Rock Werchter en veel bieren.quote:
Of tof!quote:
jij bent ambtenaar toch? jullie mensen hebben het hele jaar door vakantiequote:Op maandag 13 januari 2014 10:25 schreef HaywoodJablome het volgende:
Geen plannen, dus zal er wel op neerkomen dat ik gewoon de hele zomer doorwerk.
Nee, was het maar zo'n feestquote:Op maandag 13 januari 2014 10:27 schreef Biekuh het volgende:
[..]
jij bent ambtenaar toch? jullie mensen hebben het hele jaar door vakantie
oké. heb je zin om te chillen in de zomer?quote:Op maandag 13 januari 2014 10:27 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Nee, was het maar zo'n feest
Ja hoor, wanneer en waar?quote:Op maandag 13 januari 2014 10:28 schreef Biekuh het volgende:
[..]
oké. heb je zin om te chillen in de zomer?
Dan is het nog geen zomerquote:
Haha echt welquote:
Ja, dan kan ik wel. Kunnen we vieren dat het nog geen zomer isquote:
heb je het even gegoogled?quote:Op maandag 13 januari 2014 10:30 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ja, dan kan ik wel. Kunnen we vieren dat het nog geen zomer is
Edit: het is natuurlijk al wel zomer dan
Of niet? Ik snap er geen reet meer van.
quote:Op maandag 13 januari 2014 10:30 schreef Biekuh het volgende:
[..]
niet? volgens mij begint de zomer op 21 juni. en de winter op 21 december.
quote:
Nee dacht even verkeerd #yoloquote:Op maandag 13 januari 2014 10:30 schreef Worsteman het volgende:
[..]
Stiekem uit onzekerheid even gegoogled he
Nee, ik las jouw post waarin stond dat de zomer de 21e begon, en toen dacht ik: duh...quote:
Zomer begint op 1 juni!quote:Op maandag 13 januari 2014 10:30 schreef Biekuh het volgende:
[..]
niet? volgens mij begint de zomer op 21 juni. en de winter op 21 december.
De meteorologische zomer, maar dat is voor homo'squote:
Op basis van de zonnewende je zomer bepalen klinkt inderdaad stukken minder gayquote:Op maandag 13 januari 2014 10:33 schreef Roburtt het volgende:
[..]
De meteorologische zomer, maar dat is voor homo's
Klopt, als je spontaan voor de ander kiest veranderd je geaardheid.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Op basis van de zonnewende je zomer bepalen klinkt inderdaad stukken minder gay
In de ogen van een nicht is het toch altijd zomer? :pquote:Op maandag 13 januari 2014 10:35 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Klopt, als je spontaan voor de ander kiest veranderd je geaardheid.
dus je zegt dat in dom ben? ik weet niet of ik onze date door laat gaan hoor.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:32 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Nee, ik las jouw post waarin stond dat de zomer de 21e begon, en toen dacht ik: duh...
Niets mis mee. Strandje, cocktailtje, beetje FOK!kenquote:Op maandag 13 januari 2014 10:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Oh en FOK! ken met 30 graden natuurlijk
Alsof je af zou wijzenquote:Op maandag 13 januari 2014 10:36 schreef Biekuh het volgende:
[..]
dus je zegt dat in dom ben? ik weet niet of ik onze date door laat gaan hoor.
Ik zeg dat ik dom was om klakkeloos te geloven wat ik las, namelijk dat op 30 juni de zomer nog niet begonnen zou zijn.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:36 schreef Biekuh het volgende:
[..]
dus je zegt dat in dom ben? ik weet niet of ik onze date door laat gaan hoor.
Goed punt welquote:Op maandag 13 januari 2014 10:36 schreef Dven het volgende:
[..]
In de ogen van een nicht is het toch altijd zomer? :p
duh. tuurlijk. je bent een vrouw. kun je goed koken?quote:Op maandag 13 januari 2014 10:37 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik dom was om klakkeloos te geloven wat ik las, namelijk dat op 30 juni de zomer nog niet begonnen zou zijn.
Als mijn pet ernaar staat, maar meestal heb ik er geen zin in.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:38 schreef Biekuh het volgende:
[..]
duh. tuurlijk. je bent een vrouw. kun je goed koken?
jazeker. maar ik vrees dat ik een beetje te oud voor jou ben, want ik ben ouder dan 15quote:Op maandag 13 januari 2014 10:38 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Als mijn pet ernaar staat, maar meestal heb ik er geen zin in.
Verdien jij een beetje veel geld?
Ik ben ouder dan 35, dus ik denk dat het eerder omgekeerd isquote:Op maandag 13 januari 2014 10:39 schreef Biekuh het volgende:
[..]
jazeker. maar ik vrees dat ik een beetje te oud voor jou ben, want ik ben ouder dan 15
Waar ligt All precies in Turkije?quote:Op maandag 13 januari 2014 10:40 schreef MilkTea het volgende:
Mei vakantie weekje All in Turkije, Zomervakantie Week Frankrijk + 2 of 3 weken ItaliePlannen kunnen nog wijzigen. Vorige zomervakantie stond Italie ook op de planning, uiteindelijk Lloret gegaan.
Naast Portugalquote:
Italiė plannen en naar Lloret gaan. Dan is er toch iets behoorlijk mis gegaan.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:40 schreef MilkTea het volgende:
Mei vakantie weekje All in Turkije, Zomervakantie Week Frankrijk + 2 of 3 weken ItaliePlannen kunnen nog wijzigen. Vorige zomervakantie stond Italie ook op de planning, uiteindelijk Lloret gegaan.
Jij snapt het. Dan heb je een mooie vakantie verdomme.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan kan je van All mooi Portugal in!
Jup, dat gebeuren daar had allemaal fouten gemaakt waardoor we helemaal niet meer terecht konden. Toen gaf mijn vriendin aan ook wel naar Spanje te willen. We zaten trouwens 1km van Lloret afquote:Op maandag 13 januari 2014 10:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Italiė plannen en naar Lloret gaan. Dan is er toch iets behoorlijk mis gegaan.
Ach, als je het maar naar je zin hebt gehadquote:Op maandag 13 januari 2014 10:44 schreef MilkTea het volgende:
[..]
Jup, dat gebeuren daar had allemaal fouten gemaakt waardoor we helemaal niet meer terecht konden. Toen gaf mijn vriendin aan ook wel naar Spanje te willen. We zaten trouwens 1km van Lloret af
Voor je lol beroofd worden door zigeunersquote:
Wel goedkoop en ik ken iemand van dit forum die er woont.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Voor je lol beroofd worden door zigeuners
Mensen die naar Bulgarije gaan![]()
Ga je hem opzoeken dan. Dacht dat hij juist NL ontvlucht was omdat hij zijn gezicht bij geen enkele Nederlander meer durfde te vertonen.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wel goedkoop en ik ken iemand van dit forum die er woont.
FOK!quote:
Deze postquote:Op maandag 13 januari 2014 11:45 schreef Tjepper078 het volgende:
Eerst een paar maandjes werken in Doha. Daarna shinen met de voetbal in Riga., vervolgens een weekje Mallorca met de bradaaa's from different mothaa's.
En we sluiten af met 10 dagen Curacao met t vrouwtje!
Jelly?
Stop maar met postenquote:Op maandag 13 januari 2014 12:10 schreef Tjepper078 het volgende:
[..]
Ahooooyyyyy matey! Niet haten johhh!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |