Zoete drop koop ik nooit eigenlijk, eet het soms weleens.quote:
Koop ik altijd m'n schoenen. Goede site wel,v eel keus.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
De helft daarvan heb ik gisteren nog uitgegeven bij Zalando (zonder grappen)
Wel gillen als dat mannetje voor de deur staat...en hard genoeg dat LoLa het hoort anders geloven we het natuurlijk niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik een t-shirt en een trui omdat goedkoopquote:Op maandag 13 januari 2014 21:40 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Koop ik altijd m'n schoenen. Goede site wel,v eel keus.
Ik sla hem voor z'n bakkes en jat z'n goederen!quote:Op maandag 13 januari 2014 21:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wel gillen als dat mannetje voor de deur staat...en hard genoeg dat LoLa het hoort anders geloven we het natuurlijk niet.
Wow, wel 100 euro bij een schoenenwinkel joh? Ongelooflijk!quote:Op maandag 13 januari 2014 21:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh..in dat geval, leuke jurkjes deze kant opquote:Op maandag 13 januari 2014 21:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik sla hem voor z'n bakkes en jat z'n goederen!
Neequote:
geen idee, nog niet gekekenquote:
Lompehork, mijn reden om te bestaanquote:Op maandag 13 januari 2014 21:39 schreef LompeHork het volgende:
UTO / Utopianen be like...
Hier, goed topic.
Ik heb nog een HOX liggen, maar ik wil nog garantie claimen.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:45 schreef Roburtt het volgende:
Godver iedereen is te skirr om me een halve smartphone te leten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |