Jazeker, jij niet meer toch?quote:
jij hebt voor de grote problemen gezorgdquote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Denk jij dat ik potentie heb als mod?
Nee.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Denk jij dat ik potentie heb als mod?
Nice. Ja elke zaterdag het bos in met vriendinquote:Op maandag 13 januari 2014 20:21 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Nog altijd
[..]
Jazeker, jij niet meer toch?
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij hebt voor de grote problemen gezorgd
het is over
het was zo'n mooie droom
Leuk! Buiten rijden vind ik ook veruit het leukstequote:Op maandag 13 januari 2014 20:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nice. Ja elke zaterdag het bos in met vriendin
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:23 schreef Crack_ het volgende:
Ik denk dat ik hier maar mod moet worden, ik zou er goed in zijn
Elan is de banaan in een groente salade. Je hebt geen idee wat je ermee aanmoet.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:23 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Jou ken ik niet eigenlijk. Waar voeg jij normaliter iets toe op dit forum dan?
Ik zou jou ook een goede vindenquote:Op maandag 13 januari 2014 20:23 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:23 schreef Crack_ het volgende:
Oh ik kan wel serieus modden hoor.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, jij troltt daarvoor nog te veel
Ik vind alle takken van de sport leukquote:Op maandag 13 januari 2014 20:23 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Leuk! Buiten rijden vind ik ook veruit het leukste![]()
Dressuur
Ik ben blij dat ik het niet ben. Beetje hypocriet en gemaakt aardig moeten doen tegen mensen die ik niet kan uitstaanquote:Op maandag 13 januari 2014 20:23 schreef Crack_ het volgende:
Haha, nee.quote:
quote:
Ehmm.. tinypic?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:24 schreef Etsu het volgende:
crack
ik heb het filmpje gemaakt
weet je waar/hoe ik kan downloaden?
en opa.bakkebaard mag meegenieten trouwens
p.s opa heb je mn mailtje gekregen?
Ik vind mijzelf best onpartijdigquote:Op maandag 13 januari 2014 20:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik het niet ben. Beetje hypocriet en gemaakt aardig moeten doen tegen mensen die ik niet kan uitstaan![]()
Niks eigenlijk.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:23 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Jou ken ik niet eigenlijk. Waar voeg jij normaliter iets toe op dit forum dan?
Meid.;quote:Op maandag 13 januari 2014 20:25 schreef Spatieloos het volgende:
Ik snap alleen niet dat Toto vindt dat ik een zware stem heeft.
Ik was tweesie. Ik stond na Tjacka in de rij toch?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij maakte het zojuist uit met mij.
Zal 'm leren.
Dat was Elan eigenlijk.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:26 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik was tweesie. Ik stond na Tjacka in de rij toch?
Ik zou te Duits overkomenquote:Op maandag 13 januari 2014 20:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind mijzelf best onpartijdig. Tuurlijk vind ik andere mensen meer aardig maar als aardige mensen stom doen dan zeg ik dat net zo goed
Nee sorryquote:Op maandag 13 januari 2014 20:26 schreef Etsu het volgende:
toto
weet jij hoe ik filmpjes kan uploaden
vanuit mobiel?
Polo heb ik nog nooit gedaan, maar op zich lijkt het me wel leuk.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik vind alle takken van de sport leuk![]()
Maar Polo niet
Ik vond dat ie oud klonk.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:25 schreef Spatieloos het volgende:
Ik snap alleen niet dat Toto vindt dat ik een zware stem heeft.
Ah, maar ja. Elan is het niet waard toch?quote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow. Ik denk dat je beter gewoon uit het leven kunt stappen dan, of een klooster intrekken.
Ik ging ervan uit dat je die hadquote:
Je bent Duits (neem ik nu aan), spreekt Nederlands en woont in Engeland?quote:
Nee, ik ben niet Duitsquote:Op maandag 13 januari 2014 20:27 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Je bent Duits (neem ik nu aan), spreekt Nederlands en woont in Engeland?
Het moet niet gekker worden.
Enkel als je weer een belachelijk ban krijgt of mensen te hard op je kankeren. Niet doorvertellen he.quote:
Waarom zou je dan Duits overkomen?quote:
Probeer je gmail account.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:28 schreef Etsu het volgende:
ik weet mn ww voor youtube niet meer
dus ff denken wat ik nu moet doen
tinypic zei ik tochquote:Op maandag 13 januari 2014 20:28 schreef Etsu het volgende:
Je mag op mijn account als je wiltquote:Op maandag 13 januari 2014 20:28 schreef Etsu het volgende:
Ik ook niet. Maar lijkt me niks. Heeft vrij weinig met het paard te makenquote:Op maandag 13 januari 2014 20:26 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Polo heb ik nog nooit gedaan, maar op zich lijkt het me wel leuk.
Heb je wel eens een strandrit gemaakt?
Mijn regime zou heel strikt zijn. Iets met WW2 enzoquote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel als je weer een belachelijk ban krijgt of mensen te hard op je kankeren. Niet doorvertellen he.
Stuur dat filmpje naar je mail en van je pc open je je mail en upload je 'm op tinypic!quote:
Je bent nog niet begraven of zo staan alweer in de rij om op je graf te pissen.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:29 schreef Tjacka het volgende:
het was leuk jullie te dienen jongens
en het ging best goed
ik vind dit verschrikkelijk
Ja, sta er zelf ook van te kijkenquote:
Met je bolle wangetjes.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:30 schreef Jhali het volgende:
mensen vinden me irl vaak schattig
vreemd
Ja ik kan me niet voorstellen dat mensen jou schattig vinden wtf.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:30 schreef Jhali het volgende:
mensen vinden me irl vaak schattig
vreemd
Ah vandaar, Stuart heeft despotische trekjes?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn regime zou heel strikt zijn. Iets met WW2 enzo![]()
Wanneer ben je weer mod?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:29 schreef Tjacka het volgende:
het was leuk jullie te dienen jongens
en het ging best goed
ik vind dit verschrikkelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |