Oh zo, ja dat is wel een betere instelling.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:17 schreef arachide. het volgende:
[..]
tuurlijk, maar vroeger zocht ik vrienden, nu zoek ik gewoon wat gezelligheid
http://en.wikipedia.org/w(...)emons,_make_lemonadequote:Op maandag 13 januari 2014 20:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet niet heel goed hoe ik dit moet interpreteren
maar hier op zich niks te klagen
ja, het gezegde ken ik, maar dat dekt de lading niet helemaalquote:Op maandag 13 januari 2014 20:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/w(...)emons,_make_lemonade
Dat is fijn!
Jup, het gebeurt soms gewoon. Zo was ik ook nooit op zoek naar een relatie hier: ik woon nu een half jaar samen met de liefste en leukste fokker van allllllllemaal. We hebben zelfs een fok!kad.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh zo, ja dat is wel een betere instelling.
En soms klikt het ineens met een user en wordt je wel vrienden, maar dan is dat gewoon leuk.
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/w(...)emons,_make_lemonade
Dat is fijn!
DAT ZIET GIJ GOED.quote:
Weet niet gewoon een shitdagquote:Op maandag 13 januari 2014 20:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, het gezegde ken ik, maar dat dekt de lading niet helemaal
quote:
Zo zie je maar!quote:Op maandag 13 januari 2014 20:20 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jup, het gebeurt soms gewoon. Zo was ik ook nooit op zoek naar een relatie hier: ik woon nu een half jaar samen met de liefste en leukste fokker van allllllllemaal. We hebben zelfs een fok!kad.
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet niet gewoon een shitdagHeb vanmiddag tijdens de spits jankend in een tram staan, en dat interesseerde mij niet eens.
Wat lievquote:Op maandag 13 januari 2014 20:21 schreef Bitterlemon het volgende:
Tenzij die citroenen bitter zijn. Dan maak je een FOK!account voor ze aan.
Awwquote:Op maandag 13 januari 2014 20:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
DAT ZIET GIJ GOED.![]()
[..]
Weet niet gewoon een shitdagHeb vanmiddag tijdens de spits jankend in een tram staan, en dat interesseerde mij niet eens.
[..]
Die kende ik nog niet
Heel soms.quote:
Sociaal van jequote:Op maandag 13 januari 2014 20:21 schreef Bitterlemon het volgende:
Tenzij die citroenen bitter zijn. Dan maak je een FOK!account voor ze aan.
Mijn zogenaamde coach vroeg zich onder andere af of ik wel een HBO-niveau had omdat mijn opdracht/project volgens haar onder niveau is.quote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Aww![]()
Hoop dat je morgen een betere dag hebt.
Lievvv van julliequote:Op maandag 13 januari 2014 20:23 schreef LittleBrownie het volgende:
* LittleBrownie knuffelt Flippiee
Het komt wel goed, schatje.
Dan had zij je wel een beetje beter mogen coachenquote:Op maandag 13 januari 2014 20:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sociaal van je
[..]
Mijn zogenaamde coach vroeg zich onder andere af of ik wel een HBO-niveau had omdat mijn opdracht/project volgens haar onder niveau is.
leuke coach danquote:Op maandag 13 januari 2014 20:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sociaal van je
[..]
Mijn zogenaamde coach vroeg zich onder andere af of ik wel een HBO-niveau had omdat mijn opdracht/project volgens haar onder niveau is.
Maar je bent heul niet dik?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:26 schreef arachide. het volgende:
Mijn opa noemde me vandaag dik.
Gelukkig moest ik maar een kwartier janken.
Oud, seniel, staar...quote:Op maandag 13 januari 2014 20:26 schreef arachide. het volgende:
Mijn opa vond van wel, dat heeft hij me twee keer moeten vertellen vandaag. Het is altijd leuk, die verjaardagen bij de oudjes.quote:
Wut, waarom?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:26 schreef arachide. het volgende:
had die zn bril goed op?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mijn opa vond van wel, dat heeft hij me twee keer moeten vertellen vandaag. Het is altijd leuk, die verjaardagen bij de oudjes.
Het feit is wel dat ik uit het niets best wat ben aangekomen en dat ik daar heel erg mee zit. Ik ben nu zo'n meisje waar iedereen op verjaardagen van zegt "nou, die was al niet dun, maar ze is wel stevig geworden zeg.."quote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:29 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Wut, waarom?
Ik was een keer in een bejaardentehuis, iedereen dacht dat ik een meisje was._
Toch maar even naar de kapper gegaan daarna.
Jouw opaquote:Op maandag 13 januari 2014 20:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mijn opa vond van wel, dat heeft hij me twee keer moeten vertellen vandaag. Het is altijd leuk, die verjaardagen bij de oudjes.
Vast wel, dankjequote:
Ook alles behalve fijn om te horen.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:26 schreef arachide. het volgende:
Dat is ook zeker waarquote:Op maandag 13 januari 2014 20:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan had zij je wel een beetje beter mogen coachen
Nog heel even en ik ben er van afquote:Op maandag 13 januari 2014 20:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
leuke coach dan
+1 e-knuffel van mij
hahahahahaquote:Op maandag 13 januari 2014 20:29 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Wut, waarom?
Ik was een keer in een bejaardentehuis, iedereen dacht dat ik een meisje was._
Toch maar even naar de kapper gegaan daarna.
Ik moet lachenquote:
Als je er zelf last van hebt, dan moet je proberen er iets aan te doen. Als het uit het niets is, wel in de gaten houden en misschien een keer langs de dokter.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het feit is wel dat ik uit het niets best wat ben aangekomen en dat ik daar heel erg mee zit. Ik ben nu zo'n meisje waar iedereen op verjaardagen van zegt "nou, die was al niet dun, maar ze is wel stevig geworden zeg.."
Wat.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:31 schreef Uccie het volgende:
Ach mijn overgrootvader heeft mij ooit willen bleken met bleekwater, dan ging dat kleurtje er wel af
Geloofwaardig.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:31 schreef LittleBrownie het volgende:
Bitterlemon een meisje! Je bent übermannelijk, hoor.
Ik ben een importkindje, maar hij was niet zo bekend met gekleurde babies. Was wel 34 jaar geleden hoorquote:
Ik ben sinds 3 weken bezig met afvallen en mijn vriend beweert dat je het al wel een beetje kan zien.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als je er zelf last van hebt, dan moet je proberen er iets aan te doen. Als het uit het niets is, wel in de gaten houden en misschien een keer langs de dokter.
Maar als je het alleen maar vindt omdat andere het vinden, dan is het een ander verhaal.
Ja, je bent schattigquote:
Awwwwwwwwwwwh, dat is ook sneuquote:Op maandag 13 januari 2014 20:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben een importkindje, maar hij was niet zo bekend met gekleurde babies. Was wel 34 jaar geleden hoor
Ah, zo. Hij was toch niet racistisch, hoop ik?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben een importkindje, maar hij was niet zo bekend met gekleurde babies. Was wel 34 jaar geleden hoor
Oh maar 3 weken dan moet je lichaam nog een beetje wennen, heb je straks ineens een afval-spurt.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:33 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben sinds 3 weken bezig met afvallen en mijn vriend beweert dat je het al wel een beetje kan zien.
Neuh, hij bedoelde het goed. Alleen hebben mijn ouders me voor de zekerheid nooit alleen met hem gelaten.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:33 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ah, zo. Hij was toch niet racistisch, hoop ik?
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Neuh, hij bedoelde het goed. Alleen hebben mijn ouders me voor de zekerheid nooit alleen met hem gelaten.
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Neuh, hij bedoelde het goed. Alleen hebben mijn ouders me voor de zekerheid nooit alleen met hem gelaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |