SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
quote:Op maandag 13 januari 2014 21:54 schreef MadJackthePirate het volgende:
Minimaal 24 dates, 3,5 maand daten, 8 avonden, 3 weekenden, 1 vakantie, minstens seks hebben gehad, alle vrienden/vriendinnen hebben ontmoet en de tweede naam van je derde kind hebben besloten.
quote:Op maandag 13 januari 2014 21:54 schreef MadJackthePirate het volgende:
Minimaal 24 dates, 3,5 maand daten, 8 avonden, 3 weekenden, 1 vakantie, minstens seks hebben gehad, alle vrienden/vriendinnen hebben ontmoet en de tweede naam van je derde kind hebben besloten.
Kan je vader tenminste nog een keer trots op je zijnquote:Op maandag 13 januari 2014 21:57 schreef Stiftjelinks het volgende:
Niet te snel, anders kom je met elke date thuis om haar voor te stellen.
Grapjasquote:Op maandag 13 januari 2014 22:16 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Kan je vader tenminste nog een keer trots op je zijn
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Mijn ouders hebben m'n vriendin ontmoet toen ze buiten bewustzijn een ambulance ingedragen werdgoeie binnenkomer was dat
![]()
Mijn ouders werden er scheitziek vanquote:Op maandag 13 januari 2014 21:57 schreef Stiftjelinks het volgende:
Dat dus.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:57 schreef Stiftjelinks het volgende:
En dit.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:32 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Maar ouders ontmoeten is bij mij dus ook geen garantie dat het iets wordt, al lijken veel meiden dat wel te denken. Waardoor de 1 night stand uiteraard een stuk simpeler is
Dat is wel heel snel! Bij mij duurde het altijd even eer zij aan mijn ouders werd voorgesteld.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:49 schreef BlauweTijger het volgende:
Als ze voor het eerst bij mij thuis komt
Na 1 a 2 dates!
Ik woon nog thuisquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:59 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Dat is wel heel snel! Bij mij duurde het altijd even eer zij aan mijn ouders werd voorgesteld.
Eigenlijk was dat thuisvoorstellen niet zo interessant omdat dat betekende dat onze relatie dan vrij lang zou duren.Dus kwam het niet vaak voor dat ik iemand mee naar huis nam.
Veel vertrouwen geven werkt altijd goed.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:32 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Mijn ouders werden er scheitziek van![]()
Maarja, je moet wat als je lekker op je eigen bed wilt neuken i.p.v. in de auto.
Maar ouders ontmoeten is bij mij dus ook geen garantie dat het iets wordt, al lijken veel meiden dat wel te denken. Waardoor de 1 night stand uiteraard een stuk simpeler is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |