Oké, gaat het vanavond nog lukken?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is microsim ja, maar moet hem eerst nog wissen.
Too soonquote:Op maandag 13 januari 2014 21:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Moeten we je wakker bellen.....oh wacht
Ja, ik moest lachen en huilen tegelijkquote:Op maandag 13 januari 2014 21:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zo werd het wel voorgedaan, vanuit het niets een beschaving opbouwen. Maar dit is met internet en telefoons een beetje lang luxe kamperen.
Probleemwijken in de jungle?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:50 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het is sbs6, wat had je verwacht
Te makkelijkquote:Op maandag 13 januari 2014 21:50 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
We zouden een topic moeten starten met 'fokkers be like'
Sorryquote:Op maandag 13 januari 2014 21:53 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Oké, gaat het vanavond nog lukken?
[..]
Too soon
Geen idee.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:53 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Oké, gaat het vanavond nog lukken?
[..]
Too soon
Moet whatsapp hebben, vakantie regelen en dergelijke. Maar bedankt voor het aanbodquote:Op maandag 13 januari 2014 21:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sorry
Ik heb wel een nokia voor je waar je mee kan bellen en sms-en. Maar dat is dan ook het enige.
Hm nou oké, ik mag niet klagen natuurlijkquote:
FTFYquote:Op maandag 13 januari 2014 21:56 schreef Roburtt het volgende:
Deze generatie Roburtt, zo afhankelijk zijn van dit soort dingen
Fair enough. Maar ik mag het want ik doe ICTquote:
Nerdje!quote:Op maandag 13 januari 2014 21:57 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Fair enough. Maar ik mag het want ik doe ICT
Nee.quote:
mbo ict niv 4? succes met een baan vinden.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:57 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Fair enough. Maar ik mag het want ik doe ICT
Goed dat je het zegt, ik heb nog een halve Milka koe in de kast liggen...zo maar even een stukkie chocolade nemen.quote:
Ben nog lang niet klaar, ik ga niet stoppen na mbo, ik wil wel een toekomstquote:Op maandag 13 januari 2014 21:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
mbo ict niv 4? succes met een baan vinden.
quote:
Lijkt me kut als elke klaphark denkt jouw beroep te kunnen terwijl dat helemaal niet zo isquote:Op maandag 13 januari 2014 21:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
mbo ict niv 4? succes met een baan vinden.
Grote koelkast heb je dan.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, ik heb nog een halve Milka koe in de kast liggen...zo maar even een stukkie chocolade nemen.
Speciaal voor aangeschaftquote:
Als mbo icter is het opzich niet heel makkelijk om een baan te vinden, heeft hij wel gelijk inquote:Op maandag 13 januari 2014 21:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lijkt me kut als elke klaphark denkt jouw beroep te kunnen terwijl dat helemaal niet zo is
Idd wordt best wel overschat.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lijkt me kut als elke klaphark denkt jouw beroep te kunnen terwijl dat helemaal niet zo is
quote:
OH MIJN, JAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 13 januari 2014 21:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, ik moest lachen en huilen tegelijkeen fucking boerderij, please.
[..]
Probleemwijken in de jungle?
[..]
Te makkelijk
En al helemaal niet met mijn CV. 4 banen staan er nog na plus een andere opleiding voor een half jaar. Geen ICT functie kan ik meer krijgen.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:00 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Als mbo icter is het opzich niet heel makkelijk om een baan te vinden, heeft hij wel gelijk in
Mijn ouders niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja oke aan computers sleutelen kan wel iedereen.
Ja maar dat doe ik ook nietquote:Op maandag 13 januari 2014 22:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja oke aan computers sleutelen kan wel iedereen.
Je bent zelf een konkosite.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:01 schreef Rezania het volgende:
Hoezo doet FB niet maar aan voorbeelden bij Imgurplaatjes? Konkosite.
Dat is het bijna nergens tegenwoordigquote:Op maandag 13 januari 2014 22:00 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Als mbo icter is het opzich niet heel makkelijk om een baan te vinden, heeft hij wel gelijk in
Onderschat bedoel je?quote:
Ja, ik moet een foto uploaden? Hoe moet dat dan? Terwijl er gewoon een knop staat van upload hier.quote:
Ja nee dat is lastig een baan vinden jaquote:
Goed puntquote:Op maandag 13 januari 2014 22:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is het bijna nergens tegenwoordig
[..]
Onderschat bedoel je?
Ik ook niet hoor. Ja een beetje dingen installeren enzo maar dan houdt het wel op.quote:
Bashen op imgurquote:Op maandag 13 januari 2014 22:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij weet sites en zo, fix het eens?
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ga je niet "fixen"ik ben van de andere kant.
Deze manquote:Op maandag 13 januari 2014 22:06 schreef Tchock het volgende:
Mijn speakers deden het niet meer; bleek de voedingskabel er niet in te zitten. Gefixt nu, wat ben ik toch een ICT'er.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |