Wut, waarom?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:26 schreef arachide. het volgende:
Mijn opa noemde me vandaag dik.
Gelukkig moest ik maar een kwartier janken.
had die zn bril goed op?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mijn opa vond van wel, dat heeft hij me twee keer moeten vertellen vandaag. Het is altijd leuk, die verjaardagen bij de oudjes.
Het feit is wel dat ik uit het niets best wat ben aangekomen en dat ik daar heel erg mee zit. Ik ben nu zo'n meisje waar iedereen op verjaardagen van zegt "nou, die was al niet dun, maar ze is wel stevig geworden zeg.."quote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:29 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Wut, waarom?
Ik was een keer in een bejaardentehuis, iedereen dacht dat ik een meisje was._
Toch maar even naar de kapper gegaan daarna.
Jouw opaquote:Op maandag 13 januari 2014 20:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mijn opa vond van wel, dat heeft hij me twee keer moeten vertellen vandaag. Het is altijd leuk, die verjaardagen bij de oudjes.
Vast wel, dankjequote:
Ook alles behalve fijn om te horen.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:26 schreef arachide. het volgende:
Mijn opa noemde me vandaag dik.
Gelukkig moest ik maar een kwartier janken.
Dat is ook zeker waarquote:Op maandag 13 januari 2014 20:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan had zij je wel een beetje beter mogen coachen
Nog heel even en ik ben er van afquote:Op maandag 13 januari 2014 20:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
leuke coach dan
+1 e-knuffel van mij
hahahahahaquote:Op maandag 13 januari 2014 20:29 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Wut, waarom?
Ik was een keer in een bejaardentehuis, iedereen dacht dat ik een meisje was._
Toch maar even naar de kapper gegaan daarna.
Ik moet lachenquote:
Als je er zelf last van hebt, dan moet je proberen er iets aan te doen. Als het uit het niets is, wel in de gaten houden en misschien een keer langs de dokter.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het feit is wel dat ik uit het niets best wat ben aangekomen en dat ik daar heel erg mee zit. Ik ben nu zo'n meisje waar iedereen op verjaardagen van zegt "nou, die was al niet dun, maar ze is wel stevig geworden zeg.."
Wat.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:31 schreef Uccie het volgende:
Ach mijn overgrootvader heeft mij ooit willen bleken met bleekwater, dan ging dat kleurtje er wel af
Geloofwaardig.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:31 schreef LittleBrownie het volgende:
Bitterlemon een meisje! Je bent übermannelijk, hoor.
Ik ben een importkindje, maar hij was niet zo bekend met gekleurde babies. Was wel 34 jaar geleden hoorquote:
Ik ben sinds 3 weken bezig met afvallen en mijn vriend beweert dat je het al wel een beetje kan zien.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als je er zelf last van hebt, dan moet je proberen er iets aan te doen. Als het uit het niets is, wel in de gaten houden en misschien een keer langs de dokter.
Maar als je het alleen maar vindt omdat andere het vinden, dan is het een ander verhaal.
Ja, je bent schattigquote:
Awwwwwwwwwwwh, dat is ook sneuquote:Op maandag 13 januari 2014 20:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben een importkindje, maar hij was niet zo bekend met gekleurde babies. Was wel 34 jaar geleden hoor
Ah, zo. Hij was toch niet racistisch, hoop ik?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben een importkindje, maar hij was niet zo bekend met gekleurde babies. Was wel 34 jaar geleden hoor
Oh maar 3 weken dan moet je lichaam nog een beetje wennen, heb je straks ineens een afval-spurt.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:33 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben sinds 3 weken bezig met afvallen en mijn vriend beweert dat je het al wel een beetje kan zien.
Neuh, hij bedoelde het goed. Alleen hebben mijn ouders me voor de zekerheid nooit alleen met hem gelaten.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:33 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ah, zo. Hij was toch niet racistisch, hoop ik?
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Neuh, hij bedoelde het goed. Alleen hebben mijn ouders me voor de zekerheid nooit alleen met hem gelaten.
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Neuh, hij bedoelde het goed. Alleen hebben mijn ouders me voor de zekerheid nooit alleen met hem gelaten.
Nou jaquote:Op maandag 13 januari 2014 20:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sinds wanneer kijk jij op FB?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:34 schreef Bitterlemon het volgende:
Iemand op Facebook: ;§£^¤|$¥#)!?'
Aparte smiley wel.
Sinds soms.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Sinds wanneer kijk jij op FB?
hoe dament was hij toen?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:31 schreef Uccie het volgende:
Ach mijn overgrootvader heeft mij ooit willen bleken met bleekwater, dan ging dat kleurtje er wel af
Hij was in de 90 en een tikkie senielquote:
Ik hoop het. Ik ben gestopt met zoete dranken. Alleen nog maar thee en water. En voor de rest probeer ik rond de 1500 kcal te eten. Met wat geluk kan ik bij Sziget (festival) op de schouders van mijn vriend zitten. Dat is mijn doel. (En in mijn kerstjurkje uit 2008 passen, en het jurkje wat ik aan had tijdens de eerste keer dat ik mijn vriend zag)quote:Op maandag 13 januari 2014 20:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh maar 3 weken dan moet je lichaam nog een beetje wennen, heb je straks ineens een afval-spurt.
Arme manquote:Op maandag 13 januari 2014 20:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij was in de 90 en een tikkie seniel
Ja vond dement als 5 loden deuren een beetje zwaarquote:Op maandag 13 januari 2014 20:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Arme manMooi zacht uitgedrukt wel, een tikkie seniel
Ik heb altijd geleerd dat kleding dat een jaar lang niet gedragen is, gewoon weggegooid moet worden. Je maakt jezelf onnodig ongelukkig daarmee.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ik ben gestopt met zoete dranken. Alleen nog maar thee en water. En voor de rest probeer ik rond de 1500 kcal te eten. Met wat geluk kan ik bij Sziget (festival) op de schouders van mijn vriend zitten. Dat is mijn doel. (En in mijn kerstjurkje uit 2008 passen, en het jurkje wat ik aan had tijdens de eerste keer dat ik mijn vriend zag)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |