Sja, weegschaal zegt anders.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:45 schreef J.James het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat jij chubby bent
Goed, chubby dan.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Schei uit, je bent volgens mij helemaal niet dik![]()
Ik zie jou niet als een dik iemand in ieder geval
Verschilt. Ik zweet snelquote:
Dat is niet chubby, dat is een normaal gewichtquote:Op maandag 13 januari 2014 15:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sja, weegschaal zegt anders.
[..]
Goed, chubby dan.
Ik ben 1,75 en weeg 80. Ongeveer.
en huppelen maarrrrrrquote:Op maandag 13 januari 2014 15:47 schreef Ezell het volgende:
Hier skinny jeans met iets van een trui of een shirt en vest. Daarnaast veel jurkjes en fladderende taillerokjes.
Je kleed je als een wijfquote:Op maandag 13 januari 2014 15:47 schreef Ezell het volgende:
Hier skinny jeans met iets van een trui of een shirt en vest. Daarnaast veel jurkjes en fladderende taillerokjes.
Wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:Op maandag 13 januari 2014 15:47 schreef Ezell het volgende:
Ja, zonder gaten kun je het ook niet aantrekken he gekkie.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:47 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb op dit moment iets aan waarbij in ieder kledingstuk op mn onderbroek na een gat zit. Of meerdere zelfs :")
overhemden*quote:Op maandag 13 januari 2014 15:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verschilt. Ik zweet snelDus meestal gewoon een shirtje. anders vestje erover heen of een trui. Blousjes soms ook wel. Eigenlijk van alles
Wat?!quote:Op maandag 13 januari 2014 15:47 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb op dit moment iets aan waarbij in ieder kledingstuk op mn onderbroek na een gat zit. Of meerdere zelfs :")
Fliederfladderquote:Op maandag 13 januari 2014 15:47 schreef Ezell het volgende:
Koop nieuw danquote:Op maandag 13 januari 2014 15:47 schreef Crack_ het volgende:
Hoog BMI.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:47 schreef J.James het volgende:
[..]
Dat is niet chubby, dat is een normaal gewicht
Kawaiige Jimboquote:Op maandag 13 januari 2014 15:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Skinny's zitten meer op de huid, geloof ik.
[..]
so kawaii
ik ookquote:Op maandag 13 januari 2014 15:48 schreef Crack_ het volgende:
Ahw fokkie ik zweet ook snel. Eigenlijk gewoon altijd. Maar ik ben een vrouw daar wordt het wel iets minder bij geaccepteerd
.
BMI is nooit bedoeld om te zien of je een gezond vetpercentage/gewicht hebt.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Koop nieuw dan
Of moet het zo?
[..]
Hoog BMI.
Ik zweet ook snel hoor.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ookmaar dat is meer omdat ik te hard loop, alsof ik 24/7 zit te joggen
Nouja het is mn werkkleding dus ik vind het zonde om daarvoor goede kleren aan te doenquote:Op maandag 13 januari 2014 15:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Koop nieuw dan
Of moet het zo?
[..]
Hoog BMI.
Ja maar bij mij is het niet normaal hoorquote:Op maandag 13 januari 2014 15:48 schreef Crack_ het volgende:
Ahw fokkie ik zweet ook snel. Eigenlijk gewoon altijd. Maar ik ben een vrouw daar wordt het wel iets minder bij geaccepteerd
.
idd.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar bij mij is het niet normaal hoorIn de winter, heb ik gewoon alleen een kort t-shirtje aan en dan wel een winterjas en als ik dan naar buiten ga binnen een paar uur is m`n shirt soms gewoon helemaal nat
quote:Op maandag 13 januari 2014 15:48 schreef J.James het volgende:
[..]
BMI is nooit bedoeld om te zien of je een gezond vetpercentage/gewicht hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |