ik kan niet dammenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
zwart wit en je hebt amper inzicht nodig
I knowquote:
Een eckte FOK!ker met zijn lul > 30 cmquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:59 schreef yats het volgende:
[..]
Bullshit vooroordeel dus. Lengte qua lichaam zegt niets over lengte qua 'eenheid'. Anders was ik qua lichaamslengte wel wat groter geweest dan mijn 1.83 meter. Ik denk eerder dat het onbewust iets van kracht uitstraalt als een man (iets) langer dan een vrouw is.
Heb ik een lengte genoemd? 30 centimeter red ik niet, maar wat de werkelijke lengte is ben ik meer dan tevreden mee. En elke vrouw die ik tot nu toe gehad heb ook...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
Een eckte FOK!ker met zijn lul > 30 cm
Hosselbaasquote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het meisje waar ik het vanmiddag over had, en waarvan ik zei dat ze me negeerde, stuurt net ineens een berichtje.
Bizar. Beter leest ze niet mee.
Nee omdat ze blijkbaar is opgehouden met negerenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat iemand die ik leuk vond me ging negeren?
Daarom ben je een baas ?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee omdat ze blijkbaar is opgehouden met negeren
Reageer toch niet op hem man.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze erkent z'n bazigheid
Nou weet ik natuurlijk niet wat er in dat berichtje stond....
Waarom ben jij onzeker, als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Reageer toch niet op hem man.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het meisje waar ik het vanmiddag over had, en waarvan ik zei dat ze me negeerde, stuurt net ineens een berichtje.
Bizar. Beter leest ze niet mee.
Kijk je snapt hetquote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:59 schreef Weissman het volgende:
Dus als een meisje gewoon een antwoord naar je terug stuurt dan ben je een opper-alpha en wil ze eigenlijk zeggen dat ze je ziet als een half-god?
Sociaal en emotioneel matig ontwikkeld, daardoor weinig ervaring.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:57 schreef rolklem het volgende:
[..]
Waarom ben jij onzeker, als ik vragen mag?
Nee hoor. Is allang een gepasseerd station.quote:
Ontwikkel het?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sociaal en emotioneel matig ontwikkeld, daardoor weinig ervaring.
Doe mijn uiterste best. Ben ook al veel verder dan 2,5 jaar geleden.quote:
Wat mij heel erg heeft geholpen is wéten hoe "geweldig" (mijn positieve én negatieve kanten, want daar heb ik er ook zat van) ik ben en dat er vanzelf iemand komt die mij accepteert zoals ik ben. En dat kan lang duren maar ach, beter dat het lang duurt dan dat je in een kut-relatie zit zoals heeeel veel mensen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe mijn uiterste best. Ben ook al veel verder dan 2,5 jaar geleden.
Mijn vrienden laten het me ook weten. Dat vind ik wel fijn.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:17 schreef rolklem het volgende:
[..]
Wat mij heel erg heeft geholpen is wéten hoe "geweldig" (mijn positieve én negatieve kanten, want daar heb ik er ook zat van) ik ben en dat er vanzelf iemand komt die mij accepteert zoals ik ben. En dat kan lang duren maar ach, beter dat het lang duurt dan dat je in een kut-relatie zit zoals heeeel veel mensen.
Ik weet het. Maar zodra je dat uit, kom je toch geen stap verder, helaas. Het kan nog zo oneerlijk zijn en blablabla, maar daar bereik je helaas niets mee. Enige manier is om het te blijven proberen, zonder wanhopig over te komen.quote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:27 schreef rolklem het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar zodra je dat uit, kom je toch geen stap verder, helaas. Het kan nog zo oneerlijk zijn en blablabla, maar daar bereik je helaas niets mee. Enige manier is om het te blijven proberen, zonder wanhopig over te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |