hij staat stil met pannequote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
is RobertG al bij de afdaling eigenlijk? Of moest die laat starten?
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:48 schreef Peterselieman het volgende:
en net terwijl ik dat zeg is Robby G over de streep gekomen met bijna 2 uur achterstand. ook Sainz heeft vandaag bijna 2 uur verloren
Eerst een heel stuk door Koolen gesleept, maar dat was een te grote belasting voor de truck (quote:
Pfff daar gaat zn solo-klassement gvd...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Eerst een heel stuk door Koolen gesleept, maar dat was een te grote belasting voor de truck (), hij wacht nu op Boucou die er als alles goed gaat over een uurtje is.
Kom haten jongequote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:55 schreef Alexxxxx het volgende:
'De truck van Karginov was zwaar beschadigd. Een duidelijk bewijs dat hij risico's heeft genomen. Hij speelde alles of niets.' ~ Tom Colsoul (of mag ik die niet quoten gezien Vlaamse navigatoren kennelijk geen goede bron zijn?)
Dat ding staat morgen als nieuw weer aan de start.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hoop dat dat hele ding vannacht nog uitelkaar dondert
Ik vraag me soms écht af hoe die Russen dat allemaal zo gefixt krijgen. Vlgnsmij hebben die ALLES op voorraad en knijpt de ASO een oogje dicht omdat alles gewisselt wordt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:03 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat ding staat morgen als nieuw weer aan de start.
Welke onderdelen moeten er eigenlijk nog hetzelfde zijn als de vorige dag?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:03 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat ding staat morgen als nieuw weer aan de start.
op zich: Gerard Listquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het gaat niet goed bij de Nederlandse auto's. Tekenend is dat Gerard List als eerste WP10 heeft bereikt
Is wat ik ook net zei idd... En dan de Aso die omgekocht wordt ofzo.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welke onderdelen moeten er eigenlijk nog hetzelfde zijn als de vorige dag?![]()
Van Stacey weten we "de rolkooi". Maar wat let die Kamaz boiis anders om gewoon elke dag een brandnieuwe kar in te zetten?
Weer motor te warm? Half gas.....quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:07 schreef densmee het volgende:
Van loon rijdt nog maar verliest wel op elk waypoint weer tijd
Grote kans dat hij warmloopt inderdaad. even afwachten wat de volgende waypoints doenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:08 schreef Firefly2708 het volgende:
[..]
Weer motor te warm? Half gas.....
ja precies, ik had jouw post nog niet gezienquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:08 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Is wat ik ook net zei idd... En dan de Aso die omgekocht wordt ofzo.
Oh nee niet daarom haha. Great minds think alikequote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja precies, ik had jouw post nog niet gezien
Jaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:12 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Oh nee niet daarom haha. Great minds think alike
Ze hebben (of hadden bij de start) 5 trucks en 7 servicetrucks. En de trucks van MArdeev is nu natuurlijk ook gewoon een onderdelenvoorraad, maar die wijkt dus helemaal af van waar Karginov in rijdt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:05 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik vraag me soms écht af hoe die Russen dat allemaal zo gefixt krijgen. Vlgnsmij hebben die ALLES op voorraad en knijpt de ASO een oogje dicht omdat alles gewisselt wordt.
Of ze hebben gewoon een paar andere trucks die ze volledig omwisselen haha
Je gaat bijna denken dat er iets niet helemaal klopt aan de tijdwaarnemingquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:15 schreef densmee het volgende:
Van loon geeft flink gas,
WP7 - WP8 in ruim 8 minuten
waarbij de top 5 toch wel een 14 minuten nodig had
Jup. En dan wordt de Rooy gekocht. Dusja, neemt ie Mini ook ff over.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik bedoel, als Abramovich (of één van die andere flappentellers) er éénmaal lucht van krijgt is het eind van de zee met geld niet in zicht. Dan kunnen ze dat makkelijk doen. Zo heeft ie ook de Champions League gekocht, door voor 1,3 miljard aan spelers te kopen.
Stukje eten is belangrijk in Broabant zeeje zequote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:18 schreef Alexxxxx het volgende:
De rooy heeft trouwen eennog grotere servicecrew, terwijl die 'maar' 4 trucks in de route hebben, maar dat komt ook door de twee cateringtrucks die die mee hebben
Zo is dat, als je 2 weken daar in dat klapzand zit te knagen op een graspol dan kun je beter je eigen voer meenemenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stukje eten is belangrijk in Broabant zeeje ze
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Vanavond eten ze uiensoep, dus één ding is zeker, morgen gaat De Rooy flink gas geven.
Vannacht ook al. Nitro opladenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Vanavond eten ze uiensoep, dus één ding is zeker, morgen gaat De Rooy flink gas geven.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:21 schreef Alexxxxx het volgende:
We zijn ook wel ongelooflijke autisten soms he, zelfs weten wat iemand eet
correctie: hij heeft tussen WP7 en WP8 8 minuten extra verloren. En dat kan wel natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:15 schreef densmee het volgende:
Van loon geeft flink gas,
WP7 - WP8 in ruim 8 minuten
waarbij de top 5 toch wel een 14 minuten nodig had
Ben wel blij dat dit maar 2 weken duurtquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:22 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]Je volgt het of je volgt het niet he
![]()
"If it's worth doing, it's worth overdoing!"
Valt toch wel mee?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik hoop dat ie morgen met een kilo's ducttape alsnog over de finish komt. Als Karginov in deze fase van Dakar uitvalt en De Rooy wint, haalt dat heel wat glans weg.
Moah zou wel leuk zijn als er meer wedstrijden van dit formaat waren. Ik moet me dit jaar maar eens wat meer gaan verdiepen in rally's.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:35 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Ben wel blij dat dit maar 2 weken duurt
Ik bedoelde meer de Rally competities. Die zijn leuker om te volgen door het jaar heen. Daarom mijn vraag: wat is dat nu precies waar die Amerikanen aan mee doen>quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja je hebt nog de Silk Way rally, maar daar is ook hoegenaamd geen aandacht voor. Misschien als je er echt naar gaat zoeken. heb gehoord dat Dimitri Snotterkop, die nieuwe jongen bij Kamaz, die dit jaar gewonnen heeft. Het zal wel zo zijn
Gordon rijdt in de Stadium Super Trucks, off road racen in stadions.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:41 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Moah zou wel leuk zijn als er meer wedstrijden van dit formaat waren. Ik moet me dit jaar maar eens wat meer gaan verdiepen in rally's.
Waar rijdt Gordon normaal in mee? De Baja ofzoiets? Wat is dat precies?
Leuk is het zeker, maar als je het zo actief volgt ben je per dag zo een paar uren zoet.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:41 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Moah zou wel leuk zijn als er meer wedstrijden van dit formaat waren. Ik moet me dit jaar maar eens wat meer gaan verdiepen in rally's.
Waar rijdt Gordon normaal in mee? De Baja ofzoiets? Wat is dat precies?
Wat een onzin is dat ook dan. Think about it for a secondquote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een onzin is dat ook dan. Think about it for a second![]()
Dat is net zoiets als tafelhonkbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |