Je hoeft niks te zeggenquote:Op maandag 13 januari 2014 23:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar heb ik gelukkig nooit last van![]()
Wat heeft iemand aan een aardige opmerking die niet eerlijk is?
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.npo.nl/live/nederland-1
Ben een tijd weggeweest hoorquote:Op maandag 13 januari 2014 23:40 schreef Oceanview het volgende:
Stuart ben je nog steeds in GRTD wauw.
Wat een onzin. Net als in KPD zeker. Waar je mensen alleen moet aanbidden.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je hoeft niks te zeggen
drank kopen voor meisjesquote:Op maandag 13 januari 2014 23:40 schreef Typisch het volgende:
ik ken ook lokpubers
die laten je dan een biertje voor ze kopen en dan lopen ze weg
kut horetjes
Alles voor de aandacht toch.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb mij bedacht
ik ga niet stoppen
Oke, dankjewel voor je euhm. levenservaring.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zeker, dat bericht bestempel ik ongelezen als bagger ja
Wat sneu EO gedoe zeg. Als iemand vraagt om reacties moet diegene ook rekening houden met mensen die wel eerlijk zijn en gewoon durven zeggen als iets niet leuk isquote:Op maandag 13 januari 2014 23:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je hoeft niks te zeggen
ja anders praten ze niet met mij :Squote:Op maandag 13 januari 2014 23:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
drank kopen voor meisjes
Ik ben helemaal niet meer actief hier, af en toe beetje gluren.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben een tijd weggeweest hoor
Jij bent ook heel lang niet geweest hier
Gebeurt jou toch niet johquote:Op maandag 13 januari 2014 23:40 schreef Typisch het volgende:
ik ken ook lokpubers
die laten je dan een biertje voor ze kopen en dan lopen ze weg
kut horetjes
Kan anders misschien subtiel? Heb het niet gelezen hoorquote:Op maandag 13 januari 2014 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een onzin. Net als in KPD zeker. Waar je mensen alleen moet aanbidden.
Ik weet hoe je je voelt =Squote:Op maandag 13 januari 2014 23:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja anders praten ze niet met mij :S
Pleasure mateyquote:Op maandag 13 januari 2014 23:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oke, dankjewel voor je euhm. levenservaring.
Subtiel is altijd beter natuurlijk, maar hij heeft wel deels gelijk.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan anders misschien subtiel? Heb het niet gelezen hoor
Leuk je weer eens te zien danquote:Op maandag 13 januari 2014 23:41 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet meer actief hier, af en toe beetje gluren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |