quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:20 schreef Rezania het volgende:
Weet je wat? Fuck leren. #yolo #mogelijkheidtotherkansing
lol, het is iig te begrijpenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, beetje vage site, hij begon in het Nederlands, en de vragen waren in het Engels, en toen dit.
Gisteren van 11 tot 5 op de uni geweest om te leren ja, denk dat ik het nu wel genoeg snap.quote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gisteren van 11 tot 5 op de uni geweest om te leren ja, denk dat ik het nu wel genoeg snap.
Deze mentaliteitquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:20 schreef Rezania het volgende:
Weet je wat? Fuck leren. #yolo #mogelijkheidtotherkansing
Op de laatste dag nog proberen te leren werkt bijna nooit hoor.quote:
Zei degene die mijn wiskunde ongelooflijk vond.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:24 schreef FL_Freak het volgende:
Ze moeten studenten het wat moeilijker maken.
Ja flikker op ik ga waarschijnlijk ook al geen stufi meer krijgen :\quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:24 schreef FL_Freak het volgende:
Ze moeten studenten het wat moeilijker maken.
Werken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:25 schreef Monopoly het volgende:
Mensen die gewoon niet machinist zijn
Iets met het wijzigen van m'n emailadres, waardoor m'n wachtwoord ook opeens anders is ofzo.quote:
hier heb ik nog steeds spijt van jaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:25 schreef Monopoly het volgende:
Mensen die gewoon niet machinist zijn
wacht wat BBQ waarom is je gebruikersnaam andersquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:28 schreef BBQ. het volgende:
[..]
Iets met het wijzigen van m'n emailadres, waardoor m'n wachtwoord ook opeens anders is ofzo.Ik kan m'n account niet meer in.
_
Dat is precies wat ik net uitlegde.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:30 schreef Dalando het volgende:
[..]
wacht wat BBQ waarom is je gebruikersnaam anders
Shit, wtfquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:30 schreef Dalando het volgende:
[..]
wacht wat BBQ waarom is je gebruikersnaam anders
jamaar dan doe je toch mailtje naar forum@fok.nlquote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Shit, wtfDit was mij nog geeneens opgevallen
![]()
Heb al een dm gestuurd, zal wel goedkomen, duurt alleen even.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:31 schreef Dalando het volgende:
[..]
jamaar dan doe je toch mailtje naar forum@fok.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |