Eerste die ik me kan herinneren was die van 84.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je bent een van de weinige Feyenoorders hier die bewust het kampioenschap van 1999 heeft meegemaakt.
Windows phonequote:Op maandag 13 januari 2014 23:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is er ooit iemand helemaal blij met 1 van de Windows versies geweest, of Internet Explorer?
Mwah, ik hoor weinig geklaag eigenlijk om me heen.Maar ik zal wel de vreemde eend in de bijt zijnquote:Op maandag 13 januari 2014 23:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is er ooit iemand helemaal blij met 1 van de Windows versies geweest, of Internet Explorer?
Windows 7.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De Lumia schijnt best goed te werken.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zijn die wel goed? Ik heb alleen nog maar met BB en Android gewerkt.
Ik heb geluk, ik doe werk dat ik leuk vind, waar ik goed in ben, en wat ook nog behoorlijk verdient.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:12 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Mwah, ik hoor weinig geklaag eigenlijk om me heen.Maar ik zal wel de vreemde eend in de bijt zijn
En ik richt me niet echt op geld, vind plezier in mijn werk belangrijker
Ik zou willen dat ik dat hadquote:Op maandag 13 januari 2014 23:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb geluk, ik doe werk dat ik leuk vind, waar ik goed in ben, en wat ook nog behoorlijk verdient.
Nog altijd zeer content, en ik heb dan zelfs een telefoon welke is gestopt bij 7.8 met updates.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zijn die wel goed? Ik heb alleen nog maar met BB en Android gewerkt.
FOK! werkt via browser toch het beste, dat is het einde wat teltquote:Op maandag 13 januari 2014 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog altijd zeer content, en ik heb dan zelfs een telefoon welke is gestopt bij 7.8 met updates.
Al missen er wel veel apps maar wie geeft er om apps
Ik heb even zitten twijfelen over die waterdichte telefoon.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog altijd zeer content, en ik heb dan zelfs een telefoon welke is gestopt bij 7.8 met updates.
Al missen er wel veel apps maar wie geeft er om apps
Xperia is ook een goeie telefoon. Heeft wel vaak software problemen volgensmij.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb even zitten twijfelen over die waterdichte telefoon.
die van sony?quote:Op maandag 13 januari 2014 23:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb even zitten twijfelen over die waterdichte telefoon.
dat dusquote:Op maandag 13 januari 2014 23:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Xperia is ook een goeie telefoon. Heeft wel vaak software problemen volgensmij.
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Right...quote:Op maandag 13 januari 2014 23:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
die van sony?
ik heb een xperia s en vind het maar een kut ding
[..]
dat dus
Mijn Samsung valt ook vaak uit of loopt vast.Precies nadat mijn abonnement was afgelopen, ze doen het er omquote:Op maandag 13 januari 2014 23:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
die van sony?
[..]
dat dus
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
die van sony?
[..]
dat dus
Mijn Lumia800 na 2 jaar nog altijd foutloos. Nooit een probleem gehad.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:24 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Mijn Samsung valt ook vaak uit of loopt vast.Precies nadat mijn abonnement was afgelopen, ze doen het er om
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mijn Lumia800 na 2 jaar nog altijd foutloos. Nooit een probleem gehad.
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
De Lumia schijnt best goed te werken.
Die oude Nokia's 1310/3110 etc zullen het ook nog wel gewoon doen. En zijn inmiddels ook weer kleiner dan de huidige smartphones.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mijn Lumia800 na 2 jaar nog altijd foutloos. Nooit een probleem gehad.
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die oude Nokia's 1310/3110 etc zullen het ook nog wel gewoon doen. En zijn inmiddels ook weer kleiner dan de huidige smartphones.
had al ei bij de spinaziequote:Op maandag 13 januari 2014 23:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Eet gewoon brood met ei. Bruin mais volkorenbrood.
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik het filet americain liggen als het goed is
NIET BOOS ZIJN DOUBLEGODquote:Op maandag 13 januari 2014 23:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Dit was ook een topper
Had jij bingo? Zo nee dan heb je niet goed opgelet.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zit je nou. Kwebbelende bakvis die je me bent.
Ik heb pas bingo bij een volle kaart. Ik doe niet aan rijtjes bingo.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Had jij bingo? Zo nee dan heb je niet goed opgelet.
http://keuringsdienstvanw(...)everingen/29-03-2012quote:Op maandag 13 januari 2014 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik het filet americain liggen als het goed is
Ken ik ja. Wat een man in het labquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:13 schreef Adames het volgende:
[..]
http://keuringsdienstvanw(...)everingen/29-03-2012
oh ja klopt, moest echt net aan jouw opmerking denken over die man en de moslimquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ken ik ja. Wat een man in het lab
Ik pak niet bij elk nieuw media optreden een nieuwe kaart. Zo verhoog ik mijn winstkansen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb pas bingo bij een volle kaart. Ik doe niet aan rijtjes bingo.
Nietszeggende kinderfilm met paar quotes die blijven hangen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:18 schreef Adames het volgende:
volgens mij heb ik nog nooit the karate kid gezien, alleen die super vervelende next karate kid met hilary swank. nooit geweten dat deze niet zo kut is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |