dat zou wel kunnen.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:03 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ach, het houdt het spannend.
ik ben nu nog op zoek naar een wit bureau. mag niet groter zijn dan 120. en met een alex ladenblok eronder. daar kom ik ook maar niet uit.
en ik wilde een ps-kast, maar die poten kunnen er niet onderuit, dus dat kan niet. (of zou ik de poten met een slijptol in kunnen korten? ik ben nogal gecharmeerd van die slotjes op de deuren. het lijkt me handig om het gamegedrag van de puber des huizen in de hand te houden
Dat bureau is toch geen probleem?quote:Op zondag 26 januari 2014 23:03 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ach, het houdt het spannend.
ik ben nu nog op zoek naar een wit bureau. mag niet groter zijn dan 120. en met een alex ladenblok eronder. daar kom ik ook maar niet uit.
en ik wilde een ps-kast, maar die poten kunnen er niet onderuit, dus dat kan niet. (of zou ik de poten met een slijptol in kunnen korten? ik ben nogal gecharmeerd van die slotjes op de deuren. het lijkt me handig om het gamegedrag van de puber des huizen in de hand te houden
Ik heb donderdag een komplement draadmand gekocht en die is donkergrijs. De (neem ik aan) oude versie (die ook een stuk moeilijker in-en uit te schuiven was) was beige!quote:Op zondag 26 januari 2014 22:55 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb in mijn hopen kast zilverkleurige mandjes. die wou ik in de paxkasten ook, zijn die dingen ineens vies beigeachtig
die had ik gevonden ja, maar ik vind hem lelijkquote:Op zondag 26 januari 2014 23:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat bureau is toch geen probleem?
Men neme 1x: ALEX, daarnaast 2x: ADILS en tenslotte: LINNMON
En dan krijg je:
[ afbeelding ]
Maar dan met laden, 120x60cm voor 80.-
Ik vind vooral het witte blad afschuwelijk eigenlijk...quote:Op maandag 27 januari 2014 12:41 schreef loecje het volgende:
Wat is er lelijk aan? Het is een alex (lade)kastje zoals je wil en en wit blad... Poten heb je ook nog veel keuze mocht dat niet bevallen.
Ow, haha! Daar had ik dus echt compleet overheen gelezen!quote:Op maandag 27 januari 2014 16:02 schreef loecje het volgende:
lol, anders is het toch geen wit bureau meer?
Huh?quote:Op maandag 27 januari 2014 08:00 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
die had ik gevonden ja, maar ik vind hem lelijk
Ik zag op internet dat de draadmanden nieuwe geleiders hebben gekregen inderdaad. Goede ontwikkeling!quote:Op maandag 27 januari 2014 01:09 schreef Mula het volgende:
[..]
Ik heb donderdag een komplement draadmand gekocht en die is donkergrijs. De (neem ik aan) oude versie (die ook een stuk moeilijker in-en uit te schuiven was) was beige!
Ik heb de grotere glossy tafelblad met chromen poten en de Alex. Krijg er veel complimenten overquote:Op maandag 27 januari 2014 08:00 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
die had ik gevonden ja, maar ik vind hem lelijk
wat is er mis met de oude dan?quote:Op maandag 27 januari 2014 18:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik zag op internet dat de draadmanden nieuwe geleiders hebben gekregen inderdaad. Goede ontwikkeling!
De oude, kunststoffen, glijden niet heel gemakkelijk...quote:
dat wordt een dure hobby om ze allemaal te vervangen danquote:Op maandag 27 januari 2014 20:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De oude, kunststoffen, glijden niet heel gemakkelijk...
Ik heb het zelf niet gezien, maar gehoord van familie die bij Ikea werkt.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat lijkt me stug als de verkoop landelijk pas vanaf juni start. Overigens zijn er nog twee andere grote wissels gaande voor METOD; IKEA Kinderland en PAX/KOMPLEMENT. Denk dat ze daar drukker mee zijn.
Maar je hebt ook best kans dat Barendrecht begint met verkopen om een verkoophistorie/ervaring voor Nederland op te bouwen. Maar dit is in andere landen niet zo geweest volgens mij.
http://www.ikea.com/nl/nl/search/?query=paxquote:Op maandag 27 januari 2014 20:59 schreef hierissieweer het volgende:
Waar zijn de paxkasten heen?? Wat is er aan het veranderen?
Het paxprogramma is nog niet up to date, maar is dat al wel in de winkel? Dan kan ik morgen even langsgaan om te kijken.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
http://www.ikea.com/nl/nl/search/?query=pax
Als je even de moeite neemt om terug te lezen zie je dat de complete kastinrichting gaat veranderen
Ik denk pas vanaf 1 februari op z'n vroegst. Maar je kunt wel een combinatie plannen en in de winkel doorspreken met een medewerker.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het paxprogramma is nog niet up to date, maar is dat al wel in de winkel? Dan kan ik morgen even langsgaan om te kijken.
Dankjewelquote:Op maandag 27 januari 2014 21:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik denk pas vanaf 1 februari op z'n vroegst. Maar je kunt wel een combinatie plannen en in de winkel doorspreken met een medewerker.
Hm eerder deze maand had Delft een op = op van bepaalde Komplement artikelen en toen lagen er (per ongeluk?) al nieuwe Komplement lades in het zelfbedieningsmagazijn. Plaatje op de verpakking liet een glazen front voor de lades zien, verder niet echt bij stil gestaan.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik denk pas vanaf 1 februari op z'n vroegst. Maar je kunt wel een combinatie plannen en in de winkel doorspreken met een medewerker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |