The lesson of all this is that vaccination is not an individual choice to be made by a parent for his or her own offspring. It's a public health issue, because the diseases contracted by unvaccinated children are a threat to the community.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:49 schreef .SP. het volgende:
Alle anti-vaccinatie debielen voor de rechter!
http://www.latimes.com/bu(...).story#axzz2rDIolGzF
Shocking.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:49 schreef .SP. het volgende:
Alle anti-vaccinatie debielen voor de rechter!
http://www.latimes.com/bu(...).story#axzz2rDIolGzF
Dat is niet uit te leggen aan de hordes domme google-jockeys en reli fanaten die hier rondhuppelen.....quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:26 schreef theguyver het volgende:
[..]
The lesson of all this is that vaccination is not an individual choice to be made by a parent for his or her own offspring. It's a public health issue, because the diseases contracted by unvaccinated children are a threat to the community.
Sommigen googlen liever hun ziektes dan dat ze naar een arts stappen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:31 schreef .SP. het volgende:
[..]
Dat is niet uit te leggen aan de hordes domme google-jockeys en reli fanaten die hier rondhuppelen.....
Als ik mijn kwaaltjes en dergelijke google had ik al 3 keer dood moeten zijnquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sommigen googlen liever hun ziektes dan dat ze naar een arts stappen.
Arts die ik ken vraagt het regelmatig aan de patienten waarvan hij weet dat ze nogal hypochondrisch zijn: en, wat voor diagnose gaf internet?quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
Als ik mijn kwaaltjes en dergelijke google had ik al 3 keer dood moeten zijn
Patient: volgens internet heb ik een zware ongeneeselijke bronchitis.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Arts die ik ken vraagt het regelmatig aan de patienten waarvan hij weet dat ze nogal hypochondrisch zijn: en, wat voor diagnose gaf internet?
Nou en? Daarmee kun je nog geen diagnose stellen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:23 schreef Tingo het volgende:
Maar er is meer info op internet dan wat je gemiddelde arts weet.
Joh zelfs jij weet meer dan de gemiddelde arts. Hoe lang heb je ook alweer gestudeerd?quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:23 schreef Tingo het volgende:
Dat zijn de ergste; eindgebruikers die iets op het internet hebben gelezen en dan MIJ gaan vertellen hoe ik mijn werk moet doen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:23 schreef Tingo het volgende:
Hoe kom je daar bij?quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Joh zelfs jij weet meer dan de gemiddelde arts. Hoe lang heb je ook alweer gestudeerd?
Precies dat.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:35 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat zijn de ergste; eindgebruikers die iets op het internet hebben gelezen en dan MIJ gaan vertellen hoe ik mijn werk moet doen.
Zal voor de huisarts niet anders zijn.
Ja info en onzinnige info over alle mogelijke onderwerpen. En het zelf opzoeken van kwaaltjes ben je nog geen arts.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:50 schreef Tingo het volgende:
Tis gewoon 'n simpel feit.
No need to get upset.
Dat is inderdaad logisch ja.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:53 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Natuurlijk staat er meer info op het internet dan wat ieder willekeurig persoon weet. Dat is toch logisch?
Nee is gewoon niet waar. Een arts heeft jaren gestudeerd . Een leek op dat specifieke gebied niet. Zó simpel is het.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:50 schreef Tingo het volgende:
Tis gewoon 'n simpel feit.
No need to get upset.
Goeie! Dat is een geoorloofd ad hominemquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar dat geloof jij toch allemaal niet? Of nu weer wel?
Er zijn net zo veel goed en slechte artsen als in elke professie.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee is gewoon niet waar. Een arts heeft jaren gestudeerd . Een leek op dat specifieke gebied niet. Zó simpel is het.
En ja, het internet staat bol van de info dat is waar.
Maar dat geloof jij toch allemaal niet? Of nu weer wel?
Je gaat helemaal niet in op wat Lavenderr zegt.. Dat de ene arts bekwamer is dan de andere heeft nergens wat mee te maken.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:29 schreef Tingo het volgende:
[..]
Er zijn net zo veel goed en slechte artsen als in elke professie.
Info staat natuurlijk niet gelijk aan juistheid.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:23 schreef Tingo het volgende:
Oh ja?quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:29 schreef Tingo het volgende:
Er zijn net zo veel goed en slechte artsen als in elke professie.
Nee, de mensen die verplicht vaccineren in willen voeren zijn een threath to the community. Maar goed, het is maar hoe je het bekijkt. Wij (kritische vaccinatie denkers) zijn natuurlijk een enorme threat voor de elite aangezien we hun plannetjes dwars bomen. Maar zeker niet voor de community.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:26 schreef theguyver het volgende:
[..]
The lesson of all this is that vaccination is not an individual choice to be made by a parent for his or her own offspring. It's a public health issue, because the diseases contracted by unvaccinated children are a threat to the community.
Want de huisarts kent je lichaam beter dan jijzelf?quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:35 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat zijn de ergste; eindgebruikers die iets op het internet hebben gelezen en dan MIJ gaan vertellen hoe ik mijn werk moet doen.
Zal voor de huisarts niet anders zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |