Heb hem vandaag al gepresenteerd in GC als de Johan Cruijff van het Korfbal maar hoongelach was mijn deel.quote:
Flink eind van de kust nogquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zit nu op pandan island. Het paradijs. Echt.
En ik heb m'n duikdiploma gehaald
Dan ga ik nu langzaam richting bed maar eerst eten.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik was al jaloers op je sierlijke persoonlijkheid, en nu ook nog eens op je levensomstandigheden.
Ik ontbijt met je mee.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Truste jongens. Ik ga een ontbijtje scoren en dan duiken
Doe de groeten aan die exotische soortgenoten van Daan en mijquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Truste jongens. Ik ga een ontbijtje scoren en dan duiken
HAHHAAquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hey ouwe zetpil van me.
Grapje!
Gister zag ik een zeeslang en 3 turtles.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe de groeten aan die exotische soortgenoten van Daan en mij
Ben een bedrijfje aan het opzetten en ook tentamens aan het voorbereiden vanaf morgen weer.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zeer pijnlijk, die zetpil business.
Wat ben je aan het doen? Tentamenweken?
Nice. Ik heb mijn bachelor als ik vrijdag een toets haal. Wel een moelijke maar gelukkig ben ik wel slim.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben een bedrijfje aan het opzetten en ook tentamens aan het voorbereiden vanaf morgen weer.M'n bachelor vandaag gehaald trouwens.
Wat voor bedrijfquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben een bedrijfje aan het opzetten en ook tentamens aan het voorbereiden vanaf morgen weer.M'n bachelor vandaag gehaald trouwens.
Kan jij ook niet wat content op Youtube zetten? Al die saaie filmpjes van GGMM ben ik nu wel zat.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gister zag ik een zeeslang en 3 turtles.
Ik heb dit allemaal opgenomen om aan jullie te laten zien bij thuiskomst.
Niet dat ik hier ooit weg ga maar goed
waarin een bedrijf?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bedankt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nice. Ik heb mijn bachelor als ik vrijdag een toets haal. Wel een moelijke maar gelukkig ben ik wel slim.
Ben nu even master vakken aan het uitkiezen alhoewel er wel een paar domme tussen zitten.
Ik wil graag investeren.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga replica's van de lul van HMF verkopen.
Dat ga ik zeker doen ja. Onderwaterbeelden met heino als achtergrondmuziek.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan jij ook niet wat content op Youtube zetten? Al die saaie filmpjes van GGMM ben ik nu wel zat.
Omdat hij nooit sherlockt kan ik de meest nare roddels over GGMM verspreiden, dat is wel een voordeel. GGMM dus.
matig ideequote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga replica's van de lul van HMF verkopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |