SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door PeterKelder op 14-01-2014 15:36:31 ]
Haha, je weet hoe ik ben hè?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:40 schreef luftersel het volgende:
Potverdorie Kelder, jij ongeduldige.Ik had de nieuwe OP al af!
Mooiquote:Ik zal hem straks als ik thuis ben wel even sturen, dan kun je deze vervangen door de nieuwe (met in de titlecard iemand die je heel leuk vindt!).
Laat je maar verrassen!!!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Haha, je weet hoe ik ben hè?
[..]
Mooi
Is het Wallis Day als Holly? Nancy? Leela? Dirk? Cindy?
Of allemaal?
Jammer genoeg weten we allemaal al hoe dit gaat aflopen, aangezien Fraser, Grace en Trevor vaste karakters zijn en dus niet uit de serie verdwijnen binnen minder dan een jaar. Waarschijnlijk zal Sonny dus falen (ik snap sowieso niet waarom ze Sonny erbij halen, als hij precies dezelfde rol heeft als Samquote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:06 schreef PeterKelder het volgende:
Hollyoaks: Sonny Valentine to be new enemy for Fraser Black
Die blijft voorlopig dus nog wel. Mooi
Het verleden bewijst het tegendeel: de familie Sharpe werd in juni 2010 geïntroduceerd als nieuwe, vaste familie in de serie, en werd er eind december van datzelfde jaar alweer uitgeschreven.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:21 schreef luftersel het volgende:
[..]
Jammer genoeg weten we allemaal al hoe dit gaat aflopen, aangezien Fraser, Grace en Trevor vaste karakters zijn en dus niet uit de serie verdwijnen binnen minder dan een jaar.
Daar snij je inderdaad een goed punt aan. Kijk, vaste badguys/gangsters heeft iedere serie wel nodig, dus ze zullen er altijd zijn. Maar de manier waarop deze prutsers worden neergezet is natuurlijk lachwekkend. Drie nietszeggende "gangsters" die even het stadje gaan regeren? Slaat natuurlijk nergens opquote:Waarschijnlijk zal Sonny dus falen (ik snap sowieso niet waarom ze Sonny erbij halen, als hij precies dezelfde rol heeft als Sam), en Fraser, Grace en Trevor blijven vrij rondlopen.
Sorry maar ik vind het ongelooflijk hoe Hollyoaks elk karakter weet te verpesten door ze in aanraking met deze nepgangsters te brengen. Sonny leek me wel interessant, maar nu niet meer. Jammer.![]()
Dat is trouwens het stomme van het introduceren van vaste gangsters: als je een verhaallijn gaat maken waarin ze de bak in dreigen te draaien, weet je van tevoren al dat dat niet gebeurt.
Die laatste vooral. Domme doos die ze er is. Nu gaat ze ineens toch twijfelen? Nou, wat mij betreft verdient ze niet beter dan een slappe zak als Joe of een het-lijkt-wel-alsof-ie-constant-aan-de-coke-zit-want-hij-kan-maar-één-emotie-tonen-en-monotoon-praten Freddiequote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:31 schreef luftersel het volgende:
Wat een vreselijke aflevering, die van gisteren.![]()
Finn![]()
Robbie![]()
Freddie![]()
Fraser![]()
Grace![]()
Trevor![]()
Sinead
Lindsey
Ik denk dat het John-Paul niet persé om het DNA ging wat op de kleren zit, maar om het feit dat die kleren überhaupt gewassen zijn. Het gaat meer om het verwerkingsproces dan bewijsmateriaal. Als er een haar van Finn op John-Pauls jas zit betekent dat niks, die kan er ook op 100 andere manieren zijn beland. Het enige echte bewijs is het eventuele sperma van Finn, en dan ga ik er vanuit dat hij is klaargekomen in John-Paul. Zeker gezien de scène vrijdag waarin John-Paul op zijn zij op de behandeltafel lag; de artsen wilden dan waarschijnlijk DNA afnemen van... Nou ja, dat weet je waarschijnlijk wel. Als Finn's sperma terecht was gekomen op de kleding van John-Paul hadden ze dat allang gevonden, ik neem tenminste aan dat ze de kleding hebben onderzocht op sporen.quote:Alleen de scènes met John-Paul/Nana waren boeiend. Maar ik heb eigenlijk al veel minder medelijden met John-Paul sinds deze aflevering. Ik bedoel, hij wil geen DNA laten afnemen wanneer het kan, maar als zijn oma de was doet, wil hij het ineens wel...Ik begrijp dat het moeilijk is voor mensen die verkracht zijn, maar op deze manier maak je het zelf alleen maar erger.
Die man verdient een award voor deze scènesquote:Overigens wel fenomenaal acteerwerk weer van James Sutton.
AMEN.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:02 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die laatste vooral. Domme doos die ze er is. Nu gaat ze ineens toch twijfelen? Nou, wat mij betreft verdient ze niet beter dan een slappe zak als Joe of een het-lijkt-wel-alsof-ie-constant-aan-de-coke-zit-want-hij-kan-maar-één-emotie-tonen-en-monotoon-praten Freddie![]()
![]()
Veel plezier ermee, vrouwtje Boterveld
Dit snapte ik inderdaad ook al niet. Naast sperma kan er geen ander bewijs worden gevonden, dus nu is het alleen wachten tot John-Paul het bekend maakt aan iedereen? En dan wachten totdat hij vertelt dat het Finn was, dan wachten tot hij Diane en Tony vertelt dat het Finn was... Maar Finn kan nu toch al niet meer worden opgepakt of wel? Hmm..quote:[..]
Ik denk dat het John-Paul niet persé om het DNA ging wat op de kleren zit, maar om het feit dat die kleren überhaupt gewassen zijn. Het gaat meer om het verwerkingsproces dan bewijsmateriaal. Als er een haar van Finn op John-Pauls jas zit betekent dat niks, die kan er ook op 100 andere manieren zijn beland. Het enige echte bewijs is het eventuele sperma van Finn, en dan ga ik er vanuit dat hij is klaargekomen in John-Paul. Zeker gezien de scène vrijdag waarin John-Paul op zijn zij op de behandeltafel lag; de artsen wilden dan waarschijnlijk DNA afnemen van... Nou ja, dat weet je waarschijnlijk wel. Als Finn's sperma terecht was gekomen op de kleding van John-Paul hadden ze dat allang gevonden, ik neem tenminste aan dat ze de kleding hebben onderzocht op sporen.
Maar ja, dat bewijs zal er niet meer zijn. Ik neem tenminste aan dat John-Paul is wezen douchen de volgende ochtend.
quote:
Vanaf nu is het gewoon een tikkende tijdbom. Vroeg of laat gaat-ie vanzelf af... En ik hoop eerlijk gezegd wat vroeger, want ik heb geen zin in maandenlang gedoe als het gaat om het ontmaskeren van Finnquote:[..]
Dit snapte ik inderdaad ook al niet. Naast sperma kan er geen ander bewijs worden gevonden, dus nu is het alleen wachten tot John-Paul het bekend maakt aan iedereen? En dan wachten totdat hij vertelt dat het Finn was, dan wachten tot hij Diane en Tony vertelt dat het Finn was... Maar Finn kan nu toch al niet meer worden opgepakt of wel? Hmm..
Je bedoelt van gisteren? Deze week is, op John-Paul na, echt vreselijk.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:51 schreef Koosnaam het volgende:
In de aflevering van maandag zitten zo te zien weer allemaal fijne personages in.![]()
Afijn ik zal het eens gaan kijken.
Ja! Die ja.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:53 schreef luftersel het volgende:
[..]
Je bedoelt van gisteren? Deze week is, op John-Paul na, echt vreselijk.
Dan snap ik niet dat je denkt dat er 'fijne' personages in zitten.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:57 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ja! Die ja.![]()
Heb de spoilers eigenlijk niet echt gelezen. Is dat huwelijk er deze week eigenlijk ook al?
Dat was eigenlijk sarcastisch bedoelt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:59 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dan snap ik niet dat je denkt dat er 'fijne' personages in zitten.Eigenlijk alleen maar verschrikkelijke...
En ja, dat huwelijk is er deze week ook al. Laten we zeggen dat wij, PeterKelder en ik, er niet naar uitkijken in ieder geval.
Ik dacht al, wat krijgen we nou.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:03 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk sarcastisch bedoelt.![]()
Achter al die namen die jij benoemde wat betreft die aflevering. Staat meestal 1 van deze smiley's.![]()
![]()
En dat ben ik meestal dan ook wel met jullie eens hoor.![]()
Hoewel we natuurlijk over niet alles helemaal dezelfde mening hoeven te hebben natuurlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |