dat zeggen ze allemaalquote:Op maandag 13 januari 2014 17:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
hoezo denken? ik ben een goeie jongen hoor.
quote:
JAMAARquote:Op maandag 13 januari 2014 17:58 schreef Crack_ het volgende:
Maar Etsu, je zei dat je niet meer zou vertellen en dat doe je nu wel. Dat is ook niet lief.
Bedankt Typ. Je hebt je belediging van vanmiddag weer goed gemaakt.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat zeggen ze allemaal
[..]
pluspunten voor cachet
Nasi goreng.quote:
Gelukkig maar.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bedankt Typ. Je hebt je belediging van vanmiddag weer goed gemaakt.
mensen die haten op roken kan ik niet serieus nemenquote:
Post hier nooit.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:59 schreef Myraela het volgende:
Wie was de geheime date nou eigenlijk?
Waarom doe je dat dan Elanquote:Op maandag 13 januari 2014 18:00 schreef Elan het volgende:
[..]
kk baas
ik eet gore lasagne van de slechte italiaan uit het dorp
WIj eten altijd wel chill.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:00 schreef Elan het volgende:
[..]
kk baas
bel de cyprusquote:Op maandag 13 januari 2014 18:00 schreef Elan het volgende:
[..]
kk baas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Bijna alles hier dicht mang.quote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 18:01 schreef supersof het volgende:
haha kijk cachet in een boomDat is een totempaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Wooninck. Zegt je dat iets? Maar 1000 nog wat posts op t forum.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ook niet, dus dat maakt niet uit. Ik ken iedereen.
dat klinkt viesquote:
quote:
Ja, dat het een noob is.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wooninck. Zegt je dat iets? Maar 1000 nog wat posts op t forum.
Zegt veel over hoe jij denktquote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 18:01 schreef supersof het volgende:
haha kijk cachet in een boomALDOSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah, wist ik niet eens.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Altijd op maandag geen idee. Kutdorp.
aldo plaatjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |