Ja, bij mij ookquote:Op maandag 13 januari 2014 15:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar bij mij is het niet normaal hoorIn de winter, heb ik gewoon alleen een kort t-shirtje aan en dan wel een winterjas en als ik dan naar buiten ga binnen een paar uur is m`n shirt soms gewoon helemaal nat
Het wordt nu gebruikt als middel om te zeggen dat mensen moeten afvallen. Maar de onwerper van dat systeem heeft het nooit hiervoor bedoeld.quote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 15:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Ik ben niet bepaald gespierdquote:Op maandag 13 januari 2014 15:48 schreef J.James het volgende:
[..]
BMI is nooit bedoeld om te zien of je een gezond vetpercentage/gewicht hebt.
Waar zitten de gaten dan?quote:Op maandag 13 januari 2014 15:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nouja het is mn werkkleding dus ik vind het zonde om daarvoor goede kleren aan te doen. Zelfs in mn schoenen zitten meerdere gaten. En ik hou niet van shit weggooien.. Ik gooi deze kleren weg als ik nieuwe werkkleren heb
.
Het schijnt dat je er mee naar plastisch chirurg mee kan. Die kan iets in je oksel spuiten en dan ben je van je zweetprobleem afquote:Op maandag 13 januari 2014 15:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, bij mij ook. Nouja, niet mn shirtje maar alleen mn oksels eigenlijk. Maar wel gewoon echt zweetvlekken en shit.. en altijd zweethanden. Ben er als klein meisje ooit mee naar de dokter geweest maar hielp niks
.
Als ik gewoon zit heb ik al zweetvlekken, weet ook niet wta het is
Oh dat is wel leuk.quote:
Dit heb ik ook hoor.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, bij mij ook. Nouja, niet mn shirtje maar alleen mn oksels eigenlijk. Maar wel gewoon echt zweetvlekken en shit.. en altijd zweethanden. Ben er als klein meisje ooit mee naar de dokter geweest maar hielp niks
.
Als ik gewoon zit heb ik al zweetvlekken, weet ook niet wta het is
I AM A BUTTERFLYYYYYquote:Op maandag 13 januari 2014 15:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
FLIEDERFLADDER THERE GOES EZELLTJEE
Als je niet bovengemiddeld gespierd bent ofzo dan mag je het enigszins als richtlijn gebruiken ofzo. Een kern van waarheid is er denk ik welquote:Op maandag 13 januari 2014 15:50 schreef J.James het volgende:
[..]
Het wordt nu gebruikt als middel om te zeggen dat mensen moeten afvallen. Maar de onwerper van dat systeem heeft het nooit hiervoor bedoeld.
Ehm, in mn broek bij mn knieën eentje en daar tussen je benen en mn trui gewoon random overal. Op mn mouwen en op hoogte van je gulp en bij het uiteinde van mn mouw en weet ik hetquote:Op maandag 13 januari 2014 15:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben niet bepaald gespierd
Het is allemaal vet. Buikvet
[..]
Waar zitten de gaten dan?
Dat is toch gewoon botox?quote:Op maandag 13 januari 2014 15:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het schijnt dat je er mee naar plastisch chirurg mee kan. Die kan iets in je oksel spuiten en dan ben je van je zweetprobleem af
Ligt het niet aan de wasmachine? Daardoor heb ik ook steeds kleine gaatjes in m'n kleding.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ehm, in mn broek bij mn knieën eentje en daar tussen je benen en mn trui gewoon random overal. Op mn mouwen en op hoogte van je gulp en bij het uiteinde van mn mouw en weet ik het. Bij mn schoenen bij mn tenen maar ook bij de zijkant van mn voet
.
Ja kan best. Denk dat ik het misschien ooit nog wel doequote:
Maar dan gaan je porieen dicht, is dat wel zo handig? Die dingen zitten er voor een reden natuurlijkquote:Op maandag 13 januari 2014 15:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het schijnt dat je er mee naar plastisch chirurg mee kan. Die kan iets in je oksel spuiten en dan ben je van je zweetprobleem af
Inderdaad. bmi is gewoon een goede richtlijn.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:52 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind het echt bullshit dat mensen die 0,0 verstand hebben van gewicht en eten gaan beweren dat bmi nergens op slaat. Rot eens op man echt. Daarom gebruiken we het zo veel, uhu.
Even mijn BMI berekenen.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:52 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind het echt bullshit dat mensen die 0,0 verstand hebben van gewicht en eten gaan beweren dat bmi nergens op slaat. Rot eens op man echt. Daarom gebruiken we het zo veel, uhu.
Ik had hem vandaag de hele dag op. Ook in metro, trein en school. Ik begin echt aandachtsgeil te worden.quote:
Met sommige hypes moet je meelopen.quote:
Tussen je benenquote:Op maandag 13 januari 2014 15:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ehm, in mn broek bij mn knieën eentje en daar tussen je benen en mn trui gewoon random overal. Op mn mouwen en op hoogte van je gulp en bij het uiteinde van mn mouw en weet ik het. Bij mn schoenen bij mn tenen maar ook bij de zijkant van mn voet
.
Nee wasmachine niet, droger wel een beetjequote:Op maandag 13 januari 2014 15:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ligt het niet aan de wasmachine? Daardoor heb ik ook steeds kleine gaatjes in m'n kleding.
Heb jij 't ook alleen bij je oksels dan want dat kan alleen daar toch? Ik zit er ookwel eens aan te denkenquote:Op maandag 13 januari 2014 15:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja kan best. Denk dat ik het misschien ooit nog wel doeVind het echt ziekelijk
Klopt. Denk ook niet dat ze helemaal dichtgaan, misschien alleen voor overmatige zweters of zo?quote:Op maandag 13 januari 2014 15:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar dan gaan je porieen dicht, is dat wel zo handig? Die dingen zitten er voor een reden natuurlijk
Nee. Mijn hele shirt is gewoon zeiknatquote:Op maandag 13 januari 2014 15:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee wasmachine niet, droger wel een beetje. Maarja, ook gewoon omdat het oude, versleten kleren zijn
![]()
.
[..]
Heb jij 't ook alleen bij je oksels dan want dat kan alleen daar toch? Ik zit er ookwel eens aan te denken. Durf vaak gewoon geen andere shirtjes dan zwart of wit te dragen
.
Jij weet zelf niet waar je het over hebt en praat anderen naquote:Op maandag 13 januari 2014 15:52 schreef Crack_ het volgende:
Lijkt me idd sterk dat ook met biologie het ook echt terug kwam enzo. Er is ook geen precies gezond gewicht. Daarom is er een veld waarin je goed zit en waar niet. Wil je er beter naar kijken, vetpercentage.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:52 schreef Crack_ het volgende:
Oh, werkt dat dan wel met botox?quote:Op maandag 13 januari 2014 15:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Mijn hele shirt is gewoon zeiknat
Ze heeft er voor gestudeerd tering idioot.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:54 schreef J.James het volgende:
[..]
Jij weet zelf niet waar je het over hebt en praat anderen na
Hoe triest zeg.
Lees je eens in, dan kom je erachter wat BMI is en waar het wél voor bedoeld is. We baseren onze gegevens nu allemaal op een nummertje terwijl je met veel meer dingen rekening moet houden dan alleen je lengte en gewicht. Alleen omdat iemand een goed BMI heeft betekent niet dat die gene ook gezond is.
Ja ik weet inderdaad niet waar ik het over heb.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:54 schreef J.James het volgende:
[..]
Jij weet zelf niet waar je het over hebt en praat anderen na
Hoe triest zeg.
Lees je eens in, dan kom je erachter wat BMI is en waar het wél voor bedoeld is. We baseren onze gegevens nu allemaal op een nummertje terwijl je met veel meer dingen rekening moet houden dan alleen je lengte en gewicht. Alleen omdat iemand een goed BMI heeft betekent niet dat die gene ook gezond is.
Ja, behalve dat de meeste mensen niet weten hoe je je vetpercentage moet berekenen etc. Van die weegschalen waar je op moet staan doen het ook al niet goed aangezien die alleen het vetpercentage van je benen berekenen.. Dat kan prima als je ziet dat iemand zn lichaam goed verdeeld is maar bij iemand met een dikke buik oid werkt dat dus al nietquote:Op maandag 13 januari 2014 15:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lijkt me idd sterk dat ook met biologie het ook echt terug kwam enzo. Er is ook geen precies gezond gewicht. Daarom is er een veld waarin je goed zit en waar niet. Wil je er beter naar kijken, vetpercentage.
Zeg ik het zo goed, Crack?
jij bent er maar een paar uur per dag mee bezigquote:Op maandag 13 januari 2014 15:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ik weet inderdaad niet waar ik het over heb.
Jij hoeft je je hele leven geen zorgen te maken om je gewicht hoor.quote:
okay okayquote:Op maandag 13 januari 2014 15:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, behalve dat de meeste mensen niet weten hoe je je vetpercentage moet berekenen etc. Van die weegschalen waar je op moet staan doen het ook al niet goed aangezien die alleen het vetpercentage van je benen berekenen.. Dat kan prima als je ziet dat iemand zn lichaam goed verdeeld is maar bij iemand met een dikke buik oid werkt dat dus al niet.
Achja, heb mn diploma nog niet dus misschien fop ik iedereen wel!quote:Op maandag 13 januari 2014 15:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij bent er maar een paar uur per dag mee bezig
Mijn strikdiploma is verlopen, help jij me even?quote:Op maandag 13 januari 2014 15:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Achja, heb mn diploma nog niet dus misschien fop ik iedereen wel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |