woooow echtquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Saind lacht je uit. Met terugwerkende kracht. Had ik je overigens al verteld dat ik een IQ test met 145 had gemaakt?
ik kwam hier voor serieuze gesprekken dus zeg maar als je serieus bentquote:
Bij deze.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik kwam hier voor serieuze gesprekken dus zeg maar als je serieus bent
Ik had je al eerder geroepen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij deze.
Je dacht, ik zie kapi en de basis voor diepgaande gesprekken is aanwezig?
Eckhart Tolle weer... zit ook jij in je boeddhistische fase?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben het boek van dit topic aan het lezen dus
R&P / Te veel nadenken - Kracht van het Nu topic #13
Ik word er toch niet erg vrolijk van. Ik krijg namelijk een soortement paniekaanvallen als ik te diep nadenk over die stof en het probeer te snappen.
Welk boek ben je aan het lezen? Van Eckhart Tolle? Zelf nog niet gelezen, maar ik snap je gevoel. Als je je gevoelens de vrije loop durft te geven kun je een soort ervaring krijgen die je heel imponerend is, dat klopt. Ik zou je toch willen adviseren om er mee door te gaan.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben het boek van dit topic aan het lezen dus
R&P / Te veel nadenken - Kracht van het Nu topic #13
Ik word er toch niet erg vrolijk van. Ik krijg namelijk een soortement paniekaanvallen als ik te diep nadenk over die stof en het probeer te snappen.
Ja the power of now van Eckhart Tolle. Ik lees het niet echt te snel en soms lees ik stuk of 2-3 keer omdat ik het wel goed wil snappen. Staat ook in het boek tekens wanneer wordt aangeraden even stil te staan bij het gene wat je hebt gelezen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Welk boek ben je aan het lezen? Van Eckhart Tolle? Zelf nog niet gelezen, maar ik snap je gevoel. Als je je gevoelens de vrije loop durft te geven kun je een soort ervaring krijgen die je heel imponerend is, dat klopt. Ik zou je toch willen adviseren om er mee door te gaan.
serieus, waarin een bedrijfquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb serieuze dromen nu, voor het eerst. M'n bedrijfje, dat gaat exploderen als ik me inzet. En dan ga ik met m'n eerste 1500 winst naar Azie.
21 miljoenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:52 schreef Elan het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)naar-Wolfsburg.dhtml
als dat zou kunnen hequote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:46 schreef Smoofie het volgende:
IQ tests zijn echt pauper, beter testen ze met een hersenscan je denkvermogen oid.
tering, volkswagen draait weer lekkerquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:52 schreef Elan het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)naar-Wolfsburg.dhtml
Ik heb het geduld geeneens voor een IQ test. Niet dat ik bovenmatig zou uitkomen hoor, maar wat een hersendodende herhalende vragen moet je beantwoorden...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:56 schreef Adames het volgende:
[..]
als dat zou kunnen he
moest wel enorm lachen om een geweldig artikel van een programmeur, even kijken of ik die kan zoeken
kwam er op neer dat programmeurs heel vaak bij een sollicitatie worden getest met logische puzzels. Die kerel als middelmatig beginnend programmeur had in zijn kindertijd heel veel van die puzzels gedaan voor zijn plezier. Elke keer kwam hij bij een sollicitatie als genie uit de bus, maar strandde daarna tijdens het echte werk omdat zijn collega's gewoon betere programmeurs waren met veel meer ervaring. Die twee hebben echt nauwelijks verband.
Het is zo tegennatuurlijk, omdat je gedachten je zodanig geconditioneerd hebben dat je los van het natuurlijke staat. Zodra je doorhebt, dat jij niet hetzelfde bent als je gedachten zal het beginnen te dagen en zal je begrijpen wat hij bedoelt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja the power of now van Eckhart Tolle. Ik lees het niet echt te snel en soms lees ik stuk of 2-3 keer omdat ik het wel goed wil snappen. Staat ook in het boek tekens wanneer wordt aangeraden even stil te staan bij het gene wat je hebt gelezen.
Maar het is wel erg lastig. Tis echt zo tegennatuurlijk vind ik als je begrijpt. En toen ik eindelijk dacht dat het een soort van lukte kreeg ik dus wat ik net zei, en toen moest ik echt even een tijdje iets totaal anders gaan doen.
Maar sowieso wel interessant vind ik eigenlijk
Met jouw geheugen zit je sowieso in de wat hogere regionen, of is je geheugen alleen bij fok! gerelateerde dingen goed?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb het geduld geeneens voor een IQ test. Niet dat ik bovenmatig zou uitkomen hoor, maar wat een hersendodende herhalende vragen moet je beantwoorden...
En ja ik heb ooit een officiële af 'moeten' nemen
Ik beloof je, dat ik er nog op terugkom. Maar nu nog niet. Ben nog aan het opstarten.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:54 schreef Adames het volgende:
[..]
serieus, waarin een bedrijf
en begin nou niet over ideeën jatten
Mijn geheugen is wel goed. Al kan ik gek genoeg mijn jeugdjaren een stuk slechter herinneren dan andere.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met jouw geheugen zit je sowieso in de wat hogere regionen, of is je geheugen alleen bij fok! gerelateerde dingen?
Aah, dat heb ik ook, ik herinner me echt veel meer dan de meeste mensen, maar alles voor mijn 8e is echt gewoon zwart.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn geheugen is wel goed. Al kan ik gek genoeg mijn jeugdjaren een stuk slechter herinneren dan andere.
Gelukkig herinneren we de WoW tactics nog wel tot ons doodquote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Aah, dat heb ik ook, ik herinner me echt veel meer dan de meeste mensen, maar alles voor mijn 8e is echt gewoon zwart.
Dan hadden je ouders je misschien niet in Amsterdam op school moeten zetten.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Aah, dat heb ik ook, ik herinner me echt veel meer dan de meeste mensen, maar alles voor mijn 8e is echt gewoon zwart.
Visstiscks?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik beloof je, dat ik er nog op terugkom. Maar nu nog niet. Ben nog aan het opstarten.
Ik ben wel streetwise.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan hadden je ouders je misschien niet in Amsterdam op school moeten zetten.
Het erge is nog dat ik die wss nog weet ookquote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig herinneren we de WoW tactics nog wel tot ons dood
Ik ook hoor. Ik zou zo een Molten Core/Blackwing Lair raids kunnen meedoen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het erge is nog dat ik die wss nog weet ik ook.
Mijn zinnen missen of hebben steeds een woord te veel, die er niet hoort. Wtf is er mis met mij deze avond.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Ik zou zo een Molten Core/Blackwing Lair raids kunnen meedoen.
Komt door afkortingen als wss. Jij luiaard.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mijn zinnen missen of hebben steeds een woord te veel, die er niet hoort. Wtf is er mis met mij deze avond.
Ik niet hoorquote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Ik zou zo een Molten Core/Blackwing Lair raids kunnen meedoen.
Nee, de opbouw klopt gewoon niet, ik denk dat het de meltdown van mijn hersenen is door mn tentamens.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komt door afkortingen als wss. Jij luiaard.
Ik ben ook 3 jaar ouder toch? Ik heb het de eerste 2 jaar van de release af echt kapot gespeeldquote:
Twin Emperors en C'thun ken ik nog wel.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben ook 3 jaar ouder toch? Ik heb het de eerste 2 jaar van de release af echt kapot gespeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |