Gister zag ik een zeeslang en 3 turtles.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe de groeten aan die exotische soortgenoten van Daan en mij
Ben een bedrijfje aan het opzetten en ook tentamens aan het voorbereiden vanaf morgen weer.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zeer pijnlijk, die zetpil business.
Wat ben je aan het doen? Tentamenweken?
Nice. Ik heb mijn bachelor als ik vrijdag een toets haal. Wel een moelijke maar gelukkig ben ik wel slim.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben een bedrijfje aan het opzetten en ook tentamens aan het voorbereiden vanaf morgen weer.M'n bachelor vandaag gehaald trouwens.
Wat voor bedrijfquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben een bedrijfje aan het opzetten en ook tentamens aan het voorbereiden vanaf morgen weer.M'n bachelor vandaag gehaald trouwens.
Kan jij ook niet wat content op Youtube zetten? Al die saaie filmpjes van GGMM ben ik nu wel zat.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gister zag ik een zeeslang en 3 turtles.
Ik heb dit allemaal opgenomen om aan jullie te laten zien bij thuiskomst.
Niet dat ik hier ooit weg ga maar goed
waarin een bedrijf?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bedankt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nice. Ik heb mijn bachelor als ik vrijdag een toets haal. Wel een moelijke maar gelukkig ben ik wel slim.
Ben nu even master vakken aan het uitkiezen alhoewel er wel een paar domme tussen zitten.
Ik wil graag investeren.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga replica's van de lul van HMF verkopen.
Dat ga ik zeker doen ja. Onderwaterbeelden met heino als achtergrondmuziek.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan jij ook niet wat content op Youtube zetten? Al die saaie filmpjes van GGMM ben ik nu wel zat.
Omdat hij nooit sherlockt kan ik de meest nare roddels over GGMM verspreiden, dat is wel een voordeel. GGMM dus.
matig ideequote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga replica's van de lul van HMF verkopen.
Uhm ja, maar waaom denk je dat ik er slechts één wil kopenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is 100 euro per centimeter, dus ik weet niet of je 3 miljoen 2800 euro klaar hebt liggen?
Dat hebben we al geprobeerd, maar toen werden we door de afdeling Eugenetica van de CIA gesaboteerd omdat we een bedreiging voor de wereldheerschappij vormden.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:08 schreef Adames het volgende:
[..]
matig idee
als je nou HMF's zaad zou verkopen, dát zou pas geld opbrengen
Waarom denk je dat ik het er maar over 1 heb?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uhm ja, maar waaom denk je dat ik er slechts één wil kopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
begrijpelijkquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat hebben we al geprobeerd, maar toen werden we door de afdeling Eugenetica van de CIA gesaboteerd omdat we een bedreiging voor de wereldheerschappij vormden.
Reken het je niet aanquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat hebben we al geprobeerd, maar toen werden we door de afdeling Eugenetica van de CIA gesaboteerd omdat we een bedreiging voor de wereldheerschappij vormden.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik het er maar over 1 heb?Ik vond mijn opmerking leuker persoonlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is niet helemaal waar. GGMM zou dit ook een rare opmerking vinden.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Reken het je niet aanGeen enkel anti conceptie middel is bestand tegen het HMF zaad.
Vandaar dat heel vruchtbaar Rotterdam nu zwanger is.
Ook de moeder van GGMM is niet overgeslagen hoor door HMF. Zo'n 29 jaar geleden sloeg hij al zijn slag.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. GGMM zou dit ook een rare opmerking vinden.
Verrassend.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vond mijn opmerking leuker persoonlijk.
Ben je aan het drinken? Even eerlijk?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ook de moeder van GGMM is niet overgeslagen hoor door HMF. Zo'n 29 jaar geleden sloeg hij al zijn slag.
(ja, hij heeft zijn tijdmachine gebruikt, so wut)
Ja natuurlijk, wat zit je nou te zeiken joh. Kus m'n klote!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben je aan het drinken? Even eerlijk?
Laten we het niet langer over die onverlaat hebben en onze energie gebruiken om onze relatie te verstevigen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent zelf verrassend.
GGMM zou deze opmerking bijzonder vermakelijk vinden.
Doe mij dan zo'n HMF lul cadeauquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Laten we het niet langer over die onverlaat hebben en onze energie gebruiken om onze relatie te verstevigen.
Ah joh, ga je nu net zo met me kloten lopen spelen als die goser daar?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, wat zit je nou te zeiken joh. Kus m'n klote!
Post je adres maar.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe mij dan zo'n HMF lul cadeau
Ik zie de vrachtwagens vanzelf wel voor rijden.
De hoertjes ook.quote:
Die heb ik aan mijn vertrouwenspersoon gegeven, gelukkig is het ook jouw vertrouwenspersoon, dus morgen zal René het je direct overhandigen.quote:
Pandan island, mindoro, Filippijnen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De hoertjes ook.
Overigens vind ik het heel erg leuk dat je het zo naar je zin hebt.Waar zit je nu?
je hebt het verdiendquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb net een fles wijn op en ben nu aan m'n tweede bezig. Saind zal trots op me zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |