Ik ken je nog van vol van naam, lief ook dat je hiervoor bij fok hebt aangemeld.quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:06 schreef eensdagdroomster het volgende:
alleen hier kan ik Brenda gedenken.
Hyves,msn en vol zijn niet meer.
Maxime sterkte.
wat een mooi mens was je en wat had je een mooie stem.
Een prachtig mooi bluesy nummer van Brenda, en de commentaren kloppen ook.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:49 schreef Rauzer het volgende:
! Ik ken haar van FOK!Idols waar ze in 2008 aan meedeed samen met haar dochter. Haar dochter durfde eigenlijk niet zo goed maar toen Brenda een account voor haar had aangemaakt toch maar opgestuurd. Mexxis werd tweede, Brenda derde IDO / And the FOK!Idol 2008 is....
Wist helemaal niet dat ze ziek was, rust zacht.
quote:BwennieBren kreeg het volgende commentaar:
-"mag me iedere dag in slaap komen zingen, heerlijk bouwjaar"
- "Erg lekkere soulvolle stem, goede timing."
-"Warme stem, heerlijk soulrandje, eerlijk, in balans, doorleefd. Deze cover klinkt zelfs doorleefder dan het origineel. Natuurtalent, ik zou haar graag eens horen met live begeleiding!"
Ja zo verging het mij ook....bedankt Bwenniebren en goede reis..quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
Volgens mij kwam ik haar naam voor het eerst tegen toen Fok er een paar keer uit lag met technische problemen tijdens DGK. Wij werden toen gastvrij ontvangen op VOL. Toen maakte ik ook kennis met de muziek van Bwenniebren
.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dikke kus!
Goede reis mooi Mens!
Liefs GoA
Hier sluit ik me bij aan,gecondoleerd.quote:
Ook van mij een knuf, voor Brenda en voor jou Fritsquote:Op maandag 12 januari 2015 20:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
Lieve Bren, morgen alweer 'n jaar geleden dat je heen ging en nog elke dag spook je
door m'n hoofd. Ik zal je nooit vergeten mooi mens. Dikke knufff daar boven Xxx
[ link | afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |