quote:Op maandag 13 januari 2014 22:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb zelfs de filmpjes mogen aanschouwen.
Was ik maar eerder populair op FOK!Filmpjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
kuthoerquote:Op maandag 13 januari 2014 22:06 schreef Jhali het volgende:
[..]
Hij heeft een DM-ban.
En trouwens, hij heeft ook halve waarheden over mij in de SC lopen rondgooien waardoor iedereen me nu een kuthoer noemt, dus ik wilde dat wel even rechtzetten
Definiteer 'niemand'.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Er is ook werkelijk niemand die op die trolls van jou hapt he
Ik heb even gegoogled maar het zegt me helemaal niksquote:Op maandag 13 januari 2014 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ook niet als ik Paul Jambers na doe?
Ik vind het ook kut, maar wil altijd weten hoe het verder gaatquote:
Noem jij mij nu een nobuddie?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Er is ook werkelijk niemand die op die trolls van jou hapt he
HIHAHOquote:Op maandag 13 januari 2014 22:07 schreef Crack_ het volgende:
Nee tuurlijk niet, maar wou even de aandacht van die eckte drama afhouden voordat het een rel wordt HIHOAO
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:07 schreef Crack_ het volgende:
Nee tuurlijk niet, maar wou even de aandacht van die eckte drama afhouden voordat het een rel wordt HIHOAO
ja mag. Maar ik kan ook wel keertje naar jou toe komen hoorquote:Op maandag 13 januari 2014 22:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaa, na 3 februari hoor want deadline. Maar ik loop toch stage in Nieuwegein dus kan ook wel keertje na mn stageo id?
ik was al een dm in elkaar aan het zetten om je nummer te vragenquote:Op maandag 13 januari 2014 22:07 schreef Crack_ het volgende:
Herkenbaar voor je?quote:
Helaas wel.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, dan is het cute. Laten we lief doen tegen haar. We've all been there.
Jij kent Jambers nietquote:Op maandag 13 januari 2014 22:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb even gegoogled maar het zegt me helemaal niks
Komt goed uit. Mijn oorloggerelateerde grappen vallen nu tenminste in het niets.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:07 schreef Crack_ het volgende:
Oh uh sorryquote:Op maandag 13 januari 2014 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Noem jij mij nu een nobuddie?
Ik ga lekker, as always. Morgen ga ik lekker naar school.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:07 schreef xcachet het volgende:
Ik kom in vrede. Hoe gaat het met jullie? Wat gaan jullie morgen doen?
blijkbaarquote:Op maandag 13 januari 2014 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij wil Elan het nog niet geloven.
Misschien kunnen wij onze inbox ook delen zodat we samen kunnen lachen om die hilarische berichten die Tjacka altijd stuurt als mensen niet gehoorzaam zijn.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij wil Elan het nog niet geloven.
Hm, wel extra spannendquote:Op maandag 13 januari 2014 22:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja mag. Maar ik kan ook wel keertje naar jou toe komen hoor
Konden we samen in één bedje slapen op bijvoorbeeld wintersportquote:Op maandag 13 januari 2014 22:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik was al een dm in elkaar aan het zetten om je nummer te vragen
die kan nu weer de kast in
wie zegt dat je ooit grappig was?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:08 schreef twi het volgende:
Godverdomme, drie man die eenzelfde grap na mij maken. Ik heb m'n humor verloren.
Dit is weer even wennen, na die ingezakte zooi in SEX.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:08 schreef twi het volgende:
Godverdomme, drie man die eenzelfde grap na mij maken. Ik heb m'n humor verloren.
Mijn tienerdagen zijn pas 3 dagen voorbij.quote:
Dat was zo niet leuk meer..quote:Op maandag 13 januari 2014 22:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit is weer even wennen, na die ingezakte zooi in SEX.
Twi niet grappig vindenquote:Op maandag 13 januari 2014 22:09 schreef arachide. het volgende:
[..]
wie zegt dat je ooit grappig was?
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Konden we samen in één bedje slapen op bijvoorbeeld wintersport
Lang geleden dat ik een topic zo hard zag gaan.quote:
Ja tochquote:Op maandag 13 januari 2014 22:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hm, wel extra spannend![]()
[..]
Konden we samen in één bedje slapen op bijvoorbeeld wintersport
Ik ben Fax en ik kom je hosselenquote:Op maandag 13 januari 2014 22:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hallo, wie ben jij en wat kom je hier doen?
YES PLEASEquote:Op maandag 13 januari 2014 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fera en Faxie ook
Nieuwe vaste SC voor ons?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |