Ik voel me ook extreem lui, maar ik vond het de beste oplossingquote:Op maandag 13 januari 2014 13:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan voel ik me zo extreem lui.Ik wacht tot twi thuis is, dan maak ik eten en dan ga ik na het eten gewoon lekker slapen.
Dan moet je er ook niet hier over beginnen.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:51 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Inderdaad, maar de rest heeft weinig te maken met de gesprekken die wij al gevoerd hebben.
Roti. Eigenlijk is dat het enige wat twi wel eens kookt. Maar nu probeer ik het gewoon.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik voel me ook extreem lui, maar ik vond het de beste oplossing
0 zin om op te staan of iets te doen vandaag.
Wat ga je maken voor twitje?
*klikt terug naar vorig deel van de SEX SC*quote:Op maandag 13 januari 2014 13:53 schreef rolklem het volgende:
[..]
Dan moet je er ook niet hier over beginnen.
Ik noemde niks explicietquote:Op maandag 13 januari 2014 13:54 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
*klikt terug naar vorig deel van de SEX SC*
Had wel verwacht dat Twi vis zou maken.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Roti. Eigenlijk is dat het enige wat twi wel eens kookt. Maar nu probeer ik het gewoon.
Tata's are like kringverjaardag.quote:
tata's are like,quote:Op maandag 13 januari 2014 13:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had wel verwacht dat Twi vis zou maken.
[..]
Tata's are like kringverjaardag.
Als ik vis moet bakken, dan roep ik hem wel altijd.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Had wel verwacht dat Twi vis zou maken.
Jij bent een tata.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben geen tataquote:Op maandag 13 januari 2014 14:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
tata's are like,
gefeliciteerd met els gefeliciteerd met els gefeliciteerd met els gefeliciteerd met els gefeliciteerd met els gefeliciteerd met els gefeliciteerd met els gefeliciteerd met els gefeliciteerd met els gefeliciteerd met els gefeliciteerd met els gefeliciteerd met els gefeliciteerd met els gefeliciteerd met els gefeliciteerd met els gefeliciteerd met els gefeliciteerd met els gefeliciteerd met els gefeliciteerd met els gefeliciteerd met els gefeliciteerd met els gefeliciteerd met els gefeliciteerd met els gefeliciteerd met els gefeliciteerd met els gefeliciteerd met els gefeliciteerd met els gefeliciteerd met els
quote:Op maandag 13 januari 2014 14:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij bent een tata.Ze is maar een halve tata.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op maandag 13 januari 2014 14:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij bent een tata.Oke. Waarom tata? Overigens een halve.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Ai, weer een mythe aan scherven!quote:Op maandag 13 januari 2014 14:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik vis moet bakken, dan roep ik hem wel altijd.Niet mijn specialiteit. Behalve dan kibbeling.
Maar eigenlijk weet hij het ook niet echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |