8 bier zelfs maar, want ten oosten van Nederlandquote:Op maandag 13 januari 2014 23:52 schreef Bombvis het volgende:
TS heeft na 12 bier al een alcoholvergiftiging
Ja oke, ik rekende even om voor het gemak naar Nederlandse pilsjes, vond ik wel zo duidelijkquote:Op maandag 13 januari 2014 23:53 schreef Henno het volgende:
[..]
8 bier zelfs maar, want ten oosten van Nederland
Gnah... 4 shotjes en ik klapte tegen de muur op.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:52 schreef tobitronics het volgende:
Niet eens spirytus rekyfikowany 96% drinken als je in polen bent
Zit jij nog altijd met je diarree vanwege je leverfalen?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:53 schreef Roadtrip het volgende:
Van 4 liter bier krijg je echt geen alcohol vergiftiging...
Terechte klacht, maar als ik u was dan zou ik toch maar de arts bellen voor de zekerheid.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:46 schreef CarltonBanks het volgende:
Zoals sommige wel weten zit ik voor mijn werk deze week in polen. nu heb ik 4 liter bier op en benzo beschinken als een toeter. uk ben bang voor een alcohol vergifitging maar durf de dokter niet te bellen omdat ik bang ben dat ze me uitlachen als ik zeg dat 4 liter bier op heb en ik bang ben voor een alcohol vergiftiching.
klacht: bang om uitgelachen te worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |