Niks mis meequote:Op maandag 13 januari 2014 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Anaal geobsedeerd, die faxman.
Oh, maar dat is ook wel een leuke. Wel meer ruimte denk ik.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ons huis staat ook ter beschikking overigens. Mocht je dat liever hebben.
Waar? Ik ga scoooooooooreeeeeeeeenquote:Op maandag 13 januari 2014 22:16 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zo leuk als je in een SC komt, en je weet dat het zeekoeien met kinders zijn en dan gaan ze van die semi flirterige sexy opmerkingen maken. Awkwaaaaaaaaaaaaard
tuurlijk nietquote:Op maandag 13 januari 2014 22:17 schreef Adames het volgende:
[..]
je hebt het toch niet over arnhem he
Onze strijd om Ezell heeft toch ergens naartoe geleid. Ezell is van mij. Maar het feit dat jij een lelijke opmerking over mij in de SC hebt gezet, vind ik niet kunnen en doet er niet toe aan het feit wat wij allemaal hebben meegemaakt.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wtf. Na alles wat we mee hebben gemaakt?
Manipulatief irritant stokerig kutventje ben je. Bah.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:16 schreef Etsu het volgende:
g
[..]
ga weg man, met je continue leugens.
Ik vind het wel bij je passen.quote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Anaal geobsedeerd, die faxman.
Niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:16 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Hoe weet jij waar ik wel studeer dan? Ik was vandaag echt in Groningen UB. Ik ben bu ook in Gronigen.
Valt wel mee. Drie katten op de bank en alle mensen op de grond.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:17 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oh, maar dat is ook wel een leuke. Wel meer ruimte denk ik.
Dat was uit mijn minder actieve tijd. Toen ik dacht vrienden te hebben. Nu heb ik julliequote:Op maandag 13 januari 2014 22:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
JNG bestaat niet en heeft nooit bestaan. PUB.
Arnhem is wel leukig!quote:Op maandag 13 januari 2014 22:17 schreef Adames het volgende:
[..]
je hebt het toch niet over arnhem he
Iedereen noemt me kaneel.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jij bent toch geen kaneel, ji jbent een kaneelstokje. Dat is de helft meer
Jij bent een beetje de Johan Derksen van dit topic: jij bent er om het nog enig niveau te geven.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik blijf nog wel even posten om het topic interessant te houden
Woensdag weer, dat zeg ik toch net.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jemig.
Wanneer weer?
Ik was tussen 13:45 en 14:30 in de kantine.
Meer van hetzelfde. Net als KLB. Daar ben ik ook al jarenlang klaar meequote:
Ik ga het je betaald zetten hier in de SCquote:Op maandag 13 januari 2014 22:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Onze strijd om Ezell heeft toch ergens naartoe geleid. Ezell is van mij. Maar het feit dat jij een lelijke opmerking over mij in de SC hebt gezet, vind ik niet kunnen en doet er niet toe aan het feit wat wij allemaal hebben meegemaakt.
Wij zijn leuker.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat was uit mijn minder actieve tijd. Toen ik dacht vrienden te hebben. Nu heb ik jullie
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij bent een beetje de Johan Derksen van dit topic: jij bent er om het nog enig niveau te geven.
We kijken wel evenquote:Op maandag 13 januari 2014 22:18 schreef twi het volgende:
[..]
Valt wel mee. Drie katten op de bank en alle mensen op de grond.
Ik ben aangeschoven in dit topic om mijn mening te geven, niet om om de hete brij heen te draaien. Want mensen met een mening die zijn er niet zo veel.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij bent een beetje de Johan Derksen van dit topic: jij bent er om het nog enig niveau te geven.
O, dan heb ik je inderdaad niet gezien.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Woensdag weer, dat zeg ik toch net.
En ik was er tussen 16 en 19.
Jullie zijn geen schijnheilige bitches. Denk ikquote:
Ik kan niet wachten.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga het je betaald zetten hier in de SCWacht maar
hahahahaquote:Op maandag 13 januari 2014 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen noemt me kaneel.
Moest zo wennen in de supermarkt, dat ze ineens mijn naam zei. Ik schrok gewoon.
Maar je kunt moeilijk Kaneel gaan roepen naar een stuk kaas.
De Betwetersquote:Op maandag 13 januari 2014 22:18 schreef Elan het volgende:
Staat er al een nieuwe uitzending van Hugo Borst online of hebben die ook winterstop?
Het is dat ik al een compliment van je had ontvangen anders had ik nu op de grond gestampt van woede.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee winterstop. En hun voormalige babe Anouk is naar Arsenalquote:Op maandag 13 januari 2014 22:18 schreef Elan het volgende:
Staat er al een nieuwe uitzending van Hugo Borst online of hebben die ook winterstop?
Bedankt.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
http://arcee862.com/foktop500extended.php?sort=9&order=1
Awhquote:Op maandag 13 januari 2014 22:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat was uit mijn minder actieve tijd. Toen ik dacht vrienden te hebben. Nu heb ik jullie
Jij wil de Johan Derksen van FOK! genoemd worden?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is dat ik al een compliment van je had ontvangen anders had ik nu op de grond gestampt van woede.
Kutzooiquote:Op maandag 13 januari 2014 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee winterstop. En hun voormalige babe Anouk is naar Arsenal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |