Als we het over de gesublimeerde vorm van H2O, onder normale druk hebben, ja, dat is koudquote:
Wat een enorm cool taalgebruikquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als we het over de gesublimeerde vorm van H2O, onder normale druk hebben, ja, dat is koud
Maar dat is niet wat ik bedoelde.
*kuch*vooreennerd*kuch*quote:
Hmm, dekken.quote:
Ik snowboard langer dan dat ik aan rollerderby doequote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:40 schreef Godtje het volgende:
Ook door Baby want nerds horen niet in de sneeuw. Die horen op rolschaatsen en andere nerderige dingen
Ja ik zag het. Ik zag ook de foto van de jury bij elkaar!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:43 schreef Ang3l het volgende:
Aaaa Godtje! Donderdag 12:00, nominaties in onderstaande categorieen bekend:
• Beste mannelijke hoofdrol
• Beste vrouwelijke hoofdrol
• Beste mannelijke bijrol
• Beste vrouwelijke bijrol
• Beste ensemble...
• Beste choreografie
*slik*
Maar ik heb helemaal geen tijd voor deze fratsen! Ik ben intens verdrietigquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:43 schreef Ang3l het volgende:
Aaaa Godtje! Donderdag 12:00, nominaties in onderstaande categorieen bekend:
• Beste mannelijke hoofdrol
• Beste vrouwelijke hoofdrol
• Beste mannelijke bijrol
• Beste vrouwelijke bijrol
• Beste ensemble...
• Beste choreografie
*slik*
Want?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar ik heb helemaal geen tijd voor deze fratsen! Ik ben intens verdrietig
Ik heb gisteren bij mijn lokale Hema bedrijf een bakje kweek zelf kruiden gekocht. Zo een bakje met aarde en zaadjes. Heel hip, heel leuk! En het is hip omdat ik het zeg en omdat ik het heb gekocht!quote:
OMG! Maar dat is verschrikkelijk!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb gisteren bij mijn lokale Hema bedrijf een bakje kweek zelf kruiden gekocht. Zo een bakje met aarde en zaadjes. Heel hip, heel leuk! En het is hip omdat ik het zeg en omdat ik het heb gekocht!
Alles goed tot vanmiddag toen ik mijn kweek het zelf experiment ging beginnen. De peterselie ging zonder problemen. Maar!! Bij de mint aangekomen toen ging het al snel verkeerd. In het zakje zaten geen zaadjes. Geen zaadjes! Niet 1 of 2 maar gewoon 0! Pure oplichterij en ik had nog wel zo een zin in mint over 4 weken.
Haal liever zo een nieuw bakje voor mij!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
OMG! Maar dat is verschrikkelijk!
*opent armen* Kom hier knul!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |