abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135488520
Even een vraagje, ik hoop dat hij op de goede plek staat:

Ik heb een appartement gekocht en daarin zit een BPT System 200 intercom. Deze intercom is groot, vergeeld en lelijk en wil hem graag vervangen door een plat model. Kan ik hier een universele intercom voor kopen? Of moet hij perse van BPT zijn.

Het gaat alleen om de module die ik binnen in de woonkamer heb.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 19:09:33 #2
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_135488644
Klinkt mee als K&W.
Maar mijn ervaring is dat het een compleet systeem van 1 leverancier is. Binnen en buitenmelder zijn op elkaar afgestemd en op elkaar ingeregeld.
Maar als het een appartement is, valt de intercominstallatie onder de VVE. Neem even contact op om te kijken hoe het daarmee staat en of er iets van onderhoud voor de intercom is gereserveerd.
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
pi_135498105
Schopje naar het subforum K&W
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 14 januari 2014 @ 22:09:14 #4
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_135498704
Zoals al eerder aangegeven: informeer eerst bij de VVE, op eigen houtje wijzigingen aanbrengen is niet verstandig.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_135547112
Ga ik dat morgen even doen!
pi_136426832
Inmiddels antwoord van de VVE, die melden dat ik in mijn appartement mag doen wat ik wil. Dus ook een andere intercom ophangen als ik dat graag wil
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')