Iedere vrijdag naar moskee en veel bidden. Ontdoe je van al het onreine in dit leven en isha allah zul je vergeven worden.quote:
Amin.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:16 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Iedere vrijdag naar moskee en veel bidden. Ontdoe je van al het onreine in dit leven en isha allah zul je vergeven worden.
Thnx.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:28 schreef awiebo het volgende:
SUPER TOP TIP
In het mannengeval is het niet de penis die je ontmaagd maakt. De penis wordt er niets anders om tenzij je een soa oploopt.![]()
In dit geval is het iets psychisch. Je weet dat je ontmaagd bent. Dus in dit geval zou ik een zware elektroshocktherapie aanraden om amnesie te veroorzaken. Wanneer men deze therapie agressief genoeg toepast in combinatie met een hoge dosis medicijnen zal patient hoogstwaarschijnlijk fucked up genoeg raken om te vergeten dat hij maagd is, uberhaupt leeft en ons hier ook niet meer lastig vallen![]()
Niet nodig man een combinatie tussen alcohol, acid en ketamine is genoeg om de patient weer kinds te laten zijn en om hier zeker van te zijn beveel ik nog een dubbele dosis heroine aan.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:28 schreef awiebo het volgende:
SUPER TOP TIP
In het mannengeval is het niet de penis die je ontmaagd maakt. De penis wordt er niets anders om tenzij je een soa oploopt.![]()
In dit geval is het iets psychisch. Je weet dat je ontmaagd bent. Dus in dit geval zou ik een zware elektroshocktherapie aanraden om amnesie te veroorzaken. Wanneer men deze therapie agressief genoeg toepast in combinatie met een hoge dosis medicijnen zal patient hoogstwaarschijnlijk fucked up genoeg raken om te vergeten dat hij maagd is, uberhaupt leeft en ons hier ook niet meer lastig vallen![]()
Net alsof 'we' zo'n josti als TS willen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:10 schreef Raggingbull het volgende:
Als vrouwen teveel problemen geven al aan gedacht over te stappen op mannen en dat eens proberen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |