quote:Op maandag 13 januari 2014 22:18 schreef #ANONIEM het volgende:
[ afbeelding ]
Wat waren het toch eigenlijk ook een stomme golddiggers, bah.
Dit alles en meer gratis op www.imgur.comquote:
Wie heeft daar nou tijd voor?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Dit alles en meer gratis op www.imgur.com
Bedankt Rez.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:19 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Wie heeft daar nou tijd voor?Wees blij dat ik het voor jullie doen, weet je hoe zwaar en zo?
Fixed.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:20 schreef #ANONIEM het volgende:
VUIGE KONKO-HTC! MET JE KANK-UPDATE!OVERAL AUTOCORRECT IS TANTOEKUT JA? GVD GVD GVD!
![]()
![]()
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:20 schreef #ANONIEM het volgende:
VUIGE KONKO-ANDROID! MET JE KANK-UPDATE!OVERAL AUTOCORRECT IS TANTOEKUT JA? GVD GVD GVD!
![]()
![]()
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:20 schreef #ANONIEM het volgende:
VUIGE KONKO-ANDROID! MET JE KANK-UPDATE!OVERAL AUTOCORRECT IS TANTOEKUT JA? GVD GVD GVD!
![]()
![]()
Welke update waarvan? Ik heb geen idee waar je het over hebt.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:22 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Dat is dus zo sinds de update ja.
Android heeft zichzelf geüpdatet en sindsdien zit er echt overal autocorrect. Kan niet eens meer naar FOK! browsen zonder dat het in een search naar fik verandert.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Welke update waarvan? Ik heb geen idee waar je het over hebt.
Van welke naar welke versie?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:23 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Android heeft zichzelf geüpdatet en sindsdien zit er echt overal autocorrect. Kan niet eens meer naar FOK! browsen zonder dat het in een search naar fik verandert.
quote:
Hm, oké.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:24 schreef #ANONIEM het volgende:
Gewoon toetsenbord van HTC, Chrome uiteraard.
Die had je toch al? Of was dat DrNick?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:25 schreef FL_Freak het volgende:
Mijn volgende telefoon wordt denk ik een nexus 5.
DrNickquote:Op maandag 13 januari 2014 22:26 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Die had je toch al? Of was dat DrNick?
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:27 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik kan DrNick en FL_Freak niet uit elkaar houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |