Zal me allemaal worst wezen. Maar ik heb de vraag gekregen of ik jou een ram kon geven. Antwoord is nee, maar de intentie is er.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat sneu EO gedoe zeg. Als iemand vraagt om reacties moet diegene ook rekening houden met mensen die wel eerlijk zijn en gewoon durven zeggen als iets niet leuk is
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:40 schreef Elan het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)e-in-zijn-cafe.dhtml
Nou, daar zijn mensen wel kwetsbaar.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een onzin. Net als in KPD zeker. Waar je mensen alleen moet aanbidden.
donderdag tochquote:Op maandag 13 januari 2014 23:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
En over een paar weken word je weer in elkaar geramd.
Ging over en truitje geloof ik en ik zei dat het er niet uitzag, zoietsquote:Op maandag 13 januari 2014 23:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan anders misschien subtiel? Heb het niet gelezen hoor
Samantha?quote:Op maandag 13 januari 2014 23:41 schreef Ezell het volgende:
Hé Aldo, vertel eens over die wulpse Mexicaanse.
Als je foto op een openbaar forum dumpt moet je maar een dikke huid hebben en anders niet posten. Het is en blijft een vorm van aandachtsgeilheid en dat kan zowel positief als negatief uitvallen.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan anders misschien subtiel? Heb het niet gelezen hoor
Ja, en dik.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:42 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Nou, daar zijn mensen wel kwetsbaar.
Ik zou het wel leuk vinden als je het zou proberenquote:Op maandag 13 januari 2014 23:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zal me allemaal worst wezen. Maar ik heb de vraag gekregen of ik jou een ram kon geven. Antwoord is nee, maar de intentie is er.
Eerlijk gezegd.
Dankjewel!quote:
Ik ben hier mee eens, kusje.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
we moeten als mannen een pact sluiten en alleen drank voor elkaar kopen
no homo
''walgelijk'' is niet subtielquote:Op maandag 13 januari 2014 23:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ging over en truitje geloof ik en ik zei dat het er niet uitzag, zoiets![]()
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zal me allemaal worst wezen. Maar ik heb de vraag gekregen of ik jou een ram kon geven. Antwoord is nee, maar de intentie is er.
Eerlijk gezegd.
bedankt voor deze steunquote:Op maandag 13 januari 2014 23:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dankjewel!
[..]
Ik ben hier mee eens, kusje.
no homo.
okequote:Op maandag 13 januari 2014 23:43 schreef Crack_ het volgende:
Godverdomme, wat doen jullie kinderachtig zeg echt. Als je elkaar niet moet LAAT elkaar dan lekker
. Waarom ineens zo fucking triest doen. Echt, heb het idee alsof iedereen hier de afgelopen week moet laten wie die wel mag en wie niet :/. Laat elkaar gewoon met rust
Klein mennekequote:Op maandag 13 januari 2014 23:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou het wel leuk vinden als je het zou proberen
drank geven om vrouwen te regelen doe je toch sowieso niet meer na je 16equote:Op maandag 13 januari 2014 23:40 schreef Typisch het volgende:
ik ken ook lokpubers
die laten je dan een biertje voor ze kopen en dan lopen ze weg
kut horetjes
Crack heeft gesproken.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:43 schreef Crack_ het volgende:
Godverdomme, wat doen jullie kinderachtig zeg echt. Als je elkaar niet moet LAAT elkaar dan lekker
. Waarom ineens zo fucking triest doen. Echt, heb het idee alsof iedereen hier de afgelopen week moet laten wie die wel mag en wie niet :/. Laat elkaar gewoon met rust
Ik bedoel ze stellen zich kwetsbaar op en ook nog eens naakt. Het is best onaardig om dan kritiek te leveren.quote:
ik ga morgen om 1400 lopen crackiequote:Op maandag 13 januari 2014 23:43 schreef Crack_ het volgende:
Dan was het vast een walgelijke vertoningquote:Op maandag 13 januari 2014 23:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''walgelijk'' is niet subtiel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |