Vraag maar raak, ik weet er alles van.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Heeft hier iemand verstand van de techniek van een scooter/bromfiets ?
Waarom moest ik lachen?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:39 schreef norich het volgende:
[..]
Vraag maar raak, ik weet er alles van.
jij had vroeger zo'n blitse Vespa Ciao?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:39 schreef norich het volgende:
[..]
hup, goa met brommers kiekn.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:39 schreef norich het volgende:
[..]
Vespa? Gilera citta is dat ding.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jij had vroeger zo'n blitse Vespa Ciao?
[ afbeelding ]
Ik kan het wel weer aan vrienden vragen, wat moet je weten?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Maaruh geen verstand van techniek dus
Ligt eraan wat je probleem is, heb er niet heel veel verstand van maar je weet maar nooitquote:Op maandag 13 januari 2014 21:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Maaruh geen verstand van techniek dus
fixedquote:Op maandag 13 januari 2014 21:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ssst, dat weten hunzij toch niet?!![]()
quote:Op maandag 13 januari 2014 21:28 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik kan het wel weer aan vrienden vragen, wat moet je weten?
Bromfiets start niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:30 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je probleem is, heb er niet heel veel verstand van maar je weet maar nooit
Meestal voorop het blok, standaard bougiesleutel. welk type je hebben moet weet ik ook niet. Daar kan Bosma je wel mee helpenquote:Op maandag 13 januari 2014 21:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
[..]
Bromfiets start niet.
Waarschijnlijk is de bougie versleten en defect. Geen flauw idee waar ik dat ding kan vinden en hoe ik m moet vervangen.
Ja Bosma bestaat niet meer volgens mij, terrein was helemaal leeg.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:36 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Meestal voorop het blok, standaard bougiesleutel. welk type je hebben moet weet ik ook niet. Daar kan Bosma je wel mee helpen
bougiesleutel is een andere maat dan een normale dop, en veel dieper zodat de bougie er zover ingaat dat je m los kunt draaienquote:
Opzich vrij simpel te vinden. Wat voor brommert had je?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ja Bosma bestaat niet meer volgens mij, terrein was helemaal leeg.
Dan maar ff keer naar Saban toe
Maar misschien kan ik wat met bovenstaande foto's
Ik heb een puch zip.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:42 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Opzich vrij simpel te vinden. Wat voor brommert had je?
Kon helaas geen howto vinden helaasquote:Op maandag 13 januari 2014 21:45 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja is er geen forum van je brommert waar een howto opstaat?
NGK CR7EB, deze bougie kan erin.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Kon helaas geen howto vinden helaas
Cool, dat gedeelte heb ik ook erop zitten. Dat ga ik eens nakijkenquote:Op maandag 13 januari 2014 21:54 schreef Redbaron het volgende:
[..]
NGK CR7EB, deze bougie kan erin.
[ afbeelding ]
Achter dat klepje zit ws je bougie. Kabel eraf trekken, nieuwe erin en proberen maar
Shit je was me net voor. Dat had ik ook gevonden.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:54 schreef Redbaron het volgende:
[..]
NGK CR7EB, deze bougie kan erin.
[ afbeelding ]
Achter dat klepje zit ws je bougie. Kabel eraf trekken, nieuwe erin en proberen maar
Kan nooit kwaad eens in de zoveel tijd je bougie te vervangen, zeker bij 2takt motorenquote:Op maandag 13 januari 2014 21:56 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Shit je was me net voor. Dat had ik ook gevonden.
Puch zip staat vaak als Piaggio zip op 't interweb.
Je kan toch ook de bougie in de kabel doen en hem op een stukje metaal houden om te kijken of die goed vonkt? Dan weet je of de bougie nog heel is of niet. Het kan ook vies zijn waar de bougie in gaat geloof ik.
True that! Kost ook de kop niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:58 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Kan nooit kwaad eens in de zoveel tijd je bougie te vervangen, zeker bij 2takt motoren
Kearl helpn!quote:
Vagina'squote:
Moet kunnen toch?quote:
Weetzellufquote:
Gaat een tikkie beterquote:
Goed om te horen kerel!! Echt gaafquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gaat een tikkie beterIk loop nu langere afstanden (dat was een half jaar geleden hooguit 500 meter en heb gister 3km gedaan) en heb vrijdag een intakegesprek bij de woningbouw in Borne, ik wil weer op mezelf gaan wonen in een appartementje
Gaat natuurlijk nog wel een tijd duren, maar het is een prettig vooruitzicht om m'n eigen stekkie weer te hebben! Wel redelijk dicht in de buurt van m'n ouders zodat ze me kunnen helpen als ik me niet goed voel.
Ietsje beterquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Goed om te horen kerel!! Echt gaaf![]()
Fijn dat het beter gaat
Small step for humanity, giant leap for Justin!quote:
kijk, dat ziet er goed uitquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gaat een tikkie beterIk loop nu langere afstanden (dat was een half jaar geleden hooguit 500 meter en heb gister 3km gedaan) en heb vrijdag een intakegesprek bij de woningbouw in Borne, ik wil weer op mezelf gaan wonen in een appartementje
Gaat natuurlijk nog wel een tijd duren, maar het is een prettig vooruitzicht om m'n eigen stekkie weer te hebben! Wel redelijk dicht in de buurt van m'n ouders zodat ze me kunnen helpen als ik me niet goed voel.
Graspop gaat me alleen lukken zodra ik weer tegen drukte en lawaai enzo kan hequote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Justin,nog even en we kunnen verdomme écht naar Graspop
Daar is lawaai genoeg jaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, net weer ff aan de sjouw geweest, er kan 1,8km bij opgeteld worden
zondag: 2,1 km
maandag: 3 km
dinsdag 4,6 km
Ik zie vooruitgang qua uithoudingsvermogen
[..]
Graspop gaat me alleen lukken zodra ik weer tegen drukte en lawaai enzo kan he
Straks loop je nog de vierdaagse mee man.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
dinsdag 4,6 km
[..]
mooiquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
dinsdag 4,6 km
[..]
Joa, goeie muziek die nogal hard staat hequote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mooi
hebben ze lawaai bij graspop?
quote:
die drukte moet je maar doorheen kijkenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Joa, goeie muziek die nogal hard staat heEn natuurlijk de enorme drukte van mensen die door mekaar staan te praten.
[..]
Ja dat kan ik dus niet hequote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die drukte moet je maar doorheen kijken
dat is wel kut.quote:
Mooie berichten manquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je hier nog over verbazenquote:Op zondag 19 januari 2014 19:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Al meer dan 24 uur geen post meer hier
En terecht, Tukkersquote:Op maandag 20 januari 2014 12:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
ToF is trouwens wel met afstand de grootste reeks binnen STA
duidelijkquote:Op maandag 20 januari 2014 12:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nijmegen hebben we toen nog ingehaald. was dat niet rond het 500/600e topic?quote:Op maandag 20 januari 2014 12:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ja zoiets. Zij zijn alleen nauwelijks verdergegaan waar ToF doorbikkeldequote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Nijmegen hebben we toen nog ingehaald. was dat niet rond het 500/600e topic?
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Vanochtend gemaakt, wat een gedoe met inparkeren.
En 2 keer zelfs het winkelwagentje geraakt
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja zoiets. Zij zijn alleen nauwelijks verdergegaan waar ToF doorbikkelde
dondersquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Godskolerequote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Je kon niet even helpen?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
dat geloof ik, wat een actiequote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Echt waar, ik stond met verbijstering te kijken
Super grappig moment, en 2 keer tegen het winkelwagentje aanrijden.quote:
Er doet er hier eentje aan speedsoccer, weet alleen niet waar hij woont (en wie het ookalweer isquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:58 schreef MaxC het volgende:
Volgende week verhuizen naar Enschede.![]()
Eigenlijk wil ik samen met een vriend ook nog een avondje in de week zaalvoetballen. Hoeft verder niet op hoog niveau. Helaas kan ik vooralsnog niet echt een geschikte vereniging vinden, iemand tips?
Machiel (haakon), woont in bornerbroek.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Er doet er hier eentje aan speedsoccer, weet alleen niet waar hij woont (en wie het ookalweer is)
ja in Wierden heb je een zaal voor speedsoccerquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:58 schreef MaxC het volgende:
Eigenlijk wil ik samen met een vriend ook nog een avondje in de week zaalvoetballen. Hoeft verder niet op hoog niveau. Helaas kan ik vooralsnog niet echt een geschikte vereniging vinden, iemand
(Virtueel) omgaan met debiel volk ookquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:24 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Machiel (haakon), woont in bornerbroek.
Ouderdom tast je geheugen aan he
wil je ook bij een vereniging dan? ik zie dat je bij sparta enschede wel kunt zaalvoetballenquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:58 schreef MaxC het volgende:
Volgende week verhuizen naar Enschede.![]()
Eigenlijk wil ik samen met een vriend ook nog een avondje in de week zaalvoetballen. Hoeft verder niet op hoog niveau. Helaas kan ik vooralsnog niet echt een geschikte vereniging vinden, iemand tips?
Toch maar minder achter de pc gaan zitten dan!quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
(Virtueel) omgaan met debiel volk ook
Selmaquote:
Dat kun je langzaam aan bijna overal wel doen,, grote steden hebben vaak al wel een faciliteit en bij ons in omgeving zelf al in bepaalde dorpen (http://soccerinside.nl/speedsoccer). Variant van zaalvoetbal waarbij je na een uur compleet afgemat bent.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Er doet er hier eentje aan speedsoccer
hehe. tja kleine jongens worden mannenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tering wat loopt dit topic hard.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
hehe. tja kleine jongens worden mannen
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Sowieso
Die buurvrouw al klaar met inparkeren?
Herkenbaar probleem, druk met website bouwenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Heb t nu te druk met andere zaken dan fok
eem kiekn, nee ze is nog bezig
Dat is geen ellende, net met de auto weggeweest dus warm, droog en gewoon door kunnen rijdenquote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 09:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
gewoon ongesteld, laat gaan joh
quote:Op zondag 26 januari 2014 09:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
gewoon ongesteld, laat gaan joh
hahaquote:Op zondag 26 januari 2014 12:59 schreef norich het volgende:
[..]
hier niet, maar gelukkig ben ik het zonnetje in huis..
dan hej ook nog wat aan zo'n zondagquote:Op zondag 26 januari 2014 12:58 schreef norich het volgende:
[..]
ik lag om half 4 in bed en werd om 7 uur alweer wakker
ik heb mooi doorgeslapenquote:Op zondag 26 januari 2014 13:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan hej ook nog wat aan zo'n zondag
Dat heb je toch echt jezelf aangedaan gok ikquote:Op zondag 26 januari 2014 12:58 schreef norich het volgende:
[..]
ik lag om half 4 in bed en werd om 7 uur alweer wakker
ow, dus wakker worden en weer doorslapen. Dan is er toch ook niet zoveel aan de handquote:
mn raam klepperde, volgens mij werd ik daarom wakker. maar dat ik er zo laat inlag is mn eigen schuld jaquote:Op zondag 26 januari 2014 13:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat heb je toch echt jezelf aangedaan gok ik
duurde wel een uur ongeveer voor ik weer sliep. ben nu nog niet heel wakker.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ow, dus wakker worden en weer doorslapen. Dan is er toch ook niet zoveel aan de hand
maar je hebt de hele dag de tijd toch?quote:Op zondag 26 januari 2014 13:09 schreef norich het volgende:
[..]
duurde wel een uur ongeveer voor ik weer sliep. ben nu nog niet heel wakker.
nee, lig beneden op de bank voor de tv haha.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar je hebt de hele dag de tijd toch?
je ligt nog in bed?
lekker lam in de bankquote:Op zondag 26 januari 2014 13:36 schreef norich het volgende:
[..]
nee, lig beneden op de bank voor de tv haha.
ja, jammerquote:
Vitas is iig goed op weg. Nu moet GAE nog ff winnenquote:Op zondag 26 januari 2014 14:00 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat de concurrenten punten verspelen
idd, dat hoop ik echt. Al doe ik t ook voor een gelijkspelquote:Op zondag 26 januari 2014 14:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vitas is iig goed op weg. Nu moet GAE nog ff winnen
Henrikequote:
hi Wouterquote:Op maandag 27 januari 2014 19:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Henrike
hoe is het met jou?
zit je nu in maastricht?
mooiquote:Op maandag 27 januari 2014 19:48 schreef norich het volgende:
[..]
hi Woutergaat wel goed, met jou?
ik zit indd in maastricht
Zeker, en Haaksbergen?quote:Op maandag 27 januari 2014 19:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mooi
ja, gaat wel lekker. ik heb vandaag weinig te klagen.
Bevalt Maastricht nog een beetje dan?
jazeker wel.quote:
dit jaar moet het eindelijk klaar zijn en wat ik dan ga doen weet ik niet, dat zie ik dan welquote:Op maandag 27 januari 2014 20:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jazeker wel.
hoe lang ben jij nog bezig met je opleiding? En kom je dan weer terug in Twente?
Daar kunnen ze niet goed tegen.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Bas, ik heb mn bromfiets maar bij saban achter de deur gegooid
Kwam je er zelf niet meer uit?quote:Op maandag 27 januari 2014 20:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Bas, ik heb mn bromfiets maar bij saban achter de deur gegooid
Ik kwam er zelf niet meer uit. En ik heb te weinig tijd om er naar te kijken.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:02 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Kwam je er zelf niet meer uit?
Ik had je best willen helpen, toch tijd zat
Aight, laat maar horen wat het probleem dan was.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik kwam er zelf niet meer uit. En ik heb te weinig tijd om er naar te kijken.
Waarschijnlijk is de accu ook defect.
Zodra de bromfiets werkt gaat tie weg
Ze hebben zojuist gebeld en de carburateur is smerig en de sproeier moet vervangen wordenquote:Op maandag 27 januari 2014 21:11 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Aight, laat maar horen wat het probleem dan was.
Iets wat je vrij simpel zelf kunt doen met enige technische kennis.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ze hebben zojuist gebeld en de carburateur is smerig en de sproeier moet vervangen worden
ow, dat is niet zo heel lastigquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ze hebben zojuist gebeld en de carburateur is smerig en de sproeier moet vervangen worden
kan jouw telefoon 4G?quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:28 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb ineens 4G op m'n telefoon, hier in Haaksbergen![]()
onmeunigquote:
nee dankje, heb al gegetenquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:34 schreef rulerofdeath het volgende:
Henrike ook een frikandelletje?
had ik het over eten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Site ook zo plat gisterenquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:28 schreef ReMcOrE het volgende:
ja moi
ticket voor Fantasy island binnen
Heb je daar... Heb! /grammar naziquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
kan jouw telefoon 4G?
ben je daar ook geen speciale SIM voor nodig?
quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
had ik het over eten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Turn the world into your dance floor.
niet zo drammenquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:40 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Heb je daar... Heb! /grammar nazi
quote:
ja, HTC One kan 4Gquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
kan jouw telefoon 4G?
ben je daar ook geen speciale SIM voor nodig?
ah, op die fiets.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, HTC One kan 4GEn heb nieuwe sim gekregen toen ik abonnement verlengde, omdat oude sim geen 4G aankon en telefoon micro-sim nodig heeft
4G is toch alleen afhankelijk van de antenne in je telefoon en het abonnement dat je hebt.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, HTC One kan 4GEn heb nieuwe sim gekregen toen ik abonnement verlengde, omdat oude sim geen 4G aankon en telefoon micro-sim nodig heeft
Best wel zeg, mijn godquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
http://imgur.com/a/qJnYD?gallery
De tering
What the...quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
http://imgur.com/a/qJnYD?gallery
De tering
quote:Op zondag 2 februari 2014 22:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Meuh, foutje bij het avondeten. Gluten binnengehad en heb net m'n maag leeggekotst
Als je honger had moet ik je helaas teleurstellen: heb de prut doorgespoeldquote:
Dat zei je ook.. Maar ik heb ticket voor FIquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:40 schreef ReMcOrE het volgende:
ow, ik bedoelde trouwens Freshtivalgeen Fantasy Island
I nag whenever I want!quote:
Die pruttl wat jij naar binnen werkt hoef ik niet. En ik ben op dieetquote:Op zondag 2 februari 2014 22:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Als je honger had moet ik je helaas teleurstellen: heb de prut doorgespoeld
kpn heeft al wel bijna overal 4Gquote:Op zaterdag 1 februari 2014 05:05 schreef Redbaron het volgende:
Wat ik zo hoor heeft Vodafone nog geen 4G hier.
Ik mag eind deze maand verlengen maar ik denk dat ik nog even wacht, contract loopt pas eind juni af
ja ´t gaat weer lekker langzaamquote:Op maandag 3 februari 2014 15:33 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
kpn heeft al wel bijna overal 4G
Maar we zijn nu al een maand verder en het eerste topic van 2014 is nog steeds open
misschien ben je te veeleisendquote:Op maandag 3 februari 2014 20:21 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Nog kalmer, niemand die voldoet aan mijn eisen
Laat me raden: en ze moeten Henrike hetenquote:Op maandag 3 februari 2014 20:29 schreef Redbaron het volgende:
[..]
23+, verstandig, goed in iig de nederlandse taal. en gewoon leuk
quote:Op maandag 3 februari 2014 20:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Laat me raden: en ze moeten Henrike heten
Liever Justin, die zijn wat makkelijkerquote:Op maandag 3 februari 2014 20:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 februari 2014 20:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 februari 2014 20:36 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Liever Justin, die zijn wat makkelijker
En hebben betere lovehandles.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:36 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Liever Justin, die zijn wat makkelijker
Dan is ze bij voorbaat al vochtig, scheelt weer voorbereidingquote:Op maandag 3 februari 2014 20:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En hebben betere lovehandles.
Naja, intens zweterige vetrollen.
en toen? Het begon net spannend te wordenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, heb net een uur gelopen. Was een verkeerde straat ingeslagen en kwam aan de andere kant van de wijk naast de mijne uit
in Borne ja? Borne is 1 wijk, dus stel oe nie an.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, heb net een uur gelopen. Was een verkeerde straat ingeslagen en kwam aan de andere kant van de wijk naast de mijne uit
dus verdwaald in eigen dorpquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
in Borne ja? Borne is 1 wijk, dus stel oe nie an.
Ghehe, kijken hoe ver we komen vanavond?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:56 schreef ReMcOrE het volgende:
Nathalie
nee, schiet nog niet opnog 35 te gaan...
tussen het voetbal kijken doorquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ghehe, kijken hoe ver we komen vanavond?
Hoe is het?
Beetje misselijk atmquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
tussen het voetbal kijken door
hier alles wel oké, daar?
quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Beetje misselijk atm![]()
Maar verder goed!
Hoe staat het ervoor?
Oh. Hoelang nog bezig? Van 't weekend verloren, toch?quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]![]()
Twente staat nog op 0-0 in Heerenveen...
nog 60 minuten te gaan, komt goed (denk ik)quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh. Hoelang nog bezig? Van 't weekend verloren, toch?
Oh, dacht gehoord te hebben dat ze hadden verloren. Nicequote:Op woensdag 5 februari 2014 21:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nog 60 minuten te gaan, komt goed (denk ik)afgelopen weekend 3-1 gewonnen van Cambuur
Nou, het leek he-le-maal nergens op wat Twente liet zienquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:39 schreef Redbaron het volgende:
Appeltje eitje weer, Ajax; watch your back!
Tja, als je ZO slecht speelt en dan toch wint... durf ik te dromen?quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nou, het leek he-le-maal nergens op wat Twente liet zien
Ik hoop het misschien nog meer dan jijquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tja, als je ZO slecht speelt en dan toch wint... durf ik te dromen?
;iquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik hoop het misschien nog meer dan jij
Die scheids was ook op z'n best vandaag.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nou, het leek he-le-maal nergens op wat Twente liet zien
Mwoah, je weet dat PSV tegen topploegen wel goed speelt he?quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:59 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Die scheids was ook op z'n best vandaag.
Achja, zaterdag weer drie punten drbie
Bij Ajax kijkt men niet achterom en al helemaal niet als het Tukkers zijn.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:39 schreef Redbaron het volgende:
Appeltje eitje weer, Ajax; watch your back!
Da's een beste bril dan.quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:33 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Bij Ajax kijkt men niet achterom en al helemaal niet als het Tukkers zijn.
Bij Ajax kijkt men altijd voorruit.
en je hebt weinig last van regenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |