Ik kan deze week nogquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:40 schreef piere het volgende:
[..]
Ik heb ook een ninja edit proberen te doen
Nou, wanneer gaan we beginnen?
Pak ze Cat, pak ze.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:45 schreef Cat22 het volgende:
Heren (gokje) het speelkwartier is over.
Je kunt toch zo'n soort constructie bedenken? (Sorry voor de vage paint)quote:Op maandag 13 januari 2014 16:47 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Zit inderdaad op alle muren, en beslaat bijna de halve muur aan alle kanten, hoever het uitsteekt weet ik niet precies,
Maar we hebben eerder geprobeerd MDF op te hangen, voor mn zoontje, om muurstickers op te kunnen plakken,
Maar hoe je het ook probeert, het zit gewoon niet oke
Zoiets zou ik idd ook proberen. Als stucen geen optie is dan zou ik een mooi dun stukje mdf pakken en het daarop doen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:47 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je kunt toch zo'n soort constructie bedenken? (Sorry voor de vage paint)
Wat je ziet is een doorsnede, links is de muur met grove stuc/granol en nog wat gaten en hobbels erin. Rechts is een perfect rechte MDF plaat, die op een klein afstandje van de muur wordt gehouden door (metalen of rubberen) buisjes of ringetjes.
[ afbeelding ]
Dat is het meest goedkoop ja.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:47 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wat je ziet is een doorsnede, links is de muur met grove stuc/granol en nog wat gaten en hobbels erin. Rechts is een perfect rechte MDF plaat, die op een klein afstandje van de muur wordt gehouden door (metalen of rubberen) buisjes of ringetjes.
[ afbeelding ]
Mooie tekening Burdie!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:47 schreef Burdie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb echt genoten van de klasse. (beetje jammer wel dat je ons stucverhaaltje dreigt te gaan verpesten). Chapeau!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:49 schreef Burdie het volgende:
[..]
Whehe, dankje.
Erkenning voor mijn talent.
Maar voor 30m² MDF ben je zo rond de 300 euro kwijt...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:47 schreef Burdie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haha, jij hebt al net zulke paintskills als ik!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:47 schreef Burdie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
30m2 is het complete muuroppervlak. Als ik MDF ga proberen word het alleen voor 1 lange muur. Die is ongeveer 5/6m lang en 2,60 hoogquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:01 schreef Deshain het volgende:
[..]
Maar voor 30m² MDF ben je zo rond de 300 euro kwijt...
Wat een rare kamer...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:03 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
30m2 is het complete muuroppervlak. Als ik MDF ga proberen word het alleen voor 1 lange muur. Die is ongeveer 5/6m lang en 2,60 hoog
Je kunt het anders ook als een soort van gigantisch schilderij ophangen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:02 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Haha, jij hebt al net zulke paintskills als ik!![]()
Hij is wel duidelijk!
Ik ga inderdaad eens kijken of dat mogelijk is, en of er dan niet een immens gat tussen de muur komt.
En dan 2,60 hoog? Dan is het wandoppervlak bruto zo'n 40m²quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hoezo? 't Kamertje zal ongeveer 2 bij 6 meter zijn, dan zijn het hele logische maten.
- uitgespeeld-quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:19 schreef SEMTEX het volgende:
Wat een kansloze reacties in een topic met een normale vraag(ah, valt al een heel stuk mee in de tweede thread)
Klopt, maar 1 van de muurtjes van 2m is ramen en verwarming en 1 van de muren van 6m zit een hele grote boog in(is een kamer zonder deur) die meer dan de halve muur beslaatquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:46 schreef Deshain het volgende:
[..]
Dat is de inhoud, m * m * m = m³
(2+2+6+6)*2,6 = 41,6 m²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |