Ja, hier: ONZ / [Fernandes #258] IT'S ALIIIIIIIVEquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:38 schreef VMSDKR het volgende:
Staat nog 1 pic van Etha ergens in een OP zag ik ergens vorig jaar. Ik had ook ooit een foto in m'n fobo maar nu niet meer.
Oh heeft JB een tongpiercing? Hoe voelt dat op je peñor Ehta?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, hier: ONZ / [Fernandes #258] IT'S ALIIIIIIIVE
chek die biseps !
Lijkt ook bijna een banderas.gif man alleen dan met horizontal flip.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:40 schreef no1uknow het volgende:
hahahahaha
[ afbeelding ]
skinny as fuark
Meisje stuurde mij laatst een screen van een whatsappgroep waar ze in zat met de term 'chimeids'.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:38 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben een keer gespot door een Fokster, ik zei "pauper" of weet ik wat en toen zei ze: hey zit je op fok?
kankerlekker was ik toen alquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:40 schreef no1uknow het volgende:
hahahahaha
[ afbeelding ]
skinny as fuark
Dat is niet het hoofd van een tjik met een dikke ronde boody. Ik ben scherp met dat soort dingen. Noem het een zesde zintuig.quote:
welke?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:43 schreef VMSDKR het volgende:
Ik heb van Yuri ook nog altijd een beetje een vreemd beeld. Maar dat komt van dat filmpje waar hij vanuit de auto naar fietsers in de regen schreeuwt ofzo.
Stuur je ook terug als je uit hebt ok tnxquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:43 schreef no1uknow het volgende:
zal een boek door je ruit heen gooien gek
A kan ik zo niet terugvinden, heeft 'ie zelf wel eens gepost lang geleden.quote:
Hij had toen ook een filmpje waar ie zichzelf in een autoruit filmdequote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:43 schreef VMSDKR het volgende:
Ik heb van Yuri ook nog altijd een beetje een vreemd beeld. Maar dat komt van dat filmpje waar hij vanuit de auto naar fietsers in de regen schreeuwt ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |