quote:
Maxime heeft een prachtige foto op haar FB-pagina staan waarop haar moeder Brenda, haar oma en haar vader glimmend van trots bij dat optreden eind december op het balkon van Paradiso staan.quote:
Nee.quote:
Wow.quote:
Mooi dit!quote:
Aww.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:06 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Mooi dit!tegen alle verwachtingen in heeft Brenda dit nog mogen meemaken. Daar heeft ze echt naar toegeleefd. kan het gewoon nog niet echt bevatten
thanks,lief! lijk wel zo'n jankebalk van utopia pffff , Probeer nu Brenda's spirit na te leven.....damn zeg, vind het gewoon zwaar k*t en oneerlijk. bah bahquote:
Ik weet wel een beetje hoe het voelt een geliefde user te verliezen dus ik kan me precies indenken hoe je je voelt. Zo een post van Jian bijvoorbeeld, raakt me, omdat ik hem graag mag. Maar het gaat hier nu niet over mij. Ik kan jullie alleen veel sterkte wensen. Bij deze dus. Mensen die dit soort dingen niet begrijpen snappen internet niet, en hoe diep dat kan gaan zitten. "Het is maar internet" is zo niet waar en achterhaald. De gevoelens zijn echt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:13 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
thanks,lief! lijk wel zo'n jankebalk van utopia pffff , Probeer nu Brenda's spirit na te leven.....damn zeg, vind het gewoon zwaar k*t en oneerlijk. bah bah
Thanks en klopt helemaal wat je zegt, ik ken haar sinds 2006, op een ander genoemd forum, het is er nooit van gekomen om elkaar in het echt te zien. Maar wij samen hadden aan weinig woorden genoeg, herkende en erkende elkaar, een lach, vooral een lach en een traan gedeeld, niet te veel nadenken laat maar zeggen haha. En misschien klinkt het raar in sommige ogen omdat ik haar niet in het echt kende, voor mij was zij een bijzonder mens. Deze ziekte, deze vijand heeft ze niet kunnen verslaan, maar manier van in het leven staan, tot op het laatste moment er een grap over maken. Eergisteren iemand die een plaatje op haar Fb zette, een lange trap omhoog, lees: hemel waarop zij reageerde pffffff ben al moe als ik dat zie, is er geen lift?? zo Brenda is datquote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet wel een beetje hoe het voelt een geliefde user te verliezen dus ik kan me precies indenken hoe je je voelt. Zo een post van Jian bijvoorbeeld, raakt me, omdat ik hem graag mag. Maar het gaat hier nu niet over mij. Ik kan jullie alleen veel sterkte wensen. Bij deze dus. Mensen die dit soort dingen niet begrijpen snappen internet niet, en hoe diep dat kan gaan zitten. "Het is maar internet" is zo niet waar en achterhaald. De gevoelens zijn echt.
Vanaf februari vorig jaar is dat helaas niet meer mogelijk; toen is de stekker eruit getrokken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:44 schreef chufi het volgende:
Heeft iemand nog haar liedjes van toen? DGK ?
Idisrom , niet alleen om die tijd, ook om later gaf zij mij een big smile hahha, heerlijk gek mensjequote:Op dinsdag 14 januari 2014 03:01 schreef Idisrom het volgende:
Ik weet van Brenda nog veel posts die gingen over haar jeugdtijd op school (met name als 13, 14- 15-jarige) Om haar humor en de herkenbaarheid van de puberonhandigheid die er van uitstraalde heb ik vaak om moeten (glim)lachen.
Ook haar verslag van haar maandenlange Indionesiëtrip herinner ik me nog. Nu is mijn leeftijdsgenote al overleden. Je wordt weer met de neus op de feiten gedrukt, dat je dingen die je nog wilt ondernemen niet meer mag uitstellen.
Brenda, R.I.P. en zoals Danique al schreef, the Stairway to Heaven is wel lang. Het nummer zelf ook, dat begint pas echt na vijf minuten
Slaap lekker, Danique en denk vooral aan haar mooie uitsprakenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 03:34 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Zou zij het geweten hebben of niet willen toelaten?
Verstandig weet ik, moet gaan slapen, tandarts staat op de planning grr.....
Maar iemand die zo vol in het leven staat, die veel met een lach onderneemt, laat je voelen hoe kwetsbaar je bent....moet gaan slapen hé? Neem Bren met mij mee :-D
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |