Gaatie GTA spelenquote:Op maandag 13 januari 2014 22:16 schreef Grielen het volgende:
wtf
en ik kan niet meer in mijn tailgater? dan maar boem
Die missies van Michael... zweefteef scientology sekte achtig gedoe.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:54 schreef Painore het volgende:
[..]
Thanks voor de buffalo!
Wat is die Kiflon trouwens wat je net zei?
quote:
Google maar kifflom zijn auto's in lichtblauwe kleur met K1fflom kenteken alleen te verkrijgen door ze te glitchen van singleplayer.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:54 schreef Painore het volgende:
[..]
Thanks voor de buffalo!
Wat is die Kiflon trouwens wat je net zei?
Dat is wel de bedoeling alleen hebben glitches oplossen meer piroriteit... verder is heists de 2equote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:06 schreef _NZT_ het volgende:
Weet iemand of BAWSAQ ooit een keer beschikbaar wordt voor GTA Online?
Kan nog lang gaan duren dus. Ik snap dat de money glitches eerst 100% verholpen moeten zijn om BAWSAQ stabiel te laten draaien, maar ik hoop echt dat ze het toch zo snel mogelijk invoeren. Je kan er behoorlijk wat mee verdienen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:33 schreef quer het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling alleen hebben glitches oplossen meer piroriteit... verder is heists de 2e
Jij was rijk toch, kun je me niet helpen?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:33 schreef kawa4 het volgende:
nog steeds gewoon reesen,
of een auto geven aan iemand die hem helemaal voor je upgreed,
zodat jij hem daarna kunt verkopen voor 100k+
vergeleken mee sommige ben ik ook nog maar een arme sloeber heur,quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:38 schreef Grielen het volgende:
was rijk toch, kun je me niet helpen?
Ik kom online. ik heb mijn headset gevondenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:42 schreef kawa4 het volgende:
[..]
vergeleken mee sommige ben ik ook nog maar een arme sloeber heur,
ik heb maar 229.413.255 geld.
maar is goed hoor,
als we allebei in de sessie zitten, moet je ff een autooke komen brengen zonder tracker,
dan kan ik hem helemaal up greeden en aan jou geven voor de verkoop,
en als je een auto hebt die je wilt houden eventueel,
kan ik hem ook upgreeden zodat jij daarna er een tracker opzet.
Mij pmen en je een custom adder geven die je kan sellenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:28 schreef Grielen het volgende:
Maar goed, wat is op dit moment dé manier om aan geld te komen?
als je mijn Zancudo rees met zn 4en speeltquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:55 schreef quer het volgende:
[..]
Mij pmen en je een custom adder geven die je kan sellen
edit: zijn van die races gemaakt door de community die je veel rp en money geven als je ze met ze 2en doet iets van 5k rp en 5k cash met zn 2en
Hoelang duurt die race?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:32 schreef kawa4 het volgende:
[..]
als je mijn Zancudo rees met zn 4en speelt
krijgt de winnaar ook iets van 9k voor 1 rondje en 7500 rp.
gelukkig is dat weer redelijk normaal
Mijn race, 6min en je krijgt 20kquote:
Vanavond maar eens proberen danquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Mijn race, 6min en je krijgt 20k
ja maar.... maar mijn rees is leuker,quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Mijn race, 6min en je krijgt 20k
Hoe laat kom jij online?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:09 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ja maar.... maar mijn rees is leuker,
[ afbeelding ]
Ik ben reesquote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:09 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ja maar.... maar mijn rees is leuker,
[ afbeelding ]
kun je inviten, ik krijg time outquote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:14 schreef kawa4 het volgende:
rond een uurtje of 8 ben ik zeker wel weer online
uh kan je het even reposten? ik heb meerdere mesa's gehadquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:28 schreef BerryBoterham het volgende:
@ quer
Die mesa die je postte in vorige topic.
Kun je die voor mij fixxen in diezelfde kleur?
Hoe denk je dat ik gister een cargobob had om painores tank te pakken xDquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:45 schreef kawa4 het volgende:
Open up your phone online.
Go to the Warstock website.
Click on the vehicle 'Barracks'
Once the Barracks loads up, hit the home button in the browser.
Next, HOVER over the address bar.
This part may be a little tricky.. but as you're hovering over the Address bar, hit B and then A somewhat quickly. This may take a few times. ( eerst rondje en dan kruisje)
If you do it right, you will have the keyboard up over the Barracks page.
In the keyboard, change the '3' at the end of the URL to '5'
A page to buy a Cargobob from Pegasus should come up for 185k.
Enjoy!
Hope you all enjoy this!
EDIT 1: You can also use 1 instead of 5 for a tank without needing to be level 70.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |