Ik vind het naturel eigenlijk altijd mooierquote:Op maandag 13 januari 2014 15:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, ik ben erg kieskeurig wat betreft mooie Tats
dat al tuig noemenquote:Op maandag 13 januari 2014 15:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon doen. Als Rotterdams tuig het afkeurt moet het wel classy zijn.
net als skinnyjeansquote:Op maandag 13 januari 2014 15:37 schreef J.James het volgende:
[..]
Kun je na gaan hoe het er nu uitziet. Tattoos nemen omdat het mode is
bij jou wel hoorquote:
Nooit doggy gedaan zeker.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:38 schreef Jimbo het volgende:
ik had ooit een vriendin met een reetgeweitoen ze 16was en ze hem liet zetten was ze een stuk slanker, nu was ie helemaal opgebroken met van die stretch marks dingen erin
Bedankt. Voor jou zal ik een arend in de OP zettenquote:Op maandag 13 januari 2014 15:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Durfde niet te kapen, want LR is wel tofjes.
Nee.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:38 schreef Crack_ het volgende:
Typisch, heb jij al hardgelopen? Ik heb geen zin
quote:
ik zat me dan dood te ergeren aan die tattoo, had ik echt zin om een magic marker te pakken en hem in te kleurenquote:
Boksjquote:
Ohquote:Op maandag 13 januari 2014 15:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee.
Na het eten samen met een maatje, zal een rustig rondje worden want hij heeft sinds begin december niet meer gelopen.
quote:Op maandag 13 januari 2014 15:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik zat me dan dood te ergeren aan die tattoo, had ik echt zin om een magic marker te pakken en hem in te kleuren
Doggy is ook niet zo leuk.quote:
Dank je.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt. Voor jou zal ik een arend in de OP zetten
Ik moest even denken aan jouw foto met skinny's aan.quote:
Hoeveel loop je ongeveer?quote:Op maandag 13 januari 2014 15:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Boksj.
[..]
Oh. Nouja, ik sinds eind (28ste ofzo) niet meer.. afgelopen vrijdag weer begonnen en was te merken
quote:Op maandag 13 januari 2014 15:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moest even denken aan jouw foto met skinny's aan.
Die voor de spiegel? Valt wel mee toch?quote:Op maandag 13 januari 2014 15:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moest even denken aan jouw foto met skinny's aan.
Oké.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:41 schreef J.James het volgende:
[..]
Die voor de spiegel? Valt wel mee toch?
nee, met die dunne pootjesquote:Op maandag 13 januari 2014 15:41 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn ook skinny's bij mannen en dat vind ik wel mooi.
Als je het figuur er voor hebt wel.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:41 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Skinny's zitten toch strakker?quote:Op maandag 13 januari 2014 15:41 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vind je niet mooi dan?quote:Op maandag 13 januari 2014 15:41 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht dat een skinny gewoon een broek was met smalle pijpen enzo? Eens googlenquote:
Oke.quote:
Jimbo de SC knuffelbeerquote:Op maandag 13 januari 2014 15:42 schreef Ezell het volgende:
Ik zie Jimbo al rondhuppelen in zo'n skinny! Roawr! XD
Zijn dat niet gewoon van die slim fit dingen?quote:Op maandag 13 januari 2014 15:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat een skinny gewoon een broek was met smalle pijpen enzo? Eens googlen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |