Maar dat natuurlijk wel. Sommigen staan er alleen wel om bekend dat ze dat niet kunnen.quote:
Iedereen houdt hier van elkaar, ONZ-polygamie enalles.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:14 schreef arachide. het volgende:
Vroeger baalde ik dat er zoveel mensen ouder waren als ik in SC's, nu vind ik het alleen maar chill. Ik probeer hier geen vrienden meer te zoeken, dat scheelt.
Wil je vrien... Oh..quote:Op maandag 13 januari 2014 20:14 schreef arachide. het volgende:
Vroeger baalde ik dat er zoveel mensen ouder waren als ik in SC's, nu vind ik het alleen maar chill. Ik probeer hier geen vrienden meer te zoeken, dat scheelt.
Ja achquote:Op maandag 13 januari 2014 20:14 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Maar dat natuurlijk wel. Sommigen staan er alleen wel om bekend dat ze dat niet kunnen.
Je bent zelf wat ouder dat scheelt, maar op zich moet leeftijd niet uitmaken om het gezellig te hebben.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:14 schreef arachide. het volgende:
how's life?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet zo tof doen tegen mij
Hai gianni
neuh vrienden heb ik irl welquote:Op maandag 13 januari 2014 20:14 schreef arachide. het volgende:
Life gave me lemons today. En ik ben de pers voor limonades tijdelijk kwijtquote:Op maandag 13 januari 2014 20:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
how's life?
[..]
neuh vrienden heb ik irl wel
al zijn er op fok ook genoeg mensen waar ik best vrienden mee zou kunnen zijn (als ze niet aan de andere kant van het land zouden wonen)
tuurlijk, maar vroeger zocht ik vrienden, nu zoek ik gewoon wat gezelligheidquote:Op maandag 13 januari 2014 20:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je bent zelf wat ouder dat scheelt, maar op zich moet leeftijd niet uitmaken om het gezellig te hebben.
ik weet niet heel goed hoe ik dit moet interpreterenquote:Op maandag 13 januari 2014 20:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Life gave me lemons today. En ik ben de pers voor limonades tijdelijk kwijt
En daar?
Oh zo, ja dat is wel een betere instelling.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:17 schreef arachide. het volgende:
[..]
tuurlijk, maar vroeger zocht ik vrienden, nu zoek ik gewoon wat gezelligheid
http://en.wikipedia.org/w(...)emons,_make_lemonadequote:Op maandag 13 januari 2014 20:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet niet heel goed hoe ik dit moet interpreteren
maar hier op zich niks te klagen
ja, het gezegde ken ik, maar dat dekt de lading niet helemaalquote:Op maandag 13 januari 2014 20:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/w(...)emons,_make_lemonade
Dat is fijn!
Jup, het gebeurt soms gewoon. Zo was ik ook nooit op zoek naar een relatie hier: ik woon nu een half jaar samen met de liefste en leukste fokker van allllllllemaal. We hebben zelfs een fok!kad.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh zo, ja dat is wel een betere instelling.
En soms klikt het ineens met een user en wordt je wel vrienden, maar dan is dat gewoon leuk.
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/w(...)emons,_make_lemonade
Dat is fijn!
DAT ZIET GIJ GOED.quote:
Weet niet gewoon een shitdagquote:Op maandag 13 januari 2014 20:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, het gezegde ken ik, maar dat dekt de lading niet helemaal
quote:
Zo zie je maar!quote:Op maandag 13 januari 2014 20:20 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jup, het gebeurt soms gewoon. Zo was ik ook nooit op zoek naar een relatie hier: ik woon nu een half jaar samen met de liefste en leukste fokker van allllllllemaal. We hebben zelfs een fok!kad.
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet niet gewoon een shitdagHeb vanmiddag tijdens de spits jankend in een tram staan, en dat interesseerde mij niet eens.
Wat lievquote:Op maandag 13 januari 2014 20:21 schreef Bitterlemon het volgende:
Tenzij die citroenen bitter zijn. Dan maak je een FOK!account voor ze aan.
Awwquote:Op maandag 13 januari 2014 20:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
DAT ZIET GIJ GOED.![]()
[..]
Weet niet gewoon een shitdagHeb vanmiddag tijdens de spits jankend in een tram staan, en dat interesseerde mij niet eens.
[..]
Die kende ik nog niet
Heel soms.quote:
Sociaal van jequote:Op maandag 13 januari 2014 20:21 schreef Bitterlemon het volgende:
Tenzij die citroenen bitter zijn. Dan maak je een FOK!account voor ze aan.
Mijn zogenaamde coach vroeg zich onder andere af of ik wel een HBO-niveau had omdat mijn opdracht/project volgens haar onder niveau is.quote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Aww![]()
Hoop dat je morgen een betere dag hebt.
Lievvv van julliequote:Op maandag 13 januari 2014 20:23 schreef LittleBrownie het volgende:
* LittleBrownie knuffelt Flippiee
Het komt wel goed, schatje.
Dan had zij je wel een beetje beter mogen coachenquote:Op maandag 13 januari 2014 20:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sociaal van je
[..]
Mijn zogenaamde coach vroeg zich onder andere af of ik wel een HBO-niveau had omdat mijn opdracht/project volgens haar onder niveau is.
leuke coach danquote:Op maandag 13 januari 2014 20:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sociaal van je
[..]
Mijn zogenaamde coach vroeg zich onder andere af of ik wel een HBO-niveau had omdat mijn opdracht/project volgens haar onder niveau is.
Maar je bent heul niet dik?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:26 schreef arachide. het volgende:
Mijn opa noemde me vandaag dik.
Gelukkig moest ik maar een kwartier janken.
Oud, seniel, staar...quote:Op maandag 13 januari 2014 20:26 schreef arachide. het volgende:
Mijn opa noemde me vandaag dik.
Gelukkig moest ik maar een kwartier janken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |