Koop ik altijd m'n schoenen. Goede site wel,v eel keus.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
De helft daarvan heb ik gisteren nog uitgegeven bij Zalando (zonder grappen)
Wel gillen als dat mannetje voor de deur staat...en hard genoeg dat LoLa het hoort anders geloven we het natuurlijk niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik een t-shirt en een trui omdat goedkoopquote:Op maandag 13 januari 2014 21:40 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Koop ik altijd m'n schoenen. Goede site wel,v eel keus.
Ik sla hem voor z'n bakkes en jat z'n goederen!quote:Op maandag 13 januari 2014 21:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wel gillen als dat mannetje voor de deur staat...en hard genoeg dat LoLa het hoort anders geloven we het natuurlijk niet.
Wow, wel 100 euro bij een schoenenwinkel joh? Ongelooflijk!quote:Op maandag 13 januari 2014 21:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh..in dat geval, leuke jurkjes deze kant opquote:Op maandag 13 januari 2014 21:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik sla hem voor z'n bakkes en jat z'n goederen!
Neequote:
geen idee, nog niet gekekenquote:
Lompehork, mijn reden om te bestaanquote:Op maandag 13 januari 2014 21:39 schreef LompeHork het volgende:
UTO / Utopianen be like...
Hier, goed topic.
Ik heb nog een HOX liggen, maar ik wil nog garantie claimen.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:45 schreef Roburtt het volgende:
Godver iedereen is te skirr om me een halve smartphone te leten
Mwahquote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 21:45 schreef FL_Freak het volgende:
ik krijg nu spontaan zin om naar nujabes te luisteren.
Dus ook niet beschikbaar?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb nog een HOX liggen, maar ik wil nog garantie claimen.
En LompeVrouw dan?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mwahis gewoon een boerderij, maar dan met mensen.
Ik heb me opgegeven omdat ze riepen dat het "pure survival" was in de promo's, ben nog uitgenodigd bij de audities, maar blij dat ik niet gegaan ben
Jawel, maar dan moet ik je meeten, is eng.quote:
We wonen in het zelfde dorpquote:Op maandag 13 januari 2014 21:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jawel, maar dan moet ik je meeten, is eng.
Moest dan een jaartje wachten op mequote:
Ach een jaartje...met 3 maanden zijn ze weer thuis hoor.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Moest dan een jaartje wachten op memaar dat had ze gedaan hoor, maar niet voor zo'n verkapte soap, pas als het gewoon echt survival was.
Klopt.quote:
Ik zie het helemaal voor mequote:Op maandag 13 januari 2014 21:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mwahis gewoon een boerderij, maar dan met mensen.
Ik heb me opgegeven omdat ze riepen dat het "pure survival" was in de promo's, ben nog uitgenodigd bij de audities, maar blij dat ik niet gegaan ben
True, huilend bij mammie.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ach een jaartje...met 3 maanden zijn ze weer thuis hoor.
Ja graag, heb nu niet eens een wekkerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |