OH MIJN, JAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 13 januari 2014 21:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, ik moest lachen en huilen tegelijkeen fucking boerderij, please.
[..]
Probleemwijken in de jungle?
[..]
Te makkelijk
En al helemaal niet met mijn CV. 4 banen staan er nog na plus een andere opleiding voor een half jaar. Geen ICT functie kan ik meer krijgen.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:00 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Als mbo icter is het opzich niet heel makkelijk om een baan te vinden, heeft hij wel gelijk in
Mijn ouders niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja oke aan computers sleutelen kan wel iedereen.
Ja maar dat doe ik ook nietquote:Op maandag 13 januari 2014 22:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja oke aan computers sleutelen kan wel iedereen.
Je bent zelf een konkosite.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:01 schreef Rezania het volgende:
Hoezo doet FB niet maar aan voorbeelden bij Imgurplaatjes? Konkosite.
Dat is het bijna nergens tegenwoordigquote:Op maandag 13 januari 2014 22:00 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Als mbo icter is het opzich niet heel makkelijk om een baan te vinden, heeft hij wel gelijk in
Onderschat bedoel je?quote:
Ja, ik moet een foto uploaden? Hoe moet dat dan? Terwijl er gewoon een knop staat van upload hier.quote:
Ja nee dat is lastig een baan vinden jaquote:
Goed puntquote:Op maandag 13 januari 2014 22:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is het bijna nergens tegenwoordig
[..]
Onderschat bedoel je?
Ik ook niet hoor. Ja een beetje dingen installeren enzo maar dan houdt het wel op.quote:
Bashen op imgurquote:Op maandag 13 januari 2014 22:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij weet sites en zo, fix het eens?
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ga je niet "fixen"ik ben van de andere kant.
Deze manquote:Op maandag 13 januari 2014 22:06 schreef Tchock het volgende:
Mijn speakers deden het niet meer; bleek de voedingskabel er niet in te zitten. Gefixt nu, wat ben ik toch een ICT'er.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |