Vraag maar raak, ik weet er alles van.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Heeft hier iemand verstand van de techniek van een scooter/bromfiets ?
Waarom moest ik lachen?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:39 schreef norich het volgende:
[..]
Vraag maar raak, ik weet er alles van.
jij had vroeger zo'n blitse Vespa Ciao?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:39 schreef norich het volgende:
[..]
hup, goa met brommers kiekn.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:39 schreef norich het volgende:
[..]
Vespa? Gilera citta is dat ding.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jij had vroeger zo'n blitse Vespa Ciao?
[ afbeelding ]
Ik kan het wel weer aan vrienden vragen, wat moet je weten?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Maaruh geen verstand van techniek dus
Ligt eraan wat je probleem is, heb er niet heel veel verstand van maar je weet maar nooitquote:Op maandag 13 januari 2014 21:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Maaruh geen verstand van techniek dus
fixedquote:Op maandag 13 januari 2014 21:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ssst, dat weten hunzij toch niet?!![]()
quote:Op maandag 13 januari 2014 21:28 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik kan het wel weer aan vrienden vragen, wat moet je weten?
Bromfiets start niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:30 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je probleem is, heb er niet heel veel verstand van maar je weet maar nooit
Meestal voorop het blok, standaard bougiesleutel. welk type je hebben moet weet ik ook niet. Daar kan Bosma je wel mee helpenquote:Op maandag 13 januari 2014 21:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
[..]
Bromfiets start niet.
Waarschijnlijk is de bougie versleten en defect. Geen flauw idee waar ik dat ding kan vinden en hoe ik m moet vervangen.
Ja Bosma bestaat niet meer volgens mij, terrein was helemaal leeg.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:36 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Meestal voorop het blok, standaard bougiesleutel. welk type je hebben moet weet ik ook niet. Daar kan Bosma je wel mee helpen
bougiesleutel is een andere maat dan een normale dop, en veel dieper zodat de bougie er zover ingaat dat je m los kunt draaienquote:
Opzich vrij simpel te vinden. Wat voor brommert had je?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ja Bosma bestaat niet meer volgens mij, terrein was helemaal leeg.
Dan maar ff keer naar Saban toe
Maar misschien kan ik wat met bovenstaande foto's
Ik heb een puch zip.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:42 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Opzich vrij simpel te vinden. Wat voor brommert had je?
Kon helaas geen howto vinden helaasquote:Op maandag 13 januari 2014 21:45 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja is er geen forum van je brommert waar een howto opstaat?
NGK CR7EB, deze bougie kan erin.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Kon helaas geen howto vinden helaas
Cool, dat gedeelte heb ik ook erop zitten. Dat ga ik eens nakijkenquote:Op maandag 13 januari 2014 21:54 schreef Redbaron het volgende:
[..]
NGK CR7EB, deze bougie kan erin.
[ afbeelding ]
Achter dat klepje zit ws je bougie. Kabel eraf trekken, nieuwe erin en proberen maar
Shit je was me net voor. Dat had ik ook gevonden.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:54 schreef Redbaron het volgende:
[..]
NGK CR7EB, deze bougie kan erin.
[ afbeelding ]
Achter dat klepje zit ws je bougie. Kabel eraf trekken, nieuwe erin en proberen maar
Kan nooit kwaad eens in de zoveel tijd je bougie te vervangen, zeker bij 2takt motorenquote:Op maandag 13 januari 2014 21:56 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Shit je was me net voor. Dat had ik ook gevonden.
Puch zip staat vaak als Piaggio zip op 't interweb.
Je kan toch ook de bougie in de kabel doen en hem op een stukje metaal houden om te kijken of die goed vonkt? Dan weet je of de bougie nog heel is of niet. Het kan ook vies zijn waar de bougie in gaat geloof ik.
True that! Kost ook de kop niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:58 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Kan nooit kwaad eens in de zoveel tijd je bougie te vervangen, zeker bij 2takt motoren
Kearl helpn!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |