Als we het over de gesublimeerde vorm van H2O, onder normale druk hebben, ja, dat is koudquote:
Wat een enorm cool taalgebruikquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als we het over de gesublimeerde vorm van H2O, onder normale druk hebben, ja, dat is koud
Maar dat is niet wat ik bedoelde.
*kuch*vooreennerd*kuch*quote:
Hmm, dekken.quote:
Ik snowboard langer dan dat ik aan rollerderby doequote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:40 schreef Godtje het volgende:
Ook door Baby want nerds horen niet in de sneeuw. Die horen op rolschaatsen en andere nerderige dingen
Ja ik zag het. Ik zag ook de foto van de jury bij elkaar!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:43 schreef Ang3l het volgende:
Aaaa Godtje! Donderdag 12:00, nominaties in onderstaande categorieen bekend:
• Beste mannelijke hoofdrol
• Beste vrouwelijke hoofdrol
• Beste mannelijke bijrol
• Beste vrouwelijke bijrol
• Beste ensemble...
• Beste choreografie
*slik*
Maar ik heb helemaal geen tijd voor deze fratsen! Ik ben intens verdrietigquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:43 schreef Ang3l het volgende:
Aaaa Godtje! Donderdag 12:00, nominaties in onderstaande categorieen bekend:
• Beste mannelijke hoofdrol
• Beste vrouwelijke hoofdrol
• Beste mannelijke bijrol
• Beste vrouwelijke bijrol
• Beste ensemble...
• Beste choreografie
*slik*
Want?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar ik heb helemaal geen tijd voor deze fratsen! Ik ben intens verdrietig
Ik heb gisteren bij mijn lokale Hema bedrijf een bakje kweek zelf kruiden gekocht. Zo een bakje met aarde en zaadjes. Heel hip, heel leuk! En het is hip omdat ik het zeg en omdat ik het heb gekocht!quote:
OMG! Maar dat is verschrikkelijk!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb gisteren bij mijn lokale Hema bedrijf een bakje kweek zelf kruiden gekocht. Zo een bakje met aarde en zaadjes. Heel hip, heel leuk! En het is hip omdat ik het zeg en omdat ik het heb gekocht!
Alles goed tot vanmiddag toen ik mijn kweek het zelf experiment ging beginnen. De peterselie ging zonder problemen. Maar!! Bij de mint aangekomen toen ging het al snel verkeerd. In het zakje zaten geen zaadjes. Geen zaadjes! Niet 1 of 2 maar gewoon 0! Pure oplichterij en ik had nog wel zo een zin in mint over 4 weken.
Haal liever zo een nieuw bakje voor mij!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
OMG! Maar dat is verschrikkelijk!
*opent armen* Kom hier knul!
Ik ben met haar aan t spelenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:53 schreef Godtje het volgende:
Heb ik al gezegd dat ik verliefd ben op Ellen Page? Nee? Dan bij deze!
Wij van de provincie gaan dat soort dingen niet bij de HEMA halenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Haal liever zo een nieuw bakje voor mij!
Vind t qua gameplay erg tegenvallen, qua verhaal wel leuk.quote:
Hebben jullie nog steeds geen hema daar?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wij van de provincie gaan dat soort dingen niet bij de HEMA halen
Ik vind hem geweldig!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vind t qua gameplay erg tegenvallen, qua verhaal wel leuk.
Het is een leuke film.quote:
Nee, wij hebben natuurquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hebben jullie nog steeds geen hema daar?
Dat is ook het hele idee. Dat was heavy rain ook.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is een leuke film.
Af en toe druk ik op een knopje. Maar het hoeft niet
Ik ga op TotalBiscuits oordeel af, die zegt hetzelfde als jij. Dus het zal wel niet de topgame zijn dat men doet geloven.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vind t qua gameplay erg tegenvallen, qua verhaal wel leuk.
Nee Heavy Rain had veel meer input. Kon je ook dood gaan.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is ook het hele idee. Dat was heavy rain ook.
Niet mee eens. Dit verhaal ook nog eens beter wat mij betreft.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee Heavy Rain had veel meer input. Kon je ook dood gaan.
Maar je keuzes maken hier echt niets uit.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet mee eens. Dit verhaal ook nog eens beter wat mij betreft.
Wat beter was in Heavy Rain was de mogelijke uitkomsten van een scene.
Dat zei je net ook al. Je lijkt wel een scene uit groudnhogdayquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar je keuzes maken hier echt niets uit.
Het is hoogstens 4 sec exctra scene, of een omweggetje.
Uitkomst is hetzelfde.
Die spanning is hier weg, want wat je ook doet... het heeft geen consequenties.
Al wordt je 24x aangevallen en zit je 24x fout met je knopje... maakt niks uit
Je quotte de post zonder die toevoegingquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zei je net ook al. Je lijkt wel een scene uit groudnhogday
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Bij mij Beyond 2 Souls eergisteren trouwens ookquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:07 schreef HeatWave het volgende:
Heavy Rain, het enige spel dat mijn PS3 liet vastlopen.
Ik geef hem een 8!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je quotte de post zonder die toevoegingVandaar.
Ik vind t verhaal mooi en leuk. Maar qua gameplay is het echt een stuk minder vwb invloed. Da's niet eens een mening, dat is gewoon een feit. Het is wat alle recensies zeggen en het is ook wat ik ervaar. Ga maar eens scenes lang geen knop indrukken. Maakt echt geen ZAK uitDsat vind ik dus een beetje jammer.
Er is slechts een illusie van invloed. De enige invloed die je een beetje hebt is kus ik de vent of kus ik hem niet. Ruim ik mijn kamer op of niet. Nou woeptidoe! Maar dat verandert totaal niets aan de uitkomst. En het ergste vind ik dus nog dat als je faalt dat er geen consequenties zijn, waardoor de spanning er af gaat wat mij betreft.
Kortom:
Graphics
Verhaal
GameplayVoor zover je van game kan spreken nog.
Ik een 7 of zo ergens. Toch vermakelijk, maar niet echt een spel.quote:
Ik ga hem elke dag de rest van mijn leven spelen!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik een 7 of zo ergens. Toch vermakelijk, maar niet echt een spel.
En vanwege het gebrek aan invloed denk ik amper replay value.
Uhuquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ga hem elke dag de rest van mijn leven spelen!
Vanwege gebrek aan mintzaadjes?quote:
Je neemt mijn problemen niet serieusquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vanwege gebrek aan mintzaadjes?
Welnee pop!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |