uuuugh.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon aaien.
En misschien was hij die cavia wel aan het helpen met bevallen.
Als er babycaafjes uit kunnen kan je vinger er ook wel in.
Echt nietquote:Op maandag 13 januari 2014 14:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon aaien.
En misschien was hij die cavia wel aan het helpen met bevallen.
Als er babycaafjes uit kunnen kan je vinger er ook wel in.
quote:Op maandag 13 januari 2014 14:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kijk Veer intellectueel uit de hoek komen dan.
Ben je gek. Een vrouw hoort lekker zacht te zijn.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Gewoon 2 dudes, geen verwijfd type erbij. Dan is het niet leuk meer voor me. Moeten wel 2 fysiek aantrekkelijke mannen zijnOf vind jij 2 chicks waarvan 1 eruit ziet als een kerel wel geil?
Die aannames.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Is dat zo? Heb alleen Chai gehoord. En daarnaast, fok als referentiekader gebruikenMur pls. Had jou toch wel wat hoger ingeschat, hoor. Bovendien vind ik je oprechte boosheid over dit onderwerp ook om te janken, trouwens
quote:Op maandag 13 januari 2014 14:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kijk Veer intellectueel uit de hoek komen dan.
Geen idee, heb geen verstand van knaagdieren.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt niet
Ik bedoel, lijkt mij niet
Maar een vinger is toch groter dan een babycavia?
Het is wel een indicatie in elk geval.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar als zelfs ik het zeg is het toch wel een teken dat het een beetje klaar is voor haar.
Mur is één en al issue, kijk maar naar z'n kapsel.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]Begin wel haast te denken dat Mur innerlijke issues heeft over dit onderwerp, zo mad als hij is.
Niet? jij leek me wel iemand met een fascinatie voor blinde molratten.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen idee, heb geen verstand van knaagdieren.
Jij sneert persoonlijk naar mij door te zeggen dat als ''zelfs jij'' het zegt, het toch wel klaar is met me. Omdat ik 2 mannen die er fysiek aantrekkelijk uitzien en met elkaar zoenen, sexy vind. Very strange. Bovendien haalde je ook al uit naar dWc toen hij met gay gifs kwam, dus wat is je probleem nou echtquote:
Het kan ook een roddel zijn. Maar ik zie die gast dat nog wel doen eigenlijk ( Vieze geadopteerde neger)quote:Op maandag 13 januari 2014 13:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wth?
Komen bij mij gelijk vragen boven drijven:
Hoe leg je die associatie met knaagdieren en seks?
Hoe vind je het geslachtdeel van een cavia?
Waarom zou je dit willen?
Hoe in godsnaam past een vinger in een cavia?
Mijn hoofd tolt.
Beetje gefoceerd allemaal idd.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:03 schreef Chai het volgende:
Hihi Veer gaat CY napraten om slim te lijken.
Bijna brood uitgespuugdquote:Op maandag 13 januari 2014 14:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet? jij leek me wel iemand met een fascinatie voor blinde molratten.
Houd jij alsjeblieft gewoon je bakkes, ik hoef niemand na te praten om slim te lijken en ik heb geen idee wat CY gezegd heeft hierover.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:03 schreef Chai het volgende:
Hihi Veer gaat CY napraten om slim te lijken.
Haha veer pls.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]Begin wel haast te denken dat Mur innerlijke issues heeft over dit onderwerp, zo mad als hij is.
Ja daarvoor wel, maar ken ze alleen van plaatjes. Geen idee hoe de rest werkt.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet? jij leek me wel iemand met een fascinatie voor blinde molratten.
Oprecht.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Houd jij alsjeblieft gewoon je bakkes, ik hoef niemand na te praten om slim te lijken en ik heb geen idee wat CY gezegd heeft hierover.
Wat niet is kan nog komenquote:Op maandag 13 januari 2014 14:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja daarvoor wel, maar ken ze alleen van plaatjes. Geen idee hoe de rest werkt.
Ook vriendinnen zijn geen geldig referentiekader. Als je dat soort uitspraken doet en iemand vraagt je om dat aan te kunnen tonen, moet je met onderzoeksresultaten komen en anders gewoon je bakkes houden.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha veer pls.![]()
Kijk eens om je heen, praat eens met vriendinnen.
En wat voor issues denk je dan aan?verlicht mij, oh wijze vrouw..
ah, je snapte hem niet?quote:Op maandag 13 januari 2014 14:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jij sneert persoonlijk naar mij door te zeggen dat als ''zelfs jij'' het zegt, het toch wel klaar is met me.
Gek dat ik niet naar pijpende mannen wil kijken op werk he?quote:Op maandag 13 januari 2014 14:03 schreef VeerEli het volgende:Bovendien haalde je ook al uit naar dWc toen hij met gay gifs kwam, dus wat is je probleem nou echt
quote:Op maandag 13 januari 2014 14:04 schreef VeerEli het volgende:
ik hoef niemand na te praten om slim te lijken
quote:Op maandag 13 januari 2014 14:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ook vriendinnen zijn geen geldig referentiekader. Als je dat soort uitspraken doet en iemand vraagt je om dat aan te kunnen tonen, moet je met onderzoeksresultaten komen en anders gewoon je bakkes houden.
Pijpende mannenquote:Op maandag 13 januari 2014 14:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
ah, je snapte hem niet?
[..]
Gek dat ik niet naar pijpende mannen wil kijken op werk he?
[..]
[ afbeelding ]
Probeer het eens?quote:Op maandag 13 januari 2014 14:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ook vriendinnen zijn geen geldig referentiekader. Als je dat soort uitspraken doet en iemand vraagt je om dat aan te kunnen tonen, moet je met onderzoeksresultaten komen en anders gewoon je bakkes houden.
Slim van je om nu iedereen hier niet intelligent te noemenquote:Op maandag 13 januari 2014 14:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Pijpende mannenDude pls. Daarnaast worden er zovaak dingen NSFW gepost hier, ga je daar oprecht over zeuren ook gewoon
Oh en ja, de originele grap van Veer is dom, ja. Idd. Want jullie zijn wel zo bijster intelligent idd
Wil het er best 1 wel eens vragen, als het eens ter sprake komt. Ga er nu uiteraard geen groepsbericht uitgooien op whatsapp, want /care wat jouw beeld van mij is verder.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Probeer het eens?Weet je wat, als jij vriendinnen hebt die zeggen liever naar homoseksuele mannen te kijken, dan zal ik mijn beeld van jou bijstellen en je boven nest zetten in mijn lijstje.
Sommige dingen kunnen nog net, sommige dingen kunnen echt gewoon niet. Ja, daar zeg ik wat over.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Pijpende mannenDude pls. Daarnaast worden er zovaak dingen NSFW gepost hier, ga je daar oprecht over zeuren ook gewoon
Oh en ja, de originele grap van Veer is dom, ja. Idd. Want jullie zijn wel zo bijster intelligent idd
Jij moet al helemaal niet over intelligentie komen praten, durf mijn beide tieten te verwedden om het feit dat ik intelligenter ben dan jij.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Slim van je om nu iedereen hier niet intelligent te noemen
quote:Op maandag 13 januari 2014 14:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jij moet al helemaal niet over intelligentie komen praten, durf mijn beide tieten te verwedden om het feit dat ik intelligenter ben dan jij.
Dibs op grootste tiet.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jij moet al helemaal niet over intelligentie komen praten, durf mijn beide tieten te verwedden om het feit dat ik intelligenter ben dan jij.
Welke tieten?quote:Op maandag 13 januari 2014 14:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha, echt persoonlijk mad gewoon. Om wat gay gifs. Waar dwc mee begon. I can'tquote:Op maandag 13 januari 2014 14:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Sommige dingen kunnen nog net, sommige dingen kunnen echt gewoon niet. Ja, daar zeg ik wat over.
Was geen grap schatje.
Je schat me niet helemaal correct in.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha, echt persoonlijk mad gewoon. Om wat gay gifs. Waar dwc mee begon. I can't![]()
Hahaha oke had beter tietjes neer kunnen zetten idd. Still proud at my B's, though.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Welke tieten?
Jij werkt toch bij de Xenos ofso?
uhuquote:Op maandag 13 januari 2014 14:09 schreef Chai het volgende:
Waar blijft een modje, heb TR gedaan vanwege dat droogpijpgifje
quote:Op maandag 13 januari 2014 14:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je schat me niet helemaal correct in.Maar had ook niet anders verwacht.
Okquote:Op maandag 13 januari 2014 14:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahaha oke had beter tietjes neer kunnen zetten idd. Still proud at my B's, though.
En nee, ik werk niet bij de Xenos.
Oh, wat fijn dat je het zelf ook inziet Nootjesquote:Op maandag 13 januari 2014 14:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ok
Maar jij bent intelligenter hoor, idd.
Volgens Nootjes zijn dat ''geen tieten''quote:
Echtquote:Op maandag 13 januari 2014 14:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
Beef met Veer omdat ik voor de grap een gay-gif post.
Straks komt er nog een papegaai dit topic binnen die het alphabet kan letterpoepen en dan zijn we helemaal klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |