quote:Op maandag 13 januari 2014 22:18 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Wat waren het toch eigenlijk ook een stomme golddiggers, bah.
Dit alles en meer gratis op www.imgur.comquote:
Wie heeft daar nou tijd voor?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Dit alles en meer gratis op www.imgur.com
Bedankt Rez.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wie heeft daar nou tijd voor?Wees blij dat ik het voor jullie doen, weet je hoe zwaar en zo?
Fixed.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:20 schreef Rezania het volgende:
VUIGE KONKO-HTC! MET JE KANK-UPDATE!OVERAL AUTOCORRECT IS TANTOEKUT JA? GVD GVD GVD!
![]()
![]()
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:20 schreef Rezania het volgende:
VUIGE KONKO-ANDROID! MET JE KANK-UPDATE!OVERAL AUTOCORRECT IS TANTOEKUT JA? GVD GVD GVD!
![]()
![]()
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:20 schreef Rezania het volgende:
VUIGE KONKO-ANDROID! MET JE KANK-UPDATE!OVERAL AUTOCORRECT IS TANTOEKUT JA? GVD GVD GVD!
![]()
![]()
Android heeft zichzelf geüpdatet en sindsdien zit er echt overal autocorrect. Kan niet eens meer naar FOK! browsen zonder dat het in een search naar fik verandert.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Welke update waarvan? Ik heb geen idee waar je het over hebt.
Van welke naar welke versie?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Android heeft zichzelf geüpdatet en sindsdien zit er echt overal autocorrect. Kan niet eens meer naar FOK! browsen zonder dat het in een search naar fik verandert.
quote:
Hm, oké.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:24 schreef Rezania het volgende:
Gewoon toetsenbord van HTC, Chrome uiteraard.
Die had je toch al? Of was dat DrNick?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:25 schreef FL_Freak het volgende:
Mijn volgende telefoon wordt denk ik een nexus 5.
DrNickquote:Op maandag 13 januari 2014 22:26 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Die had je toch al? Of was dat DrNick?
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:27 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik kan DrNick en FL_Freak niet uit elkaar houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |