Het dichtste bij wat ik kom is dat ik in het verleden wel eens postbussen ingegooid heb en later ook wel eens in de postbussortering gezeten heb. Alles per vakje ingooien en dan afbundelen en in de juiste bak mikken voor verdere verwerking.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 05:14 schreef FL_Freak het volgende:
Wie hier werken er ook op de brand? En dan met name van 12 tot 4/5 op handsorteren/postbussen.
Of gun me in ieder geval de voorpret in de Finnbox. (Loonstrook op mijnPostNL begin ik niet aan, eer die geladen is, is het geld al op)quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:09 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Nou, het is de 21e, kom godverdomme op met dat geld, of moet ik de politie erbij halen??!!
Zou postnl niet meer in Finbox staan of zo? Ik heb hem ook nog niet in Finbox, wel op mijnpostnl.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:30 schreef posje het volgende:
[..]
Of gun me in ieder geval de voorpret in de Finnbox. (Loonstrook op mijnPostNL begin ik niet aan, eer die geladen is, is het geld al op)
Ik heb ook niks mogen ontvangen via Finbox.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:35 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Zou postnl niet meer in Finbox staan of zo? Ik heb hem ook nog niet in Finbox, wel op mijnpostnl.
En als ik in Finbox zoek naar het bedrijf postnl, kan hij hem niet vinden, raar!
Ja, bij "mijn bedrijven'' staat hij ook nog wel, maar niet als je gewoon op 'bedrijven' zoekt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:19 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Ik heb ook niks mogen ontvangen via Finbox.
Als ik kijk bij "mijn bedrijven" staat ie er nog wel gewoon tussen. Ik vond het wel handig met die Finbox.
Hartstikke rot voor je! Je kreeg dus een nietszeggend antwoord, waar je totaal niks mee kunt. Echt balen! Hopelijk heb je toch snel iets anders!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:31 schreef blanket het volgende:
12:00 uur klaar. Weer veel zieken etc. Maar goed niet meer mijn probleem.
Mijn laatste werkdag is donderdag. Gesprek gehad met TC. Lag niet aan mij bladiebla...hij dacht dat brief pas deze week zou komen bladiebla....had dat wel willen bespreken met mij bladiebla...wat recruiter gezegd heeft is niet met hem besproken bladiebla....(dus dat het geen knj contract zou zijn)
Ik heb aangegeven dat ik niet wil blijven werken als ze mij toch niet nodig hebben dus in overleg is donderdag laatste dag. Vind oprecht jammer. Ik had het naar mijn zin...vond/vind werk leuk, had leuke collega's. Het zij zo.We gaan weer terug naar bankhangen
Ik zoek al 2,5 jaar naar iets anders. (juni 2011) Heb er een hard hoofd in dat ik ooit nog aan de bak kom. En dan ben je 41... Toen ik nog uitkering had heb ik serieus alles uit de kast gehaald om een baan te vinden. Heb zeker 3 a 4 sollicitatie's in de week gedaan. In mijn woonplaats maar ook daar ver buiten. Ik heb 1x een proefplaatsing gehad en daar ben ik gewoon 3 maanden gebruikt en daarna stond ik weer op straat. Heb 5 soll. gesprekken gehad denk ik en iedere keer viel ik er net buiten. Dus ja...ben de hoop beetje verloren.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:44 schreef Troeta het volgende:
Op Finbox zou het een jaar geleden al stoppen,dus kan best.
Begrijpelijk blanket, ga je niet op zoek naar iets anders?
Ja een nietszeggend antwoord. Maar goed genoeg om het fatsoenlijk af te ronden. Dat was mijn streven ook. Ik was vd week zo kwaad dat ik er helemaal niet meer heen wilde gaan maar goed heb de eer aan mijzelf gehouden en wilde het netjes afronden. Dat is gelukkig gelukt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:21 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Hartstikke rot voor je! Je kreeg dus een nietszeggend antwoord, waar je totaal niks mee kunt. Echt balen! Hopelijk heb je toch snel iets anders!
sterkte ermee...hopelijk komt er wat uit de onderzoeken.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:22 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik blijf maar bezig... Gisteren en vandaag naar het ziekenhuis, en vrijdag een maagonderzoek...
heb je al gevraagd om een test op eventuele allergieën? Mijn schoonzus heeft jarenlang geregeld last gehad van haar buik.. op een gegeven moment zo erg dat ze een paar weken (!) in het ziekenhuis heeft gelegen en ze hadden geen idee wat het was.. is helemaal binnenstebuiten gekeerd. Uiteindeljk bleek ze vrij simpelweg lactose intolerant te zijn.. ze is nota bene Aziaat en ze hebben dat gewoon niet getest...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:22 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik blijf maar bezig... Gisteren en vandaag naar het ziekenhuis, en vrijdag een maagonderzoek...
idd dat moet ook getest worden. Bij mijn vriend lag t deels aan de koffie op het werk...hij werkte een week ergens anders, geen last. Maar bij hem is het met bepaalde combinaties eten, niet altijd maar wel vaak...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:37 schreef superkimmi het volgende:
[..]
heb je al gevraagd om een test op eventuele allergieën? Mijn schoonzus heeft jarenlang geregeld last gehad van haar buik.. op een gegeven moment zo erg dat ze een paar weken (!) in het ziekenhuis heeft gelegen en ze hadden geen idee wat het was.. is helemaal binnenstebuiten gekeerd. Uiteindeljk bleek ze vrij simpelweg lactose intolerant te zijn.. ze is nota bene Aziaat en ze hebben dat gewoon niet getest...
iets voor jezelf geen optie?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:30 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik zoek al 2,5 jaar naar iets anders. (juni 2011) Heb er een hard hoofd in dat ik ooit nog aan de bak kom. En dan ben je 41... Toen ik nog uitkering had heb ik serieus alles uit de kast gehaald om een baan te vinden. Heb zeker 3 a 4 sollicitatie's in de week gedaan. In mijn woonplaats maar ook daar ver buiten. Ik heb 1x een proefplaatsing gehad en daar ben ik gewoon 3 maanden gebruikt en daarna stond ik weer op straat. Heb 5 soll. gesprekken gehad denk ik en iedere keer viel ik er net buiten. Dus ja...ben de hoop beetje verloren.
Ik solliciteer nog wel maar nu enkel nog op vacatures die mij 100% bevallen en dat zijn er helaas maar een handje vol.
PostNL kwam voor de leuk tussendoor en ik vond fijn werkritme, wat centjes en collega's te hebben.
tis zo weinigquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:30 schreef posje het volgende:
[..]
Of gun me in ieder geval de voorpret in de Finnbox. (Loonstrook op mijnPostNL begin ik niet aan, eer die geladen is, is het geld al op)
De situatie hedendaags bij ons is echt niet meer zoals 20 jaar geleden,quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:31 schreef blanket het volgende:
[..]
Ja een nietszeggend antwoord. Maar goed genoeg om het fatsoenlijk af te ronden. Dat was mijn streven ook. Ik was vd week zo kwaad dat ik er helemaal niet meer heen wilde gaan maar goed heb de eer aan mijzelf gehouden en wilde het netjes afronden. Dat is gelukkig gelukt.
Heb ik over zitten denken...maar heb totaal geen idee waarin of waarmee. Ik ben altijd ondersteunend geweest en nooit ondernemend. Heb ansich de papieren er wel voor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |