Boksjquote:
Ohquote:Op maandag 13 januari 2014 15:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee.
Na het eten samen met een maatje, zal een rustig rondje worden want hij heeft sinds begin december niet meer gelopen.
quote:Op maandag 13 januari 2014 15:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik zat me dan dood te ergeren aan die tattoo, had ik echt zin om een magic marker te pakken en hem in te kleuren
Doggy is ook niet zo leuk.quote:
Dank je.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt. Voor jou zal ik een arend in de OP zetten
Ik moest even denken aan jouw foto met skinny's aan.quote:
Hoeveel loop je ongeveer?quote:Op maandag 13 januari 2014 15:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Boksj.
[..]
Oh. Nouja, ik sinds eind (28ste ofzo) niet meer.. afgelopen vrijdag weer begonnen en was te merken
quote:Op maandag 13 januari 2014 15:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moest even denken aan jouw foto met skinny's aan.
Die voor de spiegel? Valt wel mee toch?quote:Op maandag 13 januari 2014 15:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moest even denken aan jouw foto met skinny's aan.
Oké.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:41 schreef J.James het volgende:
[..]
Die voor de spiegel? Valt wel mee toch?
nee, met die dunne pootjesquote:Op maandag 13 januari 2014 15:41 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn ook skinny's bij mannen en dat vind ik wel mooi.
Als je het figuur er voor hebt wel.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:41 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Skinny's zitten toch strakker?quote:Op maandag 13 januari 2014 15:41 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vind je niet mooi dan?quote:Op maandag 13 januari 2014 15:41 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht dat een skinny gewoon een broek was met smalle pijpen enzo? Eens googlenquote:
Oke.quote:
Jimbo de SC knuffelbeerquote:Op maandag 13 januari 2014 15:42 schreef Ezell het volgende:
Ik zie Jimbo al rondhuppelen in zo'n skinny! Roawr! XD
Zijn dat niet gewoon van die slim fit dingen?quote:Op maandag 13 januari 2014 15:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat een skinny gewoon een broek was met smalle pijpen enzo? Eens googlen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |