abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135456814
Hi,

Ik vraag me af wanneer jullie over het algemeen jullie vriend/vriendin voorstellen aan je ouders?

Zijn er bepaalde dingen die dan minimaal moeten zijn gebeurd? Bv. minimaal x dates, minimaal x maanden daten, minstens avonden/weekenden/vakantie hebben doorgebracht, minstens seks hebben gehad, minstens met zijn/haar vrienden hebben afgesproken, alle serieuze onderwerpen (trouwen, kinderen, samenwonen e.d.) hebben gesproken etc.

Just curious. :)

Grtz,
Moogwai
  maandag 13 januari 2014 @ 21:49:49 #2
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_135456920
Als ze voor het eerst bij mij thuis komt :D

Na 1 a 2 dates!
En altijd het laatste woord.
  maandag 13 januari 2014 @ 21:50:11 #3
356584 Chanttie
Oh well......
pi_135456950
Wanneer het goed voelt zou ik zeggen. Er zijn geen regels aan verbonden. Als jullie het beide willen, dan waarom niet.
Alles wat fout kan gaan, gaat een keer fout.
pi_135456992
Wanneer ik er zeker van was dat het een relatie zou worden die een tijd zou duren. :P Trouwen, kinderen of samenwonen zijn daar geen voorwaarden voor.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_135457111
Nou, ik heb iig niet over die vragen zoals in de OP nagedacht. Wij kregen op 1 april een relatie (geen grapje ;) ) Mijn vriend woonde toen nog alleen in het appartement waar we nu samenwonen. Maar goed, vanuit zijn appartement heeft hij uitzicht op het park waar op 4 mei de Dodenherdenking is. Zijn ouders belden toen op of ze dat vanaf ons balkon mochten bekijken. Mijn vriend zei toen nog wel dat hij niet alleen thuis was, maar dat was geen probleem (ze wisten wel dat hij net een vriendin had) Dus toen zijn ze hier gekomen en hebben we elkaar dus ontmoet. Dus we hadden net een maand met elkaar. Inmiddels zijn we bijna 7 jaar samen *;

Mijn eigen ouders zie ik alleen op verjaardagen, dus heb hem voorgesteld bij de verjaardag van mijn broer eind mei.
  maandag 13 januari 2014 @ 21:54:18 #6
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_135457241
Ik stel elke ONS voor aan mijn ouders.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  maandag 13 januari 2014 @ 21:54:27 #7
409503 awiebo
bûter, brea en griene tsiis...
pi_135457256
wanneer het goed voelt. Het kan bij de een zijn dat ouders het niet waarderen dat er bij visite een 1 maands vriendin meekomt. Kan me voorstellen dat in een ander gezin het gewoon is dat de vriendin een week later al meekomt.

Ik had haar al mee toen het mijn vriendin nog niet eens was :9
den Rijn neder quam ... inder wilder Neder Sassen lant ... ende om dattet soo couden lant is, soo dedent die Romeynen Vrieslant hieten
pi_135457265
Minimaal 24 dates, 3,5 maand daten, 8 avonden, 3 weekenden, 1 vakantie, minstens seks hebben gehad, alle vrienden/vriendinnen hebben ontmoet en de tweede naam van je derde kind hebben besloten.
pi_135457311
quote:
10s.gif Op maandag 13 januari 2014 21:54 schreef MadJackthePirate het volgende:
Minimaal 24 dates, 3,5 maand daten, 8 avonden, 3 weekenden, 1 vakantie, minstens seks hebben gehad, alle vrienden/vriendinnen hebben ontmoet en de tweede naam van je derde kind hebben besloten.
_O-
pi_135457341
De tering dat boeit toch helemaal niet. Als het toevallig zo uitkomt of als je er zin in hebt.

Je gaat toch niet tegen je vriendin zeggen als ze je ouders wilt ontmoeten nee schatje, we moeten eerst nog 5x sex hebben en nog 1x op vakantie gaan.

:X
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_135457400
quote:
10s.gif Op maandag 13 januari 2014 21:54 schreef MadJackthePirate het volgende:
_O_
pi_135457462
Niet te snel, anders kom je met elke date thuis om haar voor te stellen.
pi_135458833
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2014 21:57 schreef Stiftjelinks het volgende:
Kan je vader tenminste nog een keer trots op je zijn
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_135459347
quote:
10s.gif Op maandag 13 januari 2014 22:16 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Kan je vader tenminste nog een keer trots op je zijn
Grapjas :')
pi_135459350
Als het uitkomt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_135467311
Als ik ga trouwen, misschien.
  PR en moderator dinsdag 14 januari 2014 @ 02:16:44 #17
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_135467630
Hehe, mijn ouders en zus hebben mijn vriend al ontmoet (ook wel beetje bij toeval) toen we elkaar net 2 dagen kende :P En diezelfde avond heb ik al zijn ouders en broer en zus ontmoet en mee gedineerd :P
Zat eigenlijk geen gedachte aan vast, verder. Boeiend :P
Fuck the EBU.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 02:32:20 #18
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_135467844
Mijn ouders hebben m'n vriendin ontmoet toen ze buiten bewustzijn een ambulance ingedragen werd :') goeie binnenkomer was dat :') :D
pi_135470449
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 02:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Mijn ouders hebben m'n vriendin ontmoet toen ze buiten bewustzijn een ambulance ingedragen werd :') goeie binnenkomer was dat :') :D
:')

wrom was ze buiten bewustzijn
  dinsdag 14 januari 2014 @ 10:21:22 #20
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_135470875
Ja dat was nogal awkward. Het was op dat moment nog niet helemaal serieus maar het hing er wel tegenaan. Ik moest optreden in een kroeg waar het pleuris druk was en zij kwam kijken. Toevallig waren m'n ouders bij oude vrienden op bezoek en in de buurt dus die kwamen ook even buurten. Nouja geen probleem die hoeven verder ook op dat moment nog niet te weten wie dat is.

Superdruk, benauwd, geen frisse lucht, en een 1 a 2 jaar daarvoor had ze last van pfeiffer gehad. Die combinatie zorgde ervoor dat ze knockout ging. Normaal niet zo'n punt, kan gebeuren. Maar ze kwam maar niet bij en het duurde uiteindelijk dusdanig lang dat de ambulance toch maar gebeld werd. Dus ik stond daar met ouders naast me terwijl die gast van die ambulance vraagt.

"Blllalblba hoe oud is ze? Gedronken? Drugs gebruikt?

So far geen probleem.

"Bij wie slaapt ze?"

Eh bij mij

"Okee, wat is jullie verhouding is het je vriendin?"

En vervolgens krijg ik een kamer vol vragende blikken op me gericht :D :'( :D
pi_135471080
quote:
Mijn ouders werden er scheitziek van :')

Maarja, je moet wat als je lekker op je eigen bed wilt neuken i.p.v. in de auto.

Maar ouders ontmoeten is bij mij dus ook geen garantie dat het iets wordt, al lijken veel meiden dat wel te denken. Waardoor de 1 night stand uiteraard een stuk simpeler is :D
pi_135471404
quote:
Dat dus. :P

In mijn geval nooit trouwens, iets met cultuur enzo... :+
pi_135474131
Ik heb mijn ouders verteld dat ik net twee weken een relatie had ofzo en toen zeiden zij al dat ik haar maar een keer mee moest nemen als het goed ging. Uiteindelijk heb ik haar na twee maanden gewoon een keer meegenomen en toen zijn we bij mijn ouders gaan eten. Rond diezelfde tijd heb ik haar ouders ontmoet, was heel leuk.

Doe het gewoon als je het idee hebt dat het lekker gaat en het de goede kant op gaat. Als je echt een tijd wilt weten is 1,5/2 maanden een prima richtlijn denk ik, afhankelijk van hoe lang je relaties doorgaans duren ook
pi_135474257
Vanaf de 2e date stel ik vaak voor om een filmpje te kijken bij 1 van ons tweeën thuis. Vaak ontmoet je dan elkaar ouders wel. Niet echt een big deal lijkt me.
pi_135474323
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 10:32 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Maar ouders ontmoeten is bij mij dus ook geen garantie dat het iets wordt, al lijken veel meiden dat wel te denken. Waardoor de 1 night stand uiteraard een stuk simpeler is :D
En dit.
pi_135474653
Ik probeer het altijd zo lang mogelijk uit te stellen. :')
  Redactie Games dinsdag 14 januari 2014 @ 13:19:04 #27
181272 crew  Noppie2000
pi_135475542
De dag dat ik haar mee naar huis nam kregen we iets, dus vrijwel meteen :P
  dinsdag 14 januari 2014 @ 14:46:28 #28
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_135479476
Ben je jong / woon je thuis dan zal het al heel gauw gebeuren. Ben je ouder en woon je op jezelf, dan pas wanneer het echt serieus is. Ik moet wel zeggen dat dit bij mij per vrouw verschilde en ik later ( ja ik weet het :') ) pas door had dat het vooral er door kwam of ik de vrouw uberhaupt wel wilde voorstellen. Mijn huidige vriendin voorgesteld na ik denk een maand of 2 :D
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_135479951
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 21:49 schreef BlauweTijger het volgende:
Als ze voor het eerst bij mij thuis komt :D

Na 1 a 2 dates!
Dat is wel heel snel! Bij mij duurde het altijd even eer zij aan mijn ouders werd voorgesteld.

Eigenlijk was dat thuisvoorstellen niet zo interessant omdat dat betekende dat onze relatie dan vrij lang zou duren.Dus kwam het niet vaak voor dat ik iemand mee naar huis nam. >:)
  dinsdag 14 januari 2014 @ 15:25:26 #30
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_135480880
quote:
15s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 14:59 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Dat is wel heel snel! Bij mij duurde het altijd even eer zij aan mijn ouders werd voorgesteld.

Eigenlijk was dat thuisvoorstellen niet zo interessant omdat dat betekende dat onze relatie dan vrij lang zou duren.Dus kwam het niet vaak voor dat ik iemand mee naar huis nam. >:)
Ik woon nog thuis :@
En altijd het laatste woord.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 19:48:46 #31
394203 Pienata
Altijd de Pieneut.
pi_135490942
Mijn vriend woonde nog thuis toen ik hem leerde kennen, ik werd aan zijn moeder voorgesteld na de tweede nacht daar (de eerste nacht was ze niet thuis) :P

Dat hij mijn ouders heeft ontmoet heeft toch wel bijna een jaar geduurd, denk ik.

Dus ach, zoals het uitkomt.
pi_135505686
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 10:32 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Mijn ouders werden er scheitziek van :')

Maarja, je moet wat als je lekker op je eigen bed wilt neuken i.p.v. in de auto.

Veel vertrouwen geven werkt altijd goed.
  woensdag 15 januari 2014 @ 10:53:50 #33
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_135512131
Nou, ik moest bij de derde date echt heel erg nodig plassen en we waren bij zijn huis in de buurt, dus zodoende. Zij wist toen niets van ons daten af maar dat hij een meisje mee naar huis nam zei al genoeg voor zijn moeder (dat deed hij alleen een paar keer toen zij weg was). Eventjes gekletst, wel gezellig, daarna na twee weken alweer maar toen wisten we eigenlijk al wel dat ons daten een relatie ging worden. Nu twee jaar verder, wonen al een tijdje samen.
Bay of Plenty
pi_135520048
Niet echt een richtlijn voor, doe waar je je goed bij voelt. Wil je ze ontmoeten, dan doe je dat, wil je dat nog niet, doe je het nog niet. Soms is het leven zo simpel.

Toen ik m'n huidige vriendin ging ophalen voor de vierde date, de avond dat we 'officieel' kregen, zat ze nog te eten binnen, dus ik ging maar naar binnen. Gelijk d'r ouders en opa even kort ontmoet. Een week erna ging ik bij ze eten, nouja, toen m'n vriendin en ik terugkwamen van een iets te lang geworden wandeling, bleken ze al een half uur aan het eten te zitten. Was overigens geen probleem.
pi_135520824
Niet bewust over nagedacht, maar in ieder geval pas als ik het gevoel heb dat het toch echt wel richting een serieuze relatie gaat. In geval van mijn huidige vriendin na 3 maanden oid.
  woensdag 15 januari 2014 @ 15:31:39 #36
403474 Nemeosis
Not from this world
pi_135521912
Gewoon wanneer ze voor het eerst bij mij thuis komt (vrij snel dus)

Maar dat komt omdat ik meestal vrij snel 'officieel' ga
Did i found the knowledge, or did the knowledge found me
  woensdag 15 januari 2014 @ 15:58:17 #37
365231 Fera
Fire & Blood
pi_135522894
Als het een serieuze relatie is en als zowel jij als vriend/vriendin daar al behoefte aan hebben.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_135523916
Gewoon wanneer het uit komt? :P
Heb mijn vriendin gelijk eigenlijk voorgesteld toen we elkaar voor het eerst hadden ontmoet, maar dat kwam gewoon omdat we naar mijn huis zouden gaan en mijn ouders toevallig thuis waren _O- :')
pi_135527857
Daar zou ik echt zo lang mogelijk mee wachten. Maar hangt ook af van de relatie met je ouders. Ik heb alleen nog een pa en die is sociaal bijzonder onhandig, zou in geen eeuwen mijn vriendin op mijn initiatief meenemen en dat is dan ook nog niet gebeurd. Toevallig heb ik net enkele weken een relatie...

Schoonouders ook nog niet ontmoet en dat heeft bij mij ook totaal geen prioriteit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')