Haase waarschijnlijk ook niet.quote:
Die kut Seppi gaat weer wat mensen in de game naaien, vorig jaar was ik hier de sjaak toen de helft van de deelnemers de finale haalde ofzoquote:Op donderdag 16 januari 2014 03:07 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Haase waarschijnlijk ook niet.
Het zijn Golubev en post 2009 Davydenko, betere combinaties van zelfvernieteraars zijn moeilijk te vinden.
2-1 Young.
Seppi is nou ook niet echt een zekerheidje.quote:Op donderdag 16 januari 2014 03:11 schreef Szura het volgende:
[..]
Die kut Seppi gaat weer wat mensen in de game naaien, vorig jaar was ik hier de sjaak toen de helft van de deelnemers de finale haalde ofzo. Seppi
Nee, maar toen speelde hij tegen Chardyquote:Op donderdag 16 januari 2014 03:14 schreef Rosario het volgende:
[..]
Seppi is nou ook niet echt een zekerheidje.
Ja, gokje waard om de opties in de rondes erop meer open te houden was toen de gedachte. Ook de laatste keerquote:Op donderdag 16 januari 2014 03:16 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Seppi-Chardy is wel zo'n beetje de definitie van 50/50 lijkt me, eigenlijk.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 03:50 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Young staat even flink te falen vanaf 0-40.
Best een aardig potje toch?quote:Op donderdag 16 januari 2014 03:55 schreef Szura het volgende:
Sharapova
Ga toch gauw die baan af stelletje prutswijven
Beschamend van vooral Sharapova zul je bedoelen. Eerste ronde was ook al waardeloos van wat ik zag. In deze derde set 6/10 games zijn breaks.quote:Op donderdag 16 januari 2014 03:57 schreef Rosario het volgende:
[..]
Best een aardig potje toch?
Spannend in ieder geval. Knapp overstijgt zichzelf even.
Drie MPs gemist op eigen service, rebreak en 5-5!![]()
Ze komt wel terug van een blessure. Maar eigenlijk kan iedereen bij de vrouwen behalve Serena (sinds Wimbledon 2012 in ieder geval) zo'n game of periode hebben waarin ze ronduit kut spelen. Ook Azarenka was in haar eerste wedstrijd hier behoorlijk slecht, verloor een set van Larsson geloof ik. En Kvitova, Errani zijn ook rijp voor de slacht als ze hun dag niet hebben of hun tegenstander juist wel.quote:Op donderdag 16 januari 2014 04:01 schreef Szura het volgende:
[..]
Beschamend van vooral Sharapova zul je bedoelen. Eerste ronde was ook al waardeloos van wat ik zag. In deze derde set 6/10 games zijn breaks.
Tot 5-5 in de derde maakte Knapp 89 punten, 55 daarvan waren een UE van Sharapova. En dan ook nog zo falen op de MPs, 'wereldtopper' onwaardig.
twitter:TimvanAsch twitterde op donderdag 16-01-2014 om 09:38:20Eitje bakken op de tribune van de Australian Open! Omdat het kan.. @Gael_Monfils #hanounatennisclub
reageer retweet
quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:43 schreef Pino112 het volgende:
twitter:TimvanAsch twitterde op donderdag 16-01-2014 om 09:38:20Eitje bakken op de tribune van de Australian Open! Omdat het kan.. @Gael_Monfils #hanounatennisclub [ afbeelding ] reageer retweet
Regen en onweer nu.quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:55 schreef franklop het volgende:
weer play suspended op buitenbanen? Duisternis ofzo? Of nog steeds hitte?
Ze hebben het daarna nog een paar keer geprobeerd en het was ronduit bagger.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:32 schreef Norrage het volgende:
Eigenlijk wel apart trouwens dat roowbin en igooowr niet samen dubbelen, tenminste hier...Ik zou na een finaleplaats vorig jaar toch wel je finaleplaats proberen te verdedigen
Ze hebben inderdaad nooit meer een pot gewonnen na die finale, en een 0-6 record opgebouwdquote:Op donderdag 16 januari 2014 11:33 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ze hebben het daarna nog een paar keer geprobeerd en het was ronduit bagger.
Terecht ingezien dat het een enorme fluke was dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |