Er schijnt door Kamaz wat ruzie gemaakt te worden richting Gerard de Rooyquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:51 schreef Barcaconia het volgende:
Ik mis de soap even. Wat is er aan de hand?
nee, sinds dit jaar, en de overgangsregeling is 3 jaarquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nieuwe vrachtwagens mogen sinds vorig jaar maar maximaal een 16,5 liter motor hebben. Trucks die voor die tijd gehomologeerd zijn mogen nog de oude krachtbron gebruiken. Een homologatie geldt voor vijf jaar als ik het goed begrepen heb, dus je kunt nog enkele jaren de oude motoren tegenkomen.
Dat is nergens gezegd. Kamaz en De Rooy gaan oorlog krijgen is wat er gezegd is, door Bruynkens, de Vlaamse navigator van Loprais. Hij heeft er niet bij gezegd waarom en wie het uit lokt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Er schijnt door Kamaz wat ruzie gemaakt te worden richting Gerard de Rooy
Ah, ja, zit op een cursus, dus heb alleen ergens in de achtergrond de tracker openquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:46 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Hij is er alweer, Barreda weer in de aanval.
twitter:allardkalff twitterde op dinsdag 14-01-2014 om 13:10:22Vandaag start de uitzending @RTLGP dakar 2014 om 22.10. reageer retweet
yupquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:15 schreef Fiorano het volgende:
Heeft Sainz z'n Buggie op Monegaske kentekenplaten gezet?
Ghe Ghe best wel grofjesquote:
Stelletje homo'squote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:12 schreef Alexxxxx het volgende:
twitter:allardkalff twitterde op dinsdag 14-01-2014 om 13:10:22Vandaag start de uitzending @RTLGP dakar 2014 om 22.10. reageer retweet
Dat ligt. Natuurlijk. aan de hoeveelheid. Fragmenten. En. Gebeurtenissen. In. De. Uitzending.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stelletje homo'sKan dat nou niet gewoon elke dag op dezelfde tijd?
Wat is daar nou moeilijk aan?
![]()
Hier kan mijn soort mensen uitermate slecht mee omgaan
De uitzending duurt altijd even lang. En er zit altijd evenveel reclame in. De rest mag Autocue Kalff invullen, of het nou doodsaai de hele dag in de file geweest is of super spannend met allerlei Ding0nsquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:30 schreef MrBanaan1 het volgende:
Dat ligt. Natuurlijk. aan de hoeveelheid. Fragmenten. En. Gebeurtenissen. In. De. Uitzending.
Daarom. Is het. Vantevoren. Moelijk. Vast te stellen. Hoe lang. Een uitzending. Gaat. Duren.
Dan is 2200 inschakelen ook wel aan de veilige kant nog toch?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:07 schreef Alexxxxx het volgende:
de film begint om 20:30, Dakar begint als de film af is gelopen. Niet elke film duurt even lang. Ik kijk dus gewoon 2 weken lang matige films op de achtergrond
Volgens mij finishen ze vandaag ook wat eerderquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan is 2200 inschakelen ook wel aan de veilige kant nog toch?
Trouwens beter beginnen ze wat later gewoon, want nu krijg je helemaal een hoop geleuter van "veel mensen zitten nog op de proef"
Heb ik gisteren ook gedaan, beviel me welquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:13 schreef jdel het volgende:
Bij mij begint de uitzending nog steeds om 22:30, en eindigt na het doorspoelen van de reclames nog steeds op dezelfde tijd
Goed concept, al zijn reclames natuurlijk voor bier halen en pissen. Maar goed je hoeft ze niet door te spoelen. Die reclames dan. Het pissen natuurlijk wel viezerdsquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:13 schreef jdel het volgende:
Bij mij begint de uitzending nog steeds om 22:30, en eindigt na het doorspoelen van de reclames nog steeds op dezelfde tijd
Die gaat de Dakar nog wel een keer winnen, doe het heel goed.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:24 schreef Peterselieman het volgende:
bij de quads geeft Husseini flink gas
Ja lekker even 4 uur dichtrijden of wat is hetquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:24 schreef Peterselieman het volgende:
bij de quads geeft Husseini flink gas
Patronelli komt volgend jaar weer terug gewoon toch? En die had nog een broer ook als ik me niet vergis..quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:25 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Die gaat de Dakar nog wel een keer winnen, doe het heel goed.
Was niet dezelfde afdaling toch? Maar 195 O.o Dat kan niet man.... Zijn daar beelden van?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb wel zin in die afdaling naar de finish. Of Robbie Gordon daar weer 195 km/h gaat rijden zoals vorig jaar. Of harder natuurlijk
Gaatje is nu iets groter, omdat ze vandaag tussen de auto's gestart zijnquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:27 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, Gerard kan weer lekker achter die Kamaz aan blijven kachelen!
Oh ja hoor, zatquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:27 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Was niet dezelfde afdaling toch? Maar 195 O.o Dat kan niet man.... Zijn daar beelden van?
Ja zijn beide heel goed, maar ik denk dat Husseini niet veel minder is dan de Patronelli broers. Is pas de 2e Dakar voor Husseini en hij laat echt zien dat hij samen met Casale de snelste rijders zijn bij de Quads.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Patronelli komt volgend jaar weer terug gewoon toch? En die had nog een broer ook als ik me niet vergis..
3 minuutjes, kan je vast wel een stofwolkje herkennen op de vlakkere/hogere stukkenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gaatje is nu iets groter, omdat ze vandaag tussen de auto's gestart zijn
Wow! Had ik nog niet eerder gezien, best gevaarlijk met dat publiek daar.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja hoor, zat![]()
Er moet ook ergens een screenshot zijn met "195 km/h" in beeld.
Waaajow, episch.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja hoor, zat![]()
Er moet ook ergens een screenshot zijn met "195 km/h" in beeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm gek daar zocht ik nl naar maar vond ik niet. Straks maar eens proberen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:50 schreef motorbloempje het volgende:
Ik programmeer ook niet
Rechtermuisknop op het plaatje, 'copy image url' / 'kopieer url ofzo' ...
[ afbeelding ]
Daar op klikken.
URL daar invullen.
twitter:vanloonracing twitterde op dinsdag 14-01-2014 om 16:08:18De multiriem van de HRX Ford is eraf gelopen, Erik en Wouter zijn bezig met de reparatie #Dakar2014 reageer retweet
Moge hij zich maar in een duin ingravenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:13 schreef M.Melandri het volgende:
Karginov gaat weer erg hard van start
of zijwaarts er vanaf rollen. 292 keer over de kopquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Moge hij zich maar in een duin ingraven
Nah, wel finishen, maar gewoon met een uur of 2 vertraging ofzo. Elimineren kan op meerdere manierenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
of zijwaarts er vanaf rollen. 292 keer over de kop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |