Kaneel is mijn broederquote:Op maandag 13 januari 2014 22:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh jij bent een Kaneelsympathisant? U bent welkom
Roelof en jij houden niet van onwaarheden.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja er worden continu onwaarheden verteld en om m'n imago niet aan te laten tasten moet ik steeds reageren.
Ik was er wel (serieus).quote:Op maandag 13 januari 2014 22:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit kan ik aanmoedigen.
PS. Was jij echt in de UB vanmiddag?
Pff, kaneel is bijna op johquote:Op maandag 13 januari 2014 22:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb nog wel leuke nummers hier. Vraag maar aan Kaneel
Weetje.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niks niks![]()
Extravagant zijn is niks mis mee
Hij schijnt vandaag een zware dag gehad te hebben op werk dus als we hem nog even plagen staat hij straks huilend bij Yvonne aan de deur om zijn ontslag in te dienen.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dit weer een poging Tjacka boos te krijgen? Die jongen heeft al vele klappen doorstaan.
Jij schurk
Manus haal je vinger uit mijn anusquote:Op maandag 13 januari 2014 22:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb nog wel leuke nummers hier. Vraag maar aan Kaneel
Zo'n leute saaie koffiedrinkende noobs. Dat lijkt me niet. Al is ONZ nu een kleuterklas, dus daar zul je me ook niet meer vinden.quote:
Vooral niet reageren op mijn quote inderdaad.quote:
Wut?quote:
Maar Amsterdam is zo ver weg.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:11 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat krijg je.. Daarom pik ik ze eruit, dwing ik ze eens in de zoveel tijd om hierheen te komen. De rest van de leuke mensen woont al in de beste stad van Nederland.
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij schijnt vandaag een zware dag gehad te hebben op werk dus als we hem nog even plagen staat hij straks huilend bij Yvonne aan de deur om zijn ontslag in te dienen.
Dan kan jij eindelijk mod worden.
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Manus haal je vinger uit mijn anus
Nol, haal je vinger uit mijn hol.
Dat was in 2009 ook allang niet meer leukquote:Op maandag 13 januari 2014 22:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo'n leute saaie koffiedrinkende noobs. Dat lijkt me niet. Al is ONZ nu een kleuterklas, dus daar zul je me ook niet meer vinden.
Dat heb ik eigenlijk wel verdiend na mijn voorbeeldige gedrag het afgelopen jaar.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij schijnt vandaag een zware dag gehad te hebben op werk dus als we hem nog even plagen staat hij straks huilend bij Yvonne aan de deur om zijn ontslag in te dienen.
Dan kan jij eindelijk mod worden.
Fax z'n themesong.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Manus haal je vinger uit mijn anus
Nol, haal je vinger uit mijn hol.
Probeer minder te happen hé.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral niet reageren op mijn quote inderdaad.
Op? Op?quote:
Nou, dit is een gedeelte JNG en gedeelte VBL. Tel uit je winstquote:Op maandag 13 januari 2014 22:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo'n leute saaie koffiedrinkende noobs. Dat lijkt me niet. Al is ONZ nu een kleuterklas, dus daar zul je me ook niet meer vinden.
Och was het daar ooit anders dan?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
ONZ nu een kleuterklas, dus daar zul je me ook niet meer vinden.
Het is dat je een vrouw bent anders had ik je nu geforceerd de liefde opgedwongen om Etsu jaloers te krijgenquote:Op maandag 13 januari 2014 22:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja echt.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit kan ik aanmoedigen.
PS. Was jij echt in de UB vanmiddag?
Wtf. Na alles wat we mee hebben gemaakt?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het is uit, Fok-it. Ik vind die opmerking niet kunnen.
Ikquote:Op maandag 13 januari 2014 22:16 schreef JanCees het volgende:
Wie heeft die link naar website van arcee
En nu?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:16 schreef Stuart het volgende:
Sterker nog, in 2005 was ONZ al een tyfusbende
Nee kloptquote:Op maandag 13 januari 2014 22:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan ben ik al gestopt voor vandaag. je hebt het ook niet makkelijk ook he
Zo leuk als je in een SC komt, en je weet dat het zeekoeien met kinders zijn en dan gaan ze van die semi flirterige sexy opmerkingen maken. Awkwaaaaaaaaaaaaardquote:Op maandag 13 januari 2014 22:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoe weet jij waar ik wel studeer dan? Ik was vandaag echt in Groningen UB. Ik ben bu ook in Gronigen.quote:
Ons huis staat ook ter beschikking overigens. Mocht je dat liever hebben.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:15 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ga eens met vh praten of hij dat leuk vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |