Geen klachten daarover hier in ieder geval.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:30 schreef complicate het volgende:
[..]
Het ging om wat er in zijn broek zit relatief tov zijn lichaamslengte. lol
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
van sommige wel eigenlijk.silenus enzo bijv.
Jij blijft hierquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:30 schreef Seriemoordenaar het volgende:
En nu druk ik op "stop volgen", ik heb deze reeks wel genoeg gezien eigenlijk.
Je praat tegen een muur...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Kom op, dit is gewoon alsof je het "depressie en angst" topic ingaat en komt vertellen dat het leven zo leuk en goed is, of in FhF vertellen hoe fijn het is om goed geld uit te kunnen geven.. etc. etc.
beetje kansloos.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:34 schreef Solo14 het volgende:
Ik wil lekkere zina's hosselen, waar vind ik die?
Na wat (lees: tientallen) Fok!kers van verschillende afdelingen ontmoet te hebben, ben ik zeer sceptisch geworden over wat hier allemaal neergezet wordtquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ik de verhalen zo af en toe lees...
Of is het enige waar ze aan zuigen hun duim?
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:30 schreef complicate het volgende:
[..]
Het ging om wat er in zijn broek zit relatief tov zijn lichaamslengte. lol
Ik laat me niet wegjagen anders.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:40 schreef Murdera het volgende:
nu snap ik waarom alle mensen met echte problemen met versieren hier weg zijn.
Probeer dat maar eens bij mijquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:41 schreef complicate het volgende:
Ok ok ik kan wel snappen dat mijn toevoeging "versieren is leuk" niet zo " leuk" is voor sommigen.
Maar even serieus. Sommige mensen die hier posten hebben echt diepe angsten en frustraties en zouden beter hulp krijgen via depressie en angst-topic.
Dus ja waar is dan de grens dan tussen frustraties in dit topic uiten zonder echt tips te willen horen en depressie? Maar goed. Ik wil gewoon nogmaals benadrukken dat ik niemand wou kleineren maar gewoon een positieve impuls wou geven hoe het ook anders kan. Maar blijkbaar heb ik niet alleen gebrek aan humor maar ook gewoon gebrek aan boodschap geven.![]()
![]()
jep. het is overgenomen door ONZ figuren die elkaar een beetje kansloos hosselen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:42 schreef Cassandra87 het volgende:
is de gehele oude garde weg inmiddels?
Zonde. Al was het mooier dat de oude garde weg was omdat het gros ervan inmiddels succesvol versierd heeftquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
jep. het is overgenomen door ONZ figuren die elkaar een beetje kansloos hosselen.
die grens is in elk geval een stuk kleiner dan de grens tussen het hebben over versiertips en het praten over het formaat van elkaars lul.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:41 schreef complicate het volgende:
Dus ja waar is dan de grens dan tussen frustraties in dit topic uiten zonder echt tips te willen horen en depressie?
jaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:46 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Zonde. Al was het mooier dat de oude garde weg was omdat het gros ervan inmiddels succesvol versierd heeft
Voor een groot deel wel ja...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:42 schreef Cassandra87 het volgende:
is de gehele oude garde weg inmiddels?
Nope, alleen weer een paar mislukkingen rijker....quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:46 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Zonde. Al was het mooier dat de oude garde weg was omdat het gros ervan inmiddels succesvol versierd heeft
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nope, alleen weer een paar mislukkingen rijker....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |