Daar gaat het dan ook mis.quote:
Het ging al mis bij de veronderstelling dat het een stigmatiserend artikel was.quote:
Dat wil je niet inzien. Die oogkleppen hebben PVV'ers ook op, aangaande hun propaganda.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het ging al mis bij de veronderstelling dat het een stigmatiserend artikel was.
Ik wacht nog steeds op een onderbouwing.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:23 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat wil je niet inzien. Die oogkleppen hebben PVV'ers ook op, aangaande hun propaganda.
Dan weet je niet wat "stigmatiseren" betekent.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op een onderbouwing.
Dat jij niet in staat was om normaal te discussiëren was al bekend, vandaar dat ik de moeite ook niet neem.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:24 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dan weet je niet wat "stigmatiseren" betekent.
User's stokpaardje als ze er niet uitkomen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat jij niet in staat was om normaal te discussiëren was al bekend, vandaar dat ik de moeite ook niet neem.
Tja, ik wil best een discussie voeren, maar als je niet verder komt dan de trollende kleuter uithangen, dan houdt het op.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:28 schreef 3-voud het volgende:
[..]
User's stokpaardje als ze er niet uitkomen.
Toen ik het artikel stigmatiserend noemde bevestigde je dit. Nu doe je net alsof jij je best moet doen bij mij de argumenten ervoor deruit te trekken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tja, ik wil best een discussie voeren, maar als je niet verder komt dan de trollende kleuter uithangen, dan houdt het op.
Zoals ik zei, zinloos. Kom nou maar gewoon met een onderbouwing.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:36 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Toen ik het artikel stigmatiserend noemde bevestigde je dit. Nu doe je net alsof jij je best moet doen bij mij de argumenten ervoor deruit te trekken.
Het gaat niet zoals je wilt, dus andere pet op.
Laten we eens beginnen met de titel. Europe Tea Party.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zoals ik zei, zinloos. Kom nou maar gewoon met een onderbouwing.
De titel geeft aan dat in het artikel een analogie wordt gemaakt tussen de Tea Party en de 'rechtsnationalistische' partijen die in Europa opkomen. Vervolgens wordt in het artikel vrij helder beargumenteerd waar er overeenkomsten zijn en waar er verschillen zijn. Niet alleen tussen de Tea party en de Europese partijen, maar ook tussen die partijen onderling.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:42 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Laten we eens beginnen met de titel. Europe Tea Party.
Alle genoemde personen en partijen worden geassocieerd met extreem rechts.
Dat is al een pareltje als je ziet wie ze allemaal noemen danwel erbij slepen.
Maar zoals je al aangaf, daar heb je geen enkele moeite mee omdat het in je straatje past. Dus ben het eigenlijk wel met je eens dat het zinloos is.
Misschien is hij na de begrafenis van Sharon door zijn geldschieters terecht gewezen? En wordt de samenwerking met Front National en Vlaams Belang toch beëindigd...?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:49 schreef Monolith het volgende:
Het ironische is natuurlijk ook dat Wilders slechts een aantal jaar nog geleden begon te schuimbekken als hij werd geassocieerd met vreselijke extreemrechtse partijen als het FN en VB, maar er tegenwoordig allianties mee aangaat.
Stormfront is een paar deuren verder.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:55 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Misschien is hij na de begrafenis van Sharon door zijn geldschieters terecht gewezen? En wordt de samenwerking met Front National en Vlaams Belang toch beëindigd...?
Want Likoed en rechts-nationalistische Amerikaanse joden en zionistische financiers zijn zowel als de dood voor de islam als voor extreem-rechts. Zeker in de vorm van Dieudonné (die door Marine Le Pen werd verdedigd) of als Jean-Marie Le Pen de sjiitische beweging Hezbollah als "verzetsbeweging tegen de Israëlische agressor" betitelt.
Waar slaat dit nu op? Begin je met beledigen?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Stormfront is een paar deuren verder.
Dit is dus ook stigmatiseren. Just saying, want ik heb het idee dat je niet goed weet wat het inhoud.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Stormfront is een paar deuren verder.
Er stond ook een inhoudelijke post hoor.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:26 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dit is dus ook stigmatiseren. Just saying, want ik heb het idee dat je niet goed weet wat het inhoud.
Best gevat he?quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:15 schreef Luigi het volgende:
Je post wel heel graag foto's van knappe mannen he Veldkamp?
Wil je best helpen om het topic kapot te trollen hoor. Zo bijzonder was het niet.quote:
Jezus. Was jou en je betoog alweer lang en breed vergeten...quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wil je best helpen om het topic kapot te trollen hoor. Zo bijzonder was het niet.
En mannen blijkbaar.quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:17 schreef Veldkamp het volgende:
[..]![]()
Altijd lekker.........
............om te stangen.
Als je me zou volgen hier, wist je dat ik in werkelijkheid nogal een voorkeur voor Arabische vrouwen heb....![]()
Nee, hoor.quote:
Hij ziet er uit als een kasthomoquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:53 schreef Veldkamp het volgende:
Idee van:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.franceinfo.fr/(...)j-1253095-2013-12-17
Gij zegt het.quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:41 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Hij ziet er uit als een kasthomo
Je beschuldigt me er toch niet van een nicht/homo te zijn?quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:46 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Gij zegt het.
Wie weet.
Natuurlijk weten ex-homoseksuelen en homofielen vaak als geen ander hoe de homo-scene er echt van binnen uit ziet. Wat de drugs, geslachtsziekten enz. zijn.
Wat dat betreft maak je ook met die spannende knappe Arabische vrouwen als echtgenotes weinig mee, hoor.
Geen geslachtsziekten, geen poppers, geen andere drugs en geen eindeloze scenes en wilde ontmoetingen spontaan. Nee, wel keurig samen handjes geven bij jadd en jaddah voor het eerste kusje...![]()
![]()
Overigens is het wel een beetje vals nichterig om elke criticus van homoseksualiteit te bestempelen tot kasthomo..... Beetje kinderachtig ook. Vaak zijn alleen degenen die er obsessief of rellerig mee bezig zijn degenen die er zelf ook 'te veel' mee hebben op persoonlijk vlak. Maar niet alle potenrammers in Rusland zijn zelf homo's hoor. Sommigen mogelijk wel. Die kunnen alleen op die gewelddadige manier hun machtswellust en andere absurde seksuele voorkeur 'benaderen'. En toch een keer zo'n jongen of jongeman betasten op edele delen... (![]()
![]()
![]()
)
Jou niet, joh.quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:53 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Je beschuldigt me er toch niet van een nicht/homo te zijn?
Bestaat allemaal in de diverse tuin der aardsche menschheid.quote:
Nee, die bestaan alleen in jouw twisted mind.quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:57 schreef Veldkamp het volgende:
Bestaat allemaal in de diverse tuin der aardsche menschheid.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:59 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, die bestaan alleen in jouw twisted mind.
Wat hebben 2 transgenders met het zogenaamde bestaan van ex-homo's te maken? What's next, ga je beweren dat homofilie een keuze is en om dat te onderbouwen kom je met een trailer van Django Unchained ofzo?quote:Op donderdag 16 januari 2014 00:02 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Wie is er hier nu bekrompen, beperkt denkend en intolerant richting andere opvattingen, meneer de 'progressieve liberale mens'?
Je bent aan het haatzaaien met je homofobie.quote:Op donderdag 16 januari 2014 00:02 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Wie is er hier nu bekrompen, beperkt denkend en intolerant richting andere opvattingen, meneer de 'progressieve liberale mens'?
Haatzaaien?quote:Op donderdag 16 januari 2014 00:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je bent aan het haatzaaien met je homofobie.
Gelukkig luistert er bijna niemand meer naar je.
Ik geloof er geen flikker van.quote:Op donderdag 16 januari 2014 00:18 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Ik haat homofielen niet, ik heb twéé homofiele vrienden, zeer goede vrienden.
Ah, dat werpt ineens een heel ander licht op je denkbeelden ten aanzien van homo's.quote:Op donderdag 16 januari 2014 00:18 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Haatzaaien?
Ik haat homofielen niet, ik heb twéé homofiele vrienden, zeer goede vrienden.
Nou nou het is toch watquote:
Homofoob taalgebruik van jou!quote:Op donderdag 16 januari 2014 00:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik geloof er geen flikker van.
Oké.quote:En het is ook wel leuk geweest met die SC.
Zoek daar maar een ander topic voor uit met zijn allen.
Een open discussie is niet mogelijk blijkbaar.quote:Op donderdag 16 januari 2014 00:37 schreef Ferdo het volgende:
Hij is nog steeds het forum aan het vergiftigen met dat extremistisch-homofoob gebral?
Julien Rochedy heeft nogal veel aanhangers in jong Frankrijk inderdaad.....quote:Op donderdag 16 januari 2014 00:32 schreef Monolith het volgende:
Volgens mij heeft meneer een aardig legertje klonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |